Ostin/myin juuri äsken -ketju (Osa 1)

Ostot:

Meredith @10.83 $

Unum @14.7 $

2 tykkäystä

FOMOtettu salkkuun Nikolaa/VectoIQ:ta

8 tykkäystä

Viikon alussa isosti fortumia ja sitten siivu investoria ja perjantaina könttä noksua.

Scanfil (ei aiempaa omistusta)

Hyvä q1, näkymät ok (mikä on tässä tilanteessa jo puoli voittoa)

1 tykkäys

Ostin tällä viikolla (aiemmin tunnustettujen Fortumien lisäksi) kahdelle vanhimmalle lapselle uudet polkupyörät. Alennuksesta tietenkin. :bike::bike:

9 tykkäystä

@JarnoM @Meri nuo yhtiökohtaiset keskustelut voi käydä yhtiöiden omissa ketjuissa. Muuten tämä ketju puuroutuu. :relieved:

6 tykkäystä

Nyt kyllä olen eri mieltä, tässä ketjussa pitäisi pystyä antamaan lyhyet perustelut & käymään lyhyet keskustelut, ei kaikille firmoille ole omaa ketjua.

8 tykkäystä

Jos ne pysyisi lyhyenä. Yleensä ne kirvoittavat lisää kysymyksiä, mikä on hyvä: niille voisi avata omat ketjut! :sweat_smile:

Toki perustelut saa kirjoittaa omaan kauppakommenttiin. Se on jopa suotavaa.

15 tykkäystä

Tuo Merin kommenttihan sopi mielestäni todella loistavasti tähän ketjuun. Sisälsi lyhyet perustelut omasta sijoituksesta sekä asiaankuuluvan varoituksen alasta yleisesti.
Toki tämä kysymyksen kautta mutta silti.
Jos kyse olisi ollut fortumista tai samposta niin silloin olisi mennyt hieman turhan liirumin puolelle.
Toisaalta “ostin kuuttia posarista ja myin stokkat ja pilkki vetämässä eekuuhun” tyyliset on melko tyhjänpäiväisiä postauksia.

13 tykkäystä

Asia ymmärretty Verneri :slightly_smiling_face:. Yleensä olen kyllä pyrkinyt vastaamaan kun joku jotain kysyy oli ketju sitten mikä hyvänsä :slightly_smiling_face:. Eikä näille minun ostoille todellakaan kannata jokaiselle eri ketjua rakentaa sen verran normaalista poikkeavia nämä minun ostot ja myynit yleensä :slightly_smiling_face:. No pääsenpähän vähemmällä kun laiska muutenkin kirjoittamaan :grin:

22 tykkäystä

Haha, sulla on sen verta erilaisia poimintoja että sulla voisi olla oma ”Merin osakepoiminnat” -ketju. :sweat_smile::sunglasses:

31 tykkäystä

Wärtsilät heitetty mäkeen ja tankattu lisää Reveniota.

3 tykkäystä

Myyty 1/3 Remedy positiosta. Oston keskari 7€.

Ramedyn paino salkussa kasvanut liian isoksi ja parannetaan hajautusta tästä kotiutetuilla euroilla.

2 tykkäystä

Ostin Fortumia lisää

2 tykkäystä

Harviaa lisää. Uskotaan hyvään tulokseen huomenna, “liiketoiminta jatkunut ilman merkittäviä häiriöitä”.

1 tykkäys

Päädyin ostamaan tänään erän Caveronia 4,68€. Hyvä tilauskanta, johtokin osti, tase kunnossa, öö…

3 tykkäystä

Viime torstaina myyty Talenomit (5,4 → 6,6 ) ja tilalle Fortum/ Sampo. Tuntuivat virkeämmiltä hevosilta (enemmän upsideä vuoden sisään) :roll_eyes:

4 tykkäystä

Lisätty Elisaa @55,44€ (Osittain Telian lauantain ongelmien takia)

Jatkettu Airbus-ostoja laskeviin kursseihin ~50,5e keskihinnalla. Pitkäaikainen 50e tukitaso piti jälleen toimarin öljylauttapuheesta huolimatta. Tukitaso ja resistanssi mahtuu päivävaihdon sisään, joten tän lapun tarttis tehdä varmaan isompi liike johonkin suuntaan. Puhuisiko toimari vaihteeksi kurssin nousuun 29.4. osarin yhteydessä?

4 tykkäystä

fortum ja qt lisäykset näiltä tasoilta.