Ostin/myin juuri äsken -ketju (Osa 1)

No menee veiviksi, mutta 1000kpl Sampoa kun saatiin hirman alempaa het aamusta.

Tavoitteisiin matkaa ihan mukavasti pidemmälläkin jaksolla.

Samoin tein minäkin.

1 tykkäys

Jatketaan voittojen suojelua. TietoEvry ulos +11%. Ostetaan taas alta 22€ jos sinne valutaan. Fronttaan mahdollisia pääomistajien myyntejä lock-up periodin raukeamisen lähestyessä.

2 tykkäystä

Aamun nonneroiden “iik ehkä kohta laskee”-myynneistä keräsin aloitussiivun Incappia @17.50

8 tykkäystä

Isofol Medical ulos, päästiin pois turskalta, saa lääkeyhtiöt nyt hetkeksi riittää. Käteistä nyt 10%.

1 tykkäys

Myyty NOHO @ 7.00 . Näihin palataan kun tilanne rauhoittuu :slightly_smiling_face:

4 tykkäystä

Eilen kevennyt Peptonic FDA hyväksyntään @ 2,61 SEK, tänään sitten sama satsi takaisin @ 2,34 SEK. Kesän jälkeen pitäisi alkaa myynti Ameriikassa, löytyy hyvin jo yhteyksiä hankitun Lune Group kautta.

1 tykkäys

Lisätty Peptonic Medicalia (PMED) @ 2,345 kr

Eilen tuli FDA-hyväksyntä ja nyt on alkanut jakelukumppanin haku Pohjois-Amerikassa.

1 tykkäys

Ostin Sampoa hieman lisää päivän dipistä (50x36,475)

5 tykkäystä

Vielä jos Sampo tästä jostain kumman laskettelee enemmän niin kohta olen valmis panostamaan Sampoon ihan kunnolla, tosin on nytkin salkussa ihan kohtuu iso positio.

6 tykkäystä

Kamux pieni lisä vielä huomiseen. Ulkona kuraista ja mielialat vaihtelee - mutta uskon Kamuxiin jälleen kerran :blush: Ja jos huomenna lasketeltaisiin, niin se on lisäyksen paikka.

3 tykkäystä

Pitkästä aikaa Bittin kyytiin, tiukka stoppari tietysti.

2 tykkäystä

Bittiä lisäys ostille.

2 tykkäystä

Ostettu starttipaketti Embraceria, puhtaasti teknisen setupin takia (löytyy omasta ketjustaan)

3 tykkäystä

Keskoa pitkin aamupäivää ostettu ja viimeiset vielä. Minun kauppiaskavereilla menee kaikilla paremmin kuin koskaan ja joulu tulossa :blush:

3 tykkäystä

Siivottu Bonesupport holding salkusta, ostettu lisää Harviaa 19.15e.

1 tykkäys

Sampo lähti. Noin 7. romahdus riitti mulle. 32 eurossa harkitsen takaisinostoa. Tilalle Nordeaa ja katotaan nyt mitä muuta.

Sampon kanssa on kyllä yhteiselämä joskus hankalaa :joy: Minä taas mukana n:nen kerran tavoittelemassa jälleen sitä 40e pysyvää poksautusta.

2 tykkäystä

Isosti lisätty Mustia😎
Q4 oli loistava ja myös tavoitehintaan nousupainetta.
Kurssikaan ei paljoa ehtinyt reagoimaan ilmeisesti yleisen laskupäivän vuoksi.

1 tykkäys

Palattu fortumin kyytiin osarin ja strategiauutisten vuoksi pienellä noin 5% positiolla @17,4 ja lisätty Sampoa 10% @37

1 tykkäys