Ostin/myin juuri äsken -ketju (Osa 1)

Fortumia tuli näköjään ostettua takaisin n 19€ hintaan.

1 tykkäys

Nestettä lisätty OST:lle @34.04

1 tykkäys

OSTin Qt lähti 21.60 hintaan hiukan tappiolla. Joku Nasse-setä yllytti juuri huipulla siihen sijoittamaan. Myynnit laitetaan alehankintoihin kun vielä kurssit vähän tai ehkä paljon laskevat. Odotellaan.

5 tykkäystä

Ostin aamulla myymiäni Outoteccejä takas pari prosenttia halvemmalla.

1 tykkäys

Oletko @Pika-Sissi seurannut Norwegian airia myyntisi jälkeen, ihmettelin jo aiemmin ostoksiasi siinä ääneen, mutta et tainnut sitä huomata. Eikö positiosi ollut kuitenkin yön yli eli oliko riskinhallinta kunnossa, vaikka selvisitkin kuivin jaloin, onnittelut toki siitä🙂

2 tykkäystä

Kuulostaa hyvälle @Johannes_Sippola , nyt vain istut position päällä ja asetat kurssihälytyksen lisäerää varten. Muuta ei tarvitse tehdä, niin olet viimeistään parin vuoden sisällä voitolla, jos vanhat merkit Wärren suhteen pitävät paikkansa🙂

1 tykkäys

Lisätty siivu Remedyä hintaan 12,20.

1 tykkäys

Onnistuin ostamaan Noho Partnerssia koronadipistä hintaan 9,44e :+1:

Olen seurannut ja taas on positio kyydissä @11,47.
Näistä jäätävistä päivärommeista saa monesti poimituiksi helpot 10-20% jos sattuu oikeaan aikaan olemaan kuulolla. Kyllä minulle ”viikonlopun ruokakaupparahat” kelpaa. Ei niitäkään sovi ylenkatsoa, etenkin nyt kun säilykkeitä ja vessapaperia pitää varastoida komerot ja sauna täyteen.

5 tykkäystä

Ok, mietin vaan, että entäs jos kaupankäynti keskeytetään ja tulee huonoja uutisia!? Omat hermot eivät tuohon leikkiin riitä🙂

3 tykkäystä

Minusta puolestaan tuntuu, että minun hermot ei riitä holdaamaan osakkeita alamäessä. Otan mielummin tällä nypläyksellä pikkutuottoja, kuin seuraan salkun sulamista. Siivu sieltä, toinen täältä.

Siksi salkkukin on kaiketi yli 10% plussalla siitä hetkestä kun coronarommi alkoi 19.2.

Tavoitteena toki poimia houkuttelevia yhtiöitä kyytiin ja osakesäästötilin salkkuun kun kyyti käy tarpeeksi hurjaksi.

8 tykkäystä

Jahas, miinusviirusostot jatkuvat. Tänään salkkuun lisättiin vanhojen päälle erä Sampoa 35,64€ ja Cityconia 8,70€.

Molemmat kärsii tilanteesta. Sampo korkojen niukkuudesta/+pankkiriskit ja vakuutuksista joutunee makselemaan normaalisti enemmän ulos sairaanhoito-, matkanperuutus- jne kuluja. Citycon ehkä välillisesti jos ihmiset keskeyttää kauppakeskuksissa ravaamisensa, mutta aika korjaa näillä haavat, uskon minä.

Onnekkaasti (varovaisena sieluna) tulin tähän tilanteeseen isolla käteispainolla, joten vielä on pitkään paukkuja jos romahdellaan. Käteinen ei silti polttele, koska olen huomannut eläväni tyytyväisimmilläni osa salkusta käteisenä. Lähinnä olen ostellut tasaisesti nyt indeksiä pienissä erissä.

2 tykkäystä

Wärtsilää ostettu lisää suunnitelman mukaisesti. :slight_smile:
Nyt tarttui hintaan 8,52€

Lisätty Harviaa ja Taaleria

2 tykkäystä

Eiköhän tästä koronasta huolimatta ja maailmanlaajuisesta elintasomässäämisestä johtuen jää muutama NN:n insuliinipiikin kaipaava ihmisolento vielä henkiin. :slight_smile:

Teliaa vielä tuli salkkuun ostettua.

Sampoa tankattu @35.7
Suunnitelman mukaisesti edetään, käteispossa vielä n.40%. Katsellaan taas ensiviikolla mihin suuntaan edetään. Kamux olisi kiva lisä salkkuun, mutta aika resistentti ollut näille dipeille. Harviaa myös katsellut sivu silmällä… vaatii tosin lisää perehtymistä. Outoteccia tarkoitus lisätä, kunhan tulisi vähän selkeyttä sen lasketteluun, mäki tuntuu olevan aika jäinen ja pitkä… ilman pomppuja :slight_smile: QT on omaan riskiin täydessä painossa tällä hetkellä, joten en lisäile ellei tipu ihan höpöhintoihin. Reveniota harkitsen, jos kääntyy paykologisesti lähemmäksi 25€. Remedya tarkoitus lisätä, jos mennään taas 11€ puolelle :slight_smile:

2 tykkäystä

Reveniota 110kpl @ 26,40e. On vain niin vaikea nähdä miten covid-19 vaikuttaisi Revenion liiketoimintaan

5 tykkäystä

Lisäyksiä: Airbus, Mediobanca, FFP, Scandic Hotels.
Uusi positio: Air Liquide.

1 tykkäys

Siltronic houkuttaisi, mutta seuraava erä laitettu 70 eur pintaan… Jos siitä mennään allle niin jatkan osteltua, jos päästään alle 60 eur, niin tinttaan kyllä kunnolla. 3 erää hankittu. 87,82,77, seuraava 10%podotuksella, ekat sellaisia 40 kpl eriä…
Poistin kaikki salkusta 93,3 tasosta. Että kyllä tämä holdaamisen voittaa…lähtö taso oli n. 450 kpl…

Edit, käytiin viaiinn jossain 82 tasossa hetkellisesti

1 tykkäys