Ostin/myin juuri äsken -ketju (Osa 1)

Qt lisäily@19.3

1 tykkäys

Osto: QT

Pienen tauon jälkeen paluu Nokian omistajaksi 3,71 suhteellisen isolla positiolla, mutta myös aika tiukalla stopparilla. Täytyy myöntää, että en ehtinyt tarkemmin perehtyä tekniseen kuvaan, mutta näyttää pysytelleen muutaman päivän 3,7 yläpuolella. On tätä tullut ostettua kalliimmallakin🙂

1 tykkäys

Myyty Aallon Group reilun 30% voitolla, eiköhän sieltä niitä ostopaikkoja vielä löydy :man_office_worker:

Toivotaan kuitenkin, että myös Atrian tuotteet kelpaavat kiinalaisille🙂

OST:lle sipaisu Qt:ta 19,25€. Nyt vissiin isoin omistukseni

2 tykkäystä

Enemmänkin mietin, että Kiina saattaa ostaa jatkossa aika vähän kummaltakaan. Heidän pitää ostaa Jenkeistä nyt paljon, niin miksi eivät ostaisinoita, joita joka tapauksessa tarvitsevat.

edit: pahoittelut tämä ketju, off-topic

1 tykkäys

Lisätty Remedyä @13,45€. Vakaa usko tarinaan pitkällä aikajänteellä…

3 tykkäystä

Perskule tässähän alkaa imeytyä Qt FOMOon, kun kaikki täällä niin ahkerasti tankkailee x_x

Tippuis nyt lähemmäksi 18e tasoa, niin voisi perustella ostot itselleenkin…

2 tykkäystä

Minä olin tosin myynyt 20,4 tasossa about samalla summalla, vähän enemmän sisään.

2 tykkäystä

Nokiaa takaisin salkkuun päivän lopussa 3.71 tasolta. Kaipa tää on sitä päivätreidausta, aamun aluksi laput ulos, viimeisen vartin aikana takaisin mukavasti halvemmalla :slight_smile:

Näköjään Cell Impact pölähti salkkuun @19sek
Wärtsilää kaveriksi.

Ja myyty CI 21,8sek. Se oli nopea

1 tykkäys

Osto Nel Asa 10. Vetyyn liittyvä osake ehkä pari vielä

1 tykkäys

Irtautuminen Aallon Groupista @13.60. Viime aikojen kurssinousulle vaikea nähdä perusteita. Listautumisesta asti mukana, ihan mukava reilun 100% tuotto 9 kuukaudessa. Tietysti jos tästä tulee uusi Talenom niin sitten harmittaa…

5 tykkäystä

Ostin 2 pv sitten 400 kpl suomalaista BBS:n osaketta. Yllättävä pomppaus eilen liki + 50 %. BBS on Bioactive Bone Substitutes. Uudenlainen patentti, odotan suurta ostajaa maailmalta.

McPhy Energy ostettu lisää
FuelCell Energy Inc ostettu lisää

OST omistukset avattu QTllä ja Sammolla

4 tykkäystä

Myyty FCELL, liian herkälle säädetty stoppari räpsähti ennen kuin ehdin perumaan sen.

No ostin tilalle lisäpotit Saksalaista laatutavaraa

SFC Energy
SQL Carbon
ElringKlinger

1 tykkäys

Yritin ottaa kiinni Keskon putoavasta puukosta tänään mutta näpeillehän siinä tuli ja laput pihalle - summat onneksi pieniä. Katsotaan uudestaan jos kurssi löytää uudet pohjat joskus lähiaikoina.

Edit: Teknistä analyysiä en väitä osaavani tehdä, mutta olenkohan ihan hukassa kun näyttää siltä että tämä KeskoB tiputus voi jatkua vielä pitkään. Kaikki lähiaikojen pohjat on jo puskettu läpi…

Itse yritin tuossa 61 nurkilla onkia kun kurssi pyöri pari tuntia niillä nurkilla ja katsoa josko se taso olisi pitänyt ja jonkin aikaa näytti siltä että pudotus oli tässä ja välillä oli jo orastavaa toipumista, mutta sitten pohja katosi alta ja 50 senttiä alempana pulkkamäki riitti minulle - ja ihan hyvä veto näin jälkikäteen, 50 senttiä lisää on kadonnut nopeasti.

Osto Kraft Heinz 30,9$