Nikola Corporation

Kaikki otettu huomioon.

3 tykkäystä

Miksi näitä asioita ei kerrota Badgerin tuotesivulla, vaan asioita tiputellaan Trevorin Twitterissä sitä mukaa kun joku tajuaa asiaa kysyä?

6 tykkäystä

Koska tuotetta ei vielä ole olemassa, siihen on helppo keksiä kaikenlaista reagoiden fanipoikien kyselyihin.

11 tykkäystä

Tämä on totta, tässä suhteessa Milton matkii Muskia turhan orjallisesti.

Hyvä jos asiaa on jo ajateltu mutta silloin se pitäisi kertoa myös webbisivuilla yms. eikä twitterissä.

Noh, katsotaan tuleeko lisätietoa siinä kohtaa kun OEM valmistaja Badgerille ilmoitetaan joskus syyskuun lopussa.

3 tykkäystä

Tietoa tulee tipoittain varmaan ihan tarkoituksella, ainakin sellainen kuva itsellä ollu jo pitkään. Pidetään mielenkiintoa yllä kunnes alkaa tulla jotain konkreettista linjan päästä.

Samaa mieltä siitä että tieto vois tulla “virallisempaa” tietäkin kun Trevorin twiiteistä.

Tai sitte meikäläinen vaan ei ymmärrä suuren ja mahtavan amerikan tapoja :thinking:

3 tykkäystä

Totta. Itse en kylläkään haluaisi ennakkoa maksaa taalaakaan autosta, josta ei tarkempaa tietoa. Jos ennakkotilauksen mäyrästä tehneille olisi/on kerrottu esim. aurinkopaneeleista, niin sen luulisi valuneen jo internettiin tietoon.

Mielenkiintoinen case kuitenkin… ja paljonko esim. Cybertruckista on tietoa ennakkotilaajilla? Vähän erilainen on maailma tossa hypessä kuin siinä, että otatko autoa tilatessasi automaatin/manuaalin. Tähän minä olen tottunut :joy:

Why Nikola (NKLA) Might Surprise This Earnings Season

En saa tuota järkevämmäksi. Toimii noinkin :man_shrugging:

2 tykkäystä
2 tykkäystä

NKLA osariin on kyllä tänään ladattu nousupaineet aika kattoon, toivotaan, ettei markkinat pety :pray:

2 tykkäystä

$940M pankissa , noin 300 työntekijää. Ei velkaa. Yritys on taloudellisesti terve. Saas tosiaan nähdä mitä kerrotaan osarissa. Se taitaapi olla vasta huomenna markkinan jälkeen.

5 tykkäystä

Vaikuttaa koneellisesti tuotetulta artikkelilta. Olen itse siinä käsityksessä, ettei tällä olisi liikevaihtoakaan eikä tuotteita myytävänä.

Toisaalta, eipä se Teslakaan EPSiään mistään liiketoiminnasta saa. Ehkäpä Nikolallakin on päästöoikeuksia tjsp. taskussa.

1 tykkäys

Onko jossain kerrottu paljonko investointien hintalappu on?

1 tykkäys

En päässy lukemaan. Voitko laittaa lyhyesti mitä oli. Ty :beer:

1 tykkäys

https://www.google.com/amp/s/www.investopedia.com/amp/nikola-rebounds-ahead-of-earnings-5073315

2 tykkäystä

Eiköhän FCA ole se Badgerin OEM. Kaikki viittaa siihen.

6 tykkäystä

Itsekin näin luulen. Tosin suurin osa noilla palstoilla veikkaa Toyotan puolesta.
Jonkun verran myös dodge saa ääniä ja Fiat.

  • Reports Q2 (Jun) loss of $(0.16) per share, excluding non-recurring items, $0.02 worse than the two analyst estimate of ($0.14); revenues rose 176.9% year/year to $0.04 mln vs the $0.02 mln S&P Capital IQ Consensus.
  • Nikola intends to begin fleet testing Tre BEV units in 2021 with select customers and partners. The data received from the fleet testing program will be critical as co moves toward low volume production of the Nikola Tre BEV. Management is optimistic as co continues to achieve milestones toward greater goal of becoming the leader in the zero-emissions transportation industry.
4 tykkäystä

Trevor huomenna CNBC:ssä klo 9.45 (ET jos katsoin oikein)

3 tykkäystä