Nikola Corporation

Kyllä vaan ja lisätään, että mikä mahdollisuus on tässä sijoituksella Nikolaan mennä alas päin? Todella pieni, tuotto odotus on mielestäni hyvin houkutteleva. :cowboy_hat_face:

Itse olen jo ostoni tehnyt ~11$ tasolta. Nyt vaan ruokin hypeä tämän Nikolan ympärillä parhaani mukaan! Kun mielestäni hypen huippu saavutetaan keventelen sen jälkeen omistustani. En usko, että tässä kurssinousu on koko ajan nousevaa. Voi tulla kuule vielä jyrkän kurssinousun jälkeen hyviä myyntipaikkojakin. Tulee epäonnista uutisointia väliin tms.

2 tykkäystä

Nousu jatkuu niin, että tuntuu… :grimacing:

Olisko vähä fomotusta tänää luvassa? Kehtaako mennä jenkkien kommentteja ees lukemaan😆

Irtosi täysin henkseleistä :roll_eyes:

Amerikassa kaikki on suurempaa, FOMOkin.

5 tykkäystä

Siis 17 taalaa meni jo puhki… Mulla oli tarkoitus lisätä tänään positiota.
Entiset just 50% voitolla muutamassa viikossa.
On tämä nyt rallia, ostan lisää vasta kun rauhoittuu vähän.
En siis ole myymässä yhtäkään lappua, vain lisäämässä, tästä tulee vielä ISO juttu.

6 tykkäystä

Pelko oli täälläkin että karkaa käsistä ja otin starttiin täydennyksen 15,80. Keskihinta pompahti ~13 pintaan mutta ihmetellään jonkun aikaa.
16,90 tätä kirjoitusta aloittaessa. :see_no_evil:
Mahdollisesti pieni kevennys tiketin vaihduttua NKLA:ksi ja poiminnat sitten alempaa.

Laitoin jo kahvit valumaan. Nyt rupes kyl keulii ihan kunnolla. Kuka se sanoikaan, et turhauttaa tämä liiallinen keuliminen? :wink: Eikö ole edes mitään twiittiä tullu tms.

2 tykkäystä

Härregyyd.

Tätä tahtia ei tarvi kohta enää päivätöissä juosta. Voi siirtyä sikariosastoon ja työkseen käydä näitä keskusteluja. :laughing:

Taidan keittää myös kahvit…

4 tykkäystä

Täällä piti ostella lisää jos olisi laskenut 14 korville. No kiva katsoa kun prosentit nousee. Täällä hankinnat 11,5 tuntumassa.

Mun tuurilla jos eilen en olis myyny olis tänään laskupäivä. Ihan tyytyväinen kuitenkin olen eilisiin voittoihinkin ja onnittelut niille jotka vielä on kyydissä.

Ootteko isoillakin panoksilla? Mulla on 10%vetysalkusta.

3 tykkäystä

+30% plussalla ja 21,7% pääsalkusta nyt. Ei oo ihan karkanu, ku muutkin sijoitukset on hyvin tuottaneet.

Pääomat ihan eri luokkaa kuin sinulla (eli paljon pienempiä ostot), mutta minulle iso merkitys.

2 tykkäystä

20% salkusta, tämän pvn nousun myötä suurin salkussa. 52% plussalla

3 tykkäystä
  1. suurin omistus salkusta vähän reilu 8k.
1 tykkäys

Tuotto 30,7% ja salkusta 27%, alkaa karkaamaan isoksi osuudeksi

2 tykkäystä

Tuotto +50 % ja HYVIN isolla painolla

5 tykkäystä

salkun isoin positio jo 13 hinnalla, nyt alkaa painotus olemaan hyvin mielenkiintoinen :smile:

2 tykkäystä

Kiitokset kaikille ketjuun kirjoittaneille. 13 dollarin tienoilla aloin kiinnittää huomiota ja miettimään tätä vain liian hyväksi ollakseen totta. Eilen illalla aloituspositio ja täytyy myöntää että onneksi en empinyt yhtään pidempää. Trevor ois saanut vähän pidätellä omaa innostustaan twitterissä niin olis saanu halvemmallakin, nyt myöhästyin päivän. Mutta ei tuokaan tunnu pitkässä juoksussa. Jos laskee alle 14 dollariin niin varmasti lisäilen.

En olisi tätä firmaa löytänyt ilman tätä palstaa.

6 tykkäystä

Ite oon tosi paljon hajauttanu näytä vetyjä ja tuulia… 3 pikku erää tätä vectolia keskari lla 12 eur pintaan. Ois voinu isommin kin.

Itselläni paino oli siinä noin 3% tietämillä salkusta, mutta kevensin positiota eilen huomattavasti. Tokihan se harmittaa, jos en olisi keventänyt eilen niin olisin aivan varmasti keventänyt tänään.

Itse en näe vedyssä potentiaalia tulevaisuuden de facto ratkaisuksi, mutta kyllähän tälläisen hype/FOMO-raketin kyydissä istuu ja ottaa helpot pois kuleksimasta. Voihan sitä omistaa, kunhan usko hypejunaan on korkeampi kuin “epäusko” tuotteeseen :sweat_smile:

En yritä avata tässä mitään väittelyä tai keskustelua asiasta, kerroin vain oman sähköinsinöörin mielipiteeni.