Ostin/myin juuri äsken -ketju (Osa 1)

Kevensin hieman American Express positiota. Tämmöinen lyhyt osakkeiden lainaaminen muille. Viikossa tullut jo sen verran railakasta nousua ja veikkaan, että pääsiäisen jälkeen saan nuo omani takaisin alennetuin hinnoin.

Tänään myyty NRZ setti pois @6,30$ hintaan maksoin 3,70$. Todella makoisat voitot 2 päivässä mutta näyttää siltä että liian aikaisin myin lento eikun jatkuu…:sweat_smile:

Tilalle ostettu Meredith Corporation(MDP).

Amerikka rokkaa :us: :money_with_wings: :ok_hand:

3 tykkäystä

Myyty Fortum @ 15,55 €

Aamu huutarista Kemiraa @ 9.85€

Apetitia ja Scanfilia hieman ostin.

ABN @ 7.85

Eilen GT @ 7.07$

Ostettu Exxonia @44,6$ vielä salkkuun illan päätteeksi.

3 tykkäystä

Tuplattu Exxon positio @ 44.6$

4 tykkäystä

Ostettu Exxon @ 44,95 $

3 tykkäystä

Kiitokset herroille vinkistä, ostettu Exxon @ 44,98$

4 tykkäystä

Pieni OT nopeasti tämänkin puukon haavat parantunut.

1 tykkäys

Ostettu Nexstar Media Group ja NMI Holdings. Sitten mennään :grin:

Ostettu 1000 kpl National CineMedia Inc (Nasdaq: NCMI) merkkistä arpajaislappua. Pörssin nousuhype ei ole vielä tähän lappuun tarttunut.

2 tykkäystä

Eipä sovi mulle käteisen (25%) päällä istuminen, alkuillan kurssiliikenteen tehotarkkailusta tarttui haaviin vielä Encavis AG ja hullun lailla rallannut Enphase.

5 kauppaa, Nordnet kiittää…

Myyty Exxon @ 41,93$

Katoin, että tulee käymään rumasti.

Ostettu 80 kpl Main Street Capitalia. Fortumia ja Talenomia lisätty hiukan.

1 tykkäys

Pystytkö laittamaan linkin “vinkkiin”. Mä en ainakaan tästä ketjusta mitään konkreettistä löytänyt.

Ei ollut mitään ihmeempää vinkkiä, muuten kuin että muistin että tuotakin piti ostaa ku vielä ok hintaan saa. Taitaapi tosin tulla taas hiukkasen alas öljyn hinnan mukana, mutta tankataan sitten lisää!

1 tykkäys

Itse hain pääsiäiselle hyvää mieltä ja myin Enphaset pois 40,40 hinnasta 35 prosentin tuotolla. Jään seuraamaan arvostuksen kehittymistä ostonappi valmiina.

1 tykkäys

Pilkki jäi 20Centin päähän keskiviikkona kun kävi 34,85$:ssa, ois ollut kyllä lystiä hyödyntää tuo pomppu 41$:iin. Eilen kävi 36,65$, joten pitihän se pikku seurantapotti taas ottaa :slight_smile:

1 tykkäys