Ostin/myin juuri äsken -ketju (Kryptovaluutat)

Kevennetty SOL ja ALGO 25% jo talon rahoilla olleista. Jos unohtaisi nämä rippet ja katsoisi vuosien päästä. Mikä ei varmaan onnistu.

3 tykkäystä

Solanaa ulos 103.50€ hintaan. Harmillisesti ei kaikki mennyt läpi ennen kun kurssi alkoi laskemaan.

4 tykkäystä

Solanaa ulos 109.5€ ja Polkadottia 9.4$.

1 tykkäys

Myin Solanat pihalle pikku voitolla 121usd paikkeilla. Treidailin tätä hieman joskus ehkä pari vuotta sitten ja siitä lojumaan jäänyt positio oli pahimmillaan melkoisen rumasti turskalla. Nyt kun ison nousun jälkeen tarjoutui paikka irrottautua muutaman prosentin voitolla, en jäänyt enää katsomaan tilannetta pidemmälle vaikka uskoa projektiin toisaalta olisi.

1 tykkäys

Bitcoin/eur täydennystä 1000 eurolla, kun toimeksiannot laukesi, kun meni alle 38000. Katsotaan saako vielä lisää. Pari pilkkiä on vielä viritetty.

2 tykkäystä

Tänään ostin liquid ethereumia mitkä laitoin defi lainan vakuudeksi, otin USD stablecoinia lainaan mitkä laitoin eteenpäin defi palveluun tuottamaan. Varovainen 0,5 etherin avaus koska defi palvelut eivät ole kovin tuttuja.

Myin 0.75 mun kokonaisesta yhdestä btc:stä 50k$ Eli Suomeksi 75% Merkit täyteen

9 tykkäystä

14.5.-22 ihan kokeilumielessä ostin satasella bitcoinia ja nyt muutin euroiksi (n.163€). Ostellaan sillä sitten lisää kun btc taas laskee ja katsotaan millaseen summaan päästään loppuelämässä :smile:

Edit: No hemmetti kylläpä myin huonoon hetkeen, ajattelin että kai kurssi on jo huipussaan mutta onkin vain noussut muutamassa päivässä yli 15% :smile: nooh voittoa kuitenkin tuli joka tärkeintä.

4 tykkäystä

Tammikuussa vähän AGRS:ää. Hyvältä näyttää viimeaikainen kehitys.

Kevennetty Bitcoinia noin 7%, $54000.
Laitettu myös Ethereumia myyntiin samanlainen osuus $3200.

8 tykkäystä

Myin Valour Bitcoin Zero EUR, koska Lepikkökin näytti myyneen jo eilen. Todennäköisesti myöhemmin harmittaa, mutta otetaan voittoja kotiin.

3 tykkäystä

Hyvä kirjoitus @Antti_Hyppanen tuolla kryptoketjussa. Arvostan.

Pitkään jahkailin, mutta lopulta tein päätöksen ja myin puolet pois. Vaikea laji ja kun ei tosiaan ole mitään “fundia” tai mitään maalaisjärjellä pääteltävää, niin ihan lottoahan tämä on.

Päätin jo ostaessani, että jos nousee 100% niin myyn. En pitänyt itseni kanssa tehtyä diiliä, vaan ostelin n. 70% nousun kohdalla lisää. Tämmönen on ihmismieli.

Myin noin puolet, eli sijoitetun pääoman. Nyt pelataan sitten ns. Talon rahoilla. Helppo hengittää. Sijoitus oli ETF muodossa. 7€ ostin ja 19€ myin.

Ja muistakaa aina kun luette mun kirjoituksia. Olen (toistaiseksi) nappikauppias ja amatööri. Nyt puhutaan satasista. Mut oli muuten eka reilusti voitollinen myynti! Tiärä vaikka joutuus tänä vuanna vaikka veroja maksamaan. Ja rahoille on jo päätetty uusi kohde, mutta palataan siihen sitten toisessa ketjussa.

8 tykkäystä

Muutaman viikon aikana myyty kuukausi palkan verran kryptoja ja niiden arvo vaan noussut. Viimeisimpänä Solanaa $146.50. Olen myynyt aina 5% pois kun nousee 7-10%. Vaikea ennustaa huippuja joten olen mielummin liian ajoissa. Tästä lähes 1300% voittoa.

18 tykkäystä

Pepeä myyty puolet noin 200% voitolla. Mulla taitaa 15 eri coinia olla, pikkuhiljaa nyt nousun johdosta pääsee eroon. Kumminkin tienannu näistä enemmän ku hesulin osakekaupoista. Taidan niistä luopua kokonaan.

5 tykkäystä

Kevennykset on jatkunut. Solanaa 143 eurolla ja 153 eurolla.
Crypto.com Exchangesta puuttuu usdt/euro pari niin joutuu menemään tällä.

1 tykkäys

Eilen osteltu lottolappuja:

  • Solama
  • bonkwifhat
  • BadLuckBabY
2 tykkäystä

Kevennys Avalanchea tasaraha hintaan $55.5
Ei ollut mitää tarkoitusta juuri tuohon hintaan.

1 tykkäys

Hurja tahti kun tänään lähti taas suunniteltu kevennys 179 euron hintaan. Unohtui jopa tuossa 166 euron kohdalla myydä kun piti nukkuakin välissä.

4 tykkäystä

Itse puolestaan viimeksi eilen ostin lisää Solanaa. Samaan tapaan kuin BTC ja ETH tuota on tullut vain ostettua lisää. Ehkä 1000$ jälkeen voisi pikkuisen myydäkin :grinning:

4 tykkäystä

Jotain Solanan vauhdista kertoo se, että Solanan markkina-arvo rikkoi toissapäivänä uuden ATH-lukeman. Vuoden 2021 ATH:n aikana kierrossa oli 303M SOL, nyt jo 443M.

https://messari.io/project/solana/charts/supply

3 tykkäystä