Ostin/myin juuri äsken -ketju (Osa 1)

Kun käteistä ei malta pitää salkussa, niin tuli vihdoin ostettua ruotsalaista “osinkoaristokraattia” Castellumia, joka on ollut jo vuosia harkinnassa.

Käteinen odottanu salkussa ostopaikkaa jo tovin ja kun sellaista ei ole kuulunut niin päätin osallistua Kamuxin osari-bingoon. 6,30 sisään ja nyt pienen nousun jälkeen asetettu stop/loss samaan hintaan. Huomenna on jännä päivä :slight_smile:

2 tykkäystä

Ostin Incappia 17 pintaan. Jospa pohjat olis jo nähty. Myin puolet Kamuxista, kuten Massekin sanoi tekevänsä. Ihan vaan riskiä pienentääkseni. On sitä vielä jäljellä ihan ok potti huomista osaria ajatellen.

1 tykkäys

Toivottavasti tiedät, mihin rahojasi laitat. Penny stock, joka dippasi normaali vaihtoon nähden todella isolla volyymilla -45% 2018 high oli 2.830 ja nyt päätös 0.190 (TSX pörssi).

taisi tulla toiseksi paras pörssipäivä so far… jatkukoon…

Toivotaan näin. Aika tuon sitten näyttää. Minulla kuitenkin jonkunlainen haju miten tuolla ja viereisellä reijällä kongossa menee nyt ja jatkossa :wink: .Jos seuraat minun ostoja vähän niin huomaat että niissä on selvä ajatus taustalla. Ja nämä ostot tähtää aika pitkälle tulevaisuuteen…

1 tykkäys

Epäilemättä, kiinnitti vain huomioni. Yhtiöllä ollut näköjään osari: myynti pienenee, kulut kasvaa ja rahat kassassa aika vähissä. Kyllä noihin isoihin droppeihin on syynsä, varsinkin “falling knife” tapauksissa.
Mutta ilmeisesti kaivosala on hallussa.

1 tykkäys

Asia on juurikin noin niin kuin kirjoitit… Osarista lötyy kaikki tieto. Ja dipin syykin on siinä. Olen seurannut tätä reikää jo yli vuoden. Sen voi sanoa että aika sekava soppa kyseessä. Mutta nyt minä omistan tätä enkä suoraan esim…Glencore koska siihen on syynsä.

1 tykkäys

Tuplasin sekä Harvian, että Kamuxin määrän salkussa.

11 tykkäystä

Samoin

1 tykkäys

YIT osittaisesti rahastettu @ 5,89 € kun lyhyt trendi näytti avauksessa heikkoutta. Osalla positioista target on vielä korkeammalla.

Ostin Harviaa.

2 tykkäystä

Minä ja Bank of America ostimme Kamuxia (lisää).

6 tykkäystä

Samoin, pikkuisen täytyi lisäillä ennen kuin tavoitehinnat päivittyvät ja alkaa seuraava aalto nousussa.

2 tykkäystä

Bingo!

2 tykkäystä

“Syyllistytty” pieneen Kamux-veivaukseen ja yllätys, yllätys, jopa voitollisesti. Koska tätä Kamux-hihhulointia foorumilla on vaikea kestää ilman positiota, niin ostin vielä uudestaan yli viikonlopun position :slight_smile: Teinkö oikein @Masse -setä, jollainhan ne rahat on tehtävä, vaikka sitten käytetyillä autoilla. Nokian renkaat myyty(5% voitolla), toiveena saada myöhemmin halvemmalla takaisin, shorttipositioiden määrä(3,48%, jos oikein laskin) alkoi huolestuttamaan.

3 tykkäystä

Nyt ostettu avauspositio Relais Grouppia 7,7e tasolta, odoteltu myyntipaineiden helpottamista ja kurssin kääntymistä oikeaan suuntaan. Vihdoinkin se tapahtui ja nyt saa nähdä käykö samat kuin kamuxilla tuolta 5e tasoilta aikanaan😎 Toimiala defensiivinen ja yhtiöllä hyvä positio kannattavaan kasvuun👍🏼

3 tykkäystä

Aikalailla impulsiivisesti ostin Teliaa @ 3,958. Omat perustelut: osinkotuotto hyvä, omien osakkeiden osto-ohjelma vielä käynnissä, liiketoiminnan kehitysaskeleet miellyttävät itseä, alihinnoiteltu ainakin Elisaan nähden ja viimeisenä muttei todellakaan vähäisimpänä odotan että EUR/ SEK alkaa kääntymään.

3 tykkäystä

Teliaa olen myös lisäillyt pikkuhiljaa, mielestäni ainakin parempi vaihtoehto kuin käteinen. Vähän epävarmuutta ensi vuodeksi kylläkin ilmassa.

Kamuxia pieni erä hintaan 7.00e

3 tykkäystä