Nikola Corporation

Selkeesti :grin: jää kyllä nyt pienet päivä treidit tekemättä jos eivät saa ongelmaa korjattua​:sweat_smile:

Trevorin haastista

1 tykkäys

Minulla onnistui, oliko valittuna oikea salkku mistä yritit myydä?

En kyllä yllätynyt, ettei Nordeassa ole homma saatu kuntoon, vaikka varman suht monta soittoa ja viestiä asiasta tänään tullut sinne. Vaikka Nordnet on kalliimpi, hoidetaan siellä nämä hommat hiukan mallikkaammin ja ihan pyytämättä.

Joo kyllä oli, OST tililtä yritin myydä sen kpl määrän mitä siellä oli niin kuin ennenkin, mutta eipä enää toiminutkaan.

Trading View ei näytä nikolaa, triggeri kyllä löytyy.

Tradingviewllä toimii ihan ok mulla, käytätkö tickeriä NKLA?

Nonniiii, myin just osan Nikolaa, ja nyt on loput laput “ilmaisia”.
Eli omat sijoitukset (+vähän päällekkin) otettu pois.
Yhä on lähes tuplat pääomaa jäljellä.
Nyt vaan ollaan ja odotellaan mitä tuleman pitää. Eipä ole enään riskiä, kävi miten kävi.

Nordealla löytyy nyt haulla Nikola mutta ei ole kaupankäynnin kohteena eikä VTIQ osakkeeni ole muuttuneet Nikolaksi vielä. VTIQ osakkeita ei tietenkään voi myydä eikä ostaa joten ei auta kuin odottaa. En tosin ole myymässä joten ei haittaa itseäni mutta saisihan tämä toimia paremmin! :thinking:

Juu, NKLA ei mulla näytä mitään.

Mulla tehny pitkin päivää samaa, että hävinny ja palautunu sit hetken kuluttua


BTFD = “Buy the fuc.ing dip”

  • edit: niin kauan kuin tämä jatkuu, treidaajat ei anna kurssin päästä liian alas
6 tykkäystä

Mitä tuo meinaa?

1 tykkäys

Onkohan tuo käppyrä osittain sen takia noin suora, koska aika moni ei voi vieläkään ostaa tai myydä?

1 tykkäys

Vieläköhän tulis mahdollisuus ostaa tätä osakketta alle 30 dollarilla / osake :thinking:

Aika pitkälle uskoisin, että tämän päivän alkuun oli “sell the news” ja sen jälkeen lähti seuraamaan markkinoiden kehitystä. Pientä konsolidoitumisen alkua voi olla tiedossa, vähän sellainen epävarma liike SPY/QQQ:lla tänään. En ole tutkinut, mihin indeksiin NKLA:ta on ostettu, se olisi kiinnostava tieto. Voisi päästä ensi alkuun IWM:ään mukaan market capin perusteella. Jos SPY lähtee konsolidoitumaan, uskoisin NKLA:n seuraavan mukana. Suurin hype taitaa olla toistaiseksi nähty. Seuraavaksi tarvitaan lisää hyviä uutisia, niistähän Trevor tänään vihjaili.

4 tykkäystä

Warranteissa hyvä alennus. NKLAW 15 dollaria ja jos vaihtaa osakkeeksi 11.50 lisää = 26,50 $ per osake. Harmi että jenkkien ulkopuolella tehty niin hankalaksi noitten ostaminen

Täällä iso pino myyty. Eiköhän tässä vielä hyviä ostopaikkoja tule. 500 kpl jäi holdiin.

Edit 37.05 sain läjän myytyä :muscle:

Itsellä kyllä usko firmaan pitkällä aikavälillä, mutta warranttien merkittävä alennus antaa kyllä itselleni ymmärtää, että varauksetonta uskoa markkinoilla ei ole nykyisen kurssitason pysyvyydestä lyhyellä tähtäimellä.

1 tykkäys

" Nikola on kuin Amazon ja sen arvoinen arvo voisi olla 100 miljardia dollaria"

1 tykkäys