Ostin/myin juuri äsken -ketju (Osa 1)

Remedy-positio avattu, 300 lappua.

1 tykkäys

Treidimielessä eilen ostetut Nokiat myyty 3.125. Muutama huntti voittoa. Tällaisia kauppoja vielä satakunta lisää niin pääseekin jo omilleen…

7 tykkäystä

Onnittelut! Toistuvilla pikkuvoitoilla saa moninkertaiset kiksit - paljon isommat kuin yhdestä isosta :slight_smile:

Mutta jos ei halua hukata voittojaan sadan satsin kaupankäyntikuluihin, niin vipua peliin. Jo 5x vipu tekee ihmeitä niin possalle kuin psyykelle. Ei toki heikkohermoisille …

Masse-setä, FA, joutuu joskus hakemaan seurakunnan kolehdeista tappiotakausta oikein vivun kera :heavy_dollar_sign::heavy_dollar_sign::heavy_dollar_sign:

2 tykkäystä

Myynti basware stoppari
Osto basware, halvemmalla takasin…

Palkkapäivän kunniaksi paljon ostoja: seb, elekta ja basware dropista + remedyä. Saa nähdä, joutuuko laittamaan hoivatilat ennen aikoja lihoiksi :grin:

Bloom Energy Corp Myyty. Hillot kotiin +21% :slightly_smiling_face:

Lisämerkintä Fodelian antiin. Kaippa tuo kerkeää yön yli kirjautua mukaan, ennen kuin anti huomenna keskeytetään.

4 tykkäystä

Pienin lisäys Aspire Global Redeye raportin innoittamana:

Kuten myös Remedyä.

Nokiat myyty 3,1530€, about 1,5% voittoa, olen tyytyväinen! :smile_cat:

7 tykkäystä

hyvä Johannes! Sopivat taskurahat ja eiku nuutta matoa koukkuun, kerro kun ostat :wink:

1 tykkäys

Myyty Innofactorit pienellä voitolla ja tehty vielä lisämerkintä Fodelian Ipo:n.

2 tykkäystä

Bittiumit myyty pikkuvoitolla

Bittiumit lähti multakin, eipä montaa prosenttia tullu plussaa…

1 tykkäys

No voi kiitos Viljo tästä suosionosoituksesta, nämähän on vielä toistaiseksi aika pikkurahoja vs. esim. sun sijoitukset varmaankin (etenkin kun panos oli vielä pieni) :smiling_face_with_three_hearts:

Joo, pyrin mahdollisimman selkeästi kommunikoimaan omia liikkeitäni. En toistaiseksi ole tehnyt sellaisia kauppoja mitä en olisi kommunikoinut tänne :smile_cat:

4 tykkäystä

Minäkin oon käytännössä verotuksellisia pyörittelyjä lukuunottamatta laittanut liikkeeni tänne.
En minä iso laita tuollaisiin lyhyisiin. että satasiin niissä yleensä jää voitto. Isommat on pitkässä salkussa tarkaan valittuja kohteita :slight_smile:

1 tykkäys

Perjantaina ja tänään olen ostanut takaisin YITtä, siltä osin mitä aiemmin myin 5,89 € hinnalla. Positio vielä hieman vajaa. Itse uskon että hyvä pöhinä jatkuu tämän ympärillä. Harmi ettei näe ostaja- ja myyjäpuolen tilastoja, mutta haiskahtaa että ulkkarit olisivat takaisin ostaja -puolella. Oma target n. 6,4 € tasolla - katsotaan miten käy.

Ostin aamulla Baswarea, kun oli perjantaina pudonnut. No tänään on pudonnut n. 3% lisää :cry:. Ostin myös Sanomaa, joka on sentään noussut tänään n. 2%.

Ipo, pikkuinen siivu Fodeliaa merkattu, kun ei olut rahaa ja firman tilillä ei onnistunut tunnistautuminen… Eikä Nordnet palvellut kuten lupasivat. Omalta tililtä… rahat meni :stuck_out_tongue:

Lisäsin Avidly. Pätevän oloinen TJ nyt puikoissa. Katselin vielä tuon Indereksen kesällä tehdyn videon uudestaan.

1 tykkäys

On kyllä tosiaan mielenkiintoinen valinta toimitusjohtajaksi. Laitoin omat Avidlyt joku aika sitten laitaan, kun kasvustrategia lähti peruutusvaihteella liikkeelle. Jäin kuitenkin tarkkailemaan ja olen edelleen valmis hyppäämään kyytiin jos asiat alkavat mennä oikeaan suuntaan. Odotellaan, että mitä uusi toimari ja talousjohtaja saavat aikaiseksi.

2 tykkäystä