Nikola Corporation

Eilen jäi 500 lappua jäljelle mutta yön aikana on myydyt laput palanneet salkkuun. Mitähän tuo NORDNET sekoilee?

Olen nähnyt aamuisin muutaman kerran Nordnetissä ihan höpöjä lukuja (mobiilissa). Korjaantunut aina viimeistään kun Helsinki aukeaa.

Onko muillakin edelleen tämän osalta Nordean osti sekaisin?

1 tykkäys

On.

Edit: Nyt löytyy Nikola Corporation Investorista, mutta osakkeita ei ole konvertoitu.

Soitin nordean aspaan enkä ilmeisesti ollut ainoa joka tänään soittanut. Lupasi kiirehtiä asiaa mutta epäilen että saavat vielä tänään kaupankäynnin kohteeksi NKLA:a.

Nordnetissä salkku nikolan osakkeiden verran miinuksella, kun arvo näyttää nollaa. Muilla samaa?

1 tykkäys

juu

1 tykkäys

Sai taas vähän lisää sydämentykytyksiä kun Nikolat mennyt nollaan ja OSTi rommannut huolella.

“onneksi” vain joku leikkii Nordnetillä.

3 tykkäystä

Samaa tekee täälläkin

Itsellä kaikki kunnossa Nordnetissä “vanhalla” tilillä.

1 tykkäys

Joo, yksi toinenkin osake on “kadonnut” kokonaan siitä etusivulta. Näkyy kyllä kun menee selailemaan alasivuille. Nordnet kikkailee vissiin.

sama täällä. Korjausta odotellessa…

Ei helv… olin sitten koko ajan luullut, että se “rajaa nimellä” on nimenomaan tarkoitettu yksittäisten osakkeiden hakuun ja, että se pienempi hakuboksi sivun reunassa on jonkinlainen yleishaku. Kyllähän tässä itsensä nyt hetken aikaa aika idiootiksi tuntee, mutta toisaalta kyllä nuo OP:n verkkopankin osakevälityssivut voisivat selkeämmätkin olla. Nikola-juna meni jo, mutta ehkä sitten ensi kerralla ehtii lähtökuopissa olevan lapun kyytiin ajoissa, kun tietää miten sitä saa ostettua.

Nyt näkyy Nikola sekä Nordnetissa että sharevillessa. Rauha maassa, pre-marketin avautumiseen asti :joy:

2 tykkäystä

Mulla näkyy Nordea Investorissa Nikola ja sillä näyttäis pystyvän tekemään kauppaa. Nikolan kurssigraafissa näkyy VectoIQ aikainen kehitys. Jo eilen illalla tuolla olisi pystynyt tekemään kauppaa. Portfoliossa on sitten kuitenkin VectoIQ, jossa kappalemäärät ja ikivanha kurssi, ei kaupankäyntimahdollisuutta.

Kuinkahan sekaisin systeemin sais jos nyt alkais tehdä kauppaa Nikolalla ennenkuin Nordean systeemissä VectoIQ yhdistetään Nikolaan. Pitääköhän korjauspyyntö laittaa erikseen Nordealle vai päivittyykö tuo muutaman päivän aikana oikeaksi.

Ei olisi pystynyt. Aamulla on tullut tuo Nikola Nordeaan ja silloin sitä ostaessa tuli ilmoitus että se ei ole kaupankäynnin kohteena ja on soitettava 020xxxxx. Nyt tuolla voi käydä jo kauppaa, mutta vanhoja VTIQ osakkeita ei ole vaihdettu vielä.

^ Voi olla. Mulle ei ole tullut mitään ilmoitusta ja eilen illalla 10 jälkeen kokeilin Investorin kaupankäyntinäkymässä Nikolan ostoa lopulliseen kuittaukseen saakka ja kaikki näytti toimivan ok.

Itsellä oli aamulla näin, nyt arvo on nollassa, mutta tuottoa on muka joku plusmerkkinen summa joka ei vastaa kyllä mitenkään Nikolan arvoa salkussani.

Toivottavasti korjaantuu piakkoin.

joo toivottavasti saavat keskikurssin näkymään oikein jossain vaiheessa