Nokian ennustuskilpailut (vain kilpailuun osallistuminen tässä ketjussa)

628 miljoonaa euroa on veikkaukseni tällä kertaa,toivottavasti on enemmän.

599 miljoonaa euroa eikä yhtään alle tai päälle. Tai jos arvaus menee väärin, niin sitten kylläkin voi mennä.

872

2 tykkäystä

Porukka on selvästi nyt panostanut viesteihinsä, epäselväksi ainakin minulle jäi, mikä on vaadittu merkkimäärä, joten kirjoitellaan varmuuden vuoksi muutama sana ylimääräistä🙂

591,5 miljoonaa on veikkaukseni, oma Nokia-seuranta sen verran heikkoa, että ihan lippalakista tämän tempaisin. Ei ole edes positiota tällä hetkellä.

4 tykkäystä

Minä luulen että 711 miljoonaa, mutta voi olla että tulos on jotain muuta. Toivottavasti olen oikeassa enkä väärässä. Jompi kumpi.

744 miljoonaa euroa!! ………………………………………………………… ——————————————————————-

681Meur
MC koppa koppakuoriainen
koppakoppakoppakoppa koppakuoriainen
MC koppa koppakuoriainen
koppakoppakoppakoppa koppakuoriainen

3 tykkäystä

647 miljoonaa euroa
Kyllä se siitä paremmaksi muuttuu

------------------------------->593 miljoona euroa<----------------------------------------------

689 miljoonaa euroa.

Ei riitä merkit. Eikä vieläkään. Mutta nyt voisi jo riittää.

2 tykkäystä

399 miljoonaa euroa, koska jonkun se pohja on asetettava.

Kahvia on varattu silti 3 paketti valmiiksi.

1 tykkäys

879 miljoonaa erkkiä! Viestin on oltava vähintään 50 merkkiä pitkä.

1 tykkäys

487 milj. Ja niitä prkl merkkejä eikä edes riitä …

Tulos aiheuttaa nivusiin asti tuntuvan pettymyksen ruudun tällä puolen, Aten hämmentyneen ilmeen ja Vernerin hekottelun " mitäs mä sanoin" saattelullaan kameran väärällä puolella.
Osinkoa 14c ja tulosta sen verran että -7% selvitään jenkkien avaukseen josta sitten pari pinnaa lisää.
Täysin hakattuna kotimatkalla Kainalniemen paariin nokiakahveille ja visioimaan Saksan valloitusta👌
Että sellainen tulos :smiling_face_with_three_hearts:

9 tykkäystä

Honorit onkin herutettu jo viime vuoden puolella, mistä takautuvasti 200M lisää.
Kahdeksan, kahdeksan, yhdeksän! (889M)

1 tykkäys

Sehän lienee (tai siis on) 587 miljoonaa euroa plussalla :blush:

777 miljoonaa euroa ja pari sanaa vielä täytteeksi

Pedon luku 666 miljoonaa €, mutta enempikin riittäisi.

Näin unta että tulos on 398 miltsiä. Kurssireaktio -1.5%. Ei sijoitussuositus ja muidenkin kannattaa tehdä omat laskelmat ja analyysit.

1 tykkäys

Veikkaan että vertailukelpoinen liikevoitto on 678 miljoonaa euroa.