Ostin/myin juuri äsken -ketju (Osa 1)

Minä tein niin, että möin kaikenlaista… ja tappiollakin. salkkussa vielä kamaa, isot talenom, Qt positiot. Reveniokin möin…

Sellaiseksi meni nyt mulla.

otetaankohan Q1 tuloksia aikanaan huomioon, niistähän tulee varmaan ihan hyvät :stuck_out_tongue:

2 tykkäystä

Tämä on sijoittajan happotesti, minä en myy mitään vaan pelkästään ostan lisää. Veroveivit sitten syksymmällä, kun on rauhallisempaa.

Ja Sampoa lisätty vanhojen seuraksi.

20 tykkäystä

Voi sanoa että kyllä hapottaa… ja pahasti!

1 tykkäys

Mulla oli vahva näkemys, että Revenio ostetaan pois ennen romahdusta ja siitä saadut varat käytän sitten ostoihin :joy: Noh, nyt katsellaan ja raavitaan hiluja kasaan ostoihin.

Olin lukevinani että tässä oli äsken köntsät housussa eräällä :nauseated_face:

2 tykkäystä

piti siirtää oikeeseen ketjuun, mutta köntsät on jo housuissa… :smiley:

2 tykkäystä

Wärtsilän tuplauspiikki osui kirjoitusten aikana, siispä Wärre osto 1400 kpl hintaan 7,192€. Keskihinta nyt 7,79€, ja kokonaispositio 2570 kappaletta. Olen tyytyväinen tähän :slight_smile:

15 tykkäystä

Ostelin Oriola B:tä ostille lisää. edit. Telluakin sai alle kolmen euron lisättyä.

Jatkan ostolinjalla. Coca-Colaa, Pepsiä, Beyond Meatia ja Reveniota tankattu.

1 tykkäys

Nyt säästyy paljon rahaa kun investori ei toimi…:sweat_smile: kiitos Nordea​:+1:

Mä laitoin just toimeksiannon sisään, tosin vaan 1000kpl, mutta kokeilin pilkkiä pikkusen alempaa, eli 5,00€ laitoin hinnaksi, valuttaisiinko sinne asti? Nyt näyttää nordnetti p/e:ksi 20 ja jos ajatellaan, ettei lähitulevaisuus kovin valoisa ole, niin olisko 3mrd sopiva markkina-arvo, eli targetti ehkä jossain 4,75€? :smile:

1 tykkäys

Myyty taaskin; Enea, Atco, Wärre, F3c, Kesko B kaikki kerralla, pieni siivu Reveniota, Ivacc, Zign, Lipi, Saxg, hyvältä näyttää kokonaiskuva äfääreissä.

1 tykkäys

Alkaa muutamissa yrityksissä kurssitasot lähestyä ostotoimeksiannon rajahintaa. Vielä vähän syväkyykkyä…

Mitkä yhtiöt teillä on mielessä ostaa alennusmyynneistä? Laatua saa halvalla tällä hetkellä, entä mitkä ovat niin sanottuna hyviä kasvuyhtiöitä mielestänne joilla on valueta kasvaa moninkertaisesti ja lähteä hymyillen pankkiin myöhemmin?

Tänään myin:
Fortum
Kamux
QT
Sotkamo Silver

Norwegiania en edes viitsi myydä koska tulis liian kovat tappiot samoin Telian kanssa… P…kele☹️

Ostin takaisin aamulla myytyjä Statoileja hieman enemmän sai samaan hintaan. Nyt laitan pörssin kiinni :smiley:

Continental tupsahti salkkuun 67 euron hintalapun saattelemana.

1 tykkäys

Päivän alennuksesta ongittu lisää Sampoa 27,85€ kurssilla.
Nyt alkaa olla kiva aika kaivaa ostohousuja esille.

1 tykkäys

Kovasti tekisi mieli jotain myydä, mutta mistään ei raaskisi luopua. Taidan siis vain odotella ja ostella sieltä täältä lisää. Hätä ei ole omistusten takia, mutta ostokassa on laihanloinen. Huomenna onneksi palkkapäivä :+1:

2 tykkäystä