Ostin/myin juuri äsken -ketju (Osa 1)

Mukava kuulla, että asiantuntevia herroja Hapagin kyydissä. Aikanaan olen itse hoidellut merirahtihommiakin ja Hapagin konttejakin välitin. Jäi mieleen ehkäpä yhtenä parhaimpana ja luotettavimpana toimijana, varsinkin Kaukoidän rahdeissa kun siellä oli kaikenlaista säätäjääkin markkinoilla. Nyt ollaan omisteltu hetken mukavassa kyydissä. Tuo kevään kurssireaktio oli aika erikoinen, osaako joku avata tarkemmin mitä tapahtui?

2 tykkäystä

Limittiä venytetty taas, STAG Industrial REIT osto pitkään pitoon.

Kiitos @Badwithmoney, meinasi mennä ohi

Lisäksi aktiivista toimintaa menossa, hyvään suuntaan pitäisi olla menossa

3 tykkäystä

Curis Inc Ostettu ja myyty :partying_face: :partying_face: Päivän työt tehty :sweat_smile: Ei ollut monen sekunnin työpäivä tänään :grin:

32 tykkäystä

Aiemmin 50% leikkuriin joutunut Nokia teki osittaisen paluun @3.3650 - eli puolet aiemmasta kevennyksestä otettu kallimmalla takaisin… :sweat:

Tämä veivaus menköön osastoon sijoitusvirheet :slight_smile: - virhe myönnetty ja selvä käännös havaittu ja virhettä korjattu, tosin osan pidin vielä käteisläjässä joka oli päässyt laihtumaan.

5 tykkäystä

Mistä noita bongataan…

Osto; STAG johon rahat alta… eli
Myynti; MSCI world ETF

Tecnotree takaisin ostot aloitettu tasosta 0,5.

3 tykkäystä

Ostin tänään Huhtamäkeä. Kävi koskemassa trendiviivaa eilen ja tänään näyttäisi, että suunta voisi olla taas ylöspäin.

1 tykkäys

En minä tiedä :grin:… Kerroin pojalle mitä etsiä jenkki pörssistä…se etsii päivänaikana kohteet kun sillä on aikaa tuohon hommaan.

21 tykkäystä

Tuo kevään pomppu meni itseltä ohi, fokus oli vetylapuissa ja ei ollu hapagia salkussa eikä seurannassa. Osavuosikatsauksen kulmillahan nousukiito silloin alkoi.

Nyt hintataso konttirahdille ollut vahvassa nousussa, pienemmällä muutaman kymmenen konttia vuodessa tuovalla hinnat tuplautunu konttirahdissa viimesen 3kk aikana. Isommilla pojilla tuskin hintaliikkeet noin isoja mutta suunta on kyllä selvä.

1 tykkäys

Ostettu BFT 12.8$ ja THCB 12$ ekat sähläilyt spaccien kanssa

3 tykkäystä

Osto Clear Blue Technologies@ 0,42CAD uusi rivi salkkuun myös täälläkin.

Earnings callit oli erinomaista katseltavaa ja mielenkiintoinen pikkufirma.

8 tykkäystä

Saakohan STAG ym REIT lappuja osakesäästötilille?

1 tykkäys

Maksoit Jaska liikaa, :wink: itse poimin äsken startin 23 000 lappua 0,40 CADilla. Myös ostin Tuscania 1000 kpl 12,10 dollaria. Tuos ois viel kymmenyksiä pystyny alempaa ottaa. :grinning_face_with_smiling_eyes:

6 tykkäystä

Rovio kyytiin hyppäys.

3 tykkäystä

Sampoa lisätty 1000 kipaletta.

9 tykkäystä

Mene finvizin etusivulle kun pörssi aukeaa, hyppää hypejunaan ja myy varttitunti myöhemmin

$KBNT myyty

Myyty:

-Nokiat lähes kaikki 17% voitolla. Jäi vielä 330kpl.

Ostettu:

-Solteq lähes päivän alimpaan hintaan.
-Tecnotree myös laskusta.

2 tykkäystä

THCB dippasi kivasti heti avauksen jälkeen, eli otin vielä pienen lisäyksen @11.9$ merger ilmoitusta odottelemaan.

10 tykkäystä

THCB ostettu pikku siivu $12 ja tänään myös ostettu Qt 51.4€

7 tykkäystä

Täälläki THCB otettu

7 tykkäystä