Ostin/myin juuri äsken -ketju (Osa 1)

Tänään luovuin lopulta Pihlajalinnasta vaikka nokkaan tuli riittävästi, no menee päikseen jonkun postiivisen kanssa. Huono hinta harmittaa sinänsä kun passasin ostotarjouksenkin juuri sen vuoksi, että voisin myydä ennen ostotarjousajan päättymistä. No ennustukseni ei pitänyt tälläkään kertaa…

2 tykkäystä

Kiitos neuvosta ja tervetulo toivotuksesta. Vasta-aloittelija niin monta asiaa joudun opettelemaan kantapään kautta.

1 tykkäys

Parempi myöhään – jos silloinkaan, mutta näin on itsellänikin SEYE positio avattu 213.5SEK hintaan. Toivotaan mukavia kyytejä tulevaisuuteen.

10 tykkäystä

Pikku siivu ostettu vaikka saattaa olla myöhäistä…

Verkkiksen treidi suunnitellusti kotiin. Järjestelin vanhaa rahastosalkkua uudelleen ja laitoin siellä painon osakkeille.

Nyt pitäisi löytää uusi veivi, mutta voi mennä laskupäivään. Huomenna on TUIn osavuosikatsaus ja siinä on pieni veto, joka on jo hyvin plussalla valmiisi.

Myyty Nordean rahasto Maailma B ja laitettu siitä saatu rahat Efecteen (10.80).

1 tykkäys

Myyty Verkkokauppa.com @6,46

1 tykkäys

Myyty 0.574e ostettu Tecnotree 0.588e. Hyppäsin kelkkaan liian hätäisesti. Sitten tippui 17.8%. Juuri kun olin laskemassa keskihintaa niin lähti nousuun ja nousi 24.5%. Ei sovi minun vatsalaukulleni. Jos ajoitus olisi onnistunut hieman paremmin olisin varmaan vain ylpistynyt vaikka nousu johtui uutisista mitä ei tietenkään voi käppyröistä ennustaa.

1 tykkäys

Verkkokaupasta olisi saanut muutaman rahan enemmän, mutta uusi pilkki osui Keskoon. Toivottavasti ei nousu venähdä, kun on laskenut jo päiviä.

Päivän liikkeet
Osto ihan äskettäin Azelio 5. erä… aina vaan toinen toistaan kalliimmalla. aion suojata korkeimmat ostot stopilla, ne on eri tilillä kuin aikaisemmat…
Osto: Aspoa, kuulemma ollut kova posari odotuksiin nähden. aspoa meinasin ottaa 5,xx alkuisilla numeroilla, mutta nyt on 7,86 ostohinnalla pikkuinen positio jolle kanssa laitettu väljä stoppi. Katoin, että parin vuoden päähän on aika matalat kertoimet ja potentiaalia on ihan kivasti.

Nyt on “all in” saatte keksiä aika hyvän kohteen, että uhraisin rahaa. Jotain olisi silloin myytävä (tai no on mulla aina kassaa jonkin verran).

Ps. Aspoa olen omistanut moneen kertaan ja aina kuivin jaloin selvitty tuottoa mukana.

2 tykkäystä

Onko se vaan peesattava Azelion ostoilla. Minä menin eilen tekemään emämokan ja illalla kevensin isosti Azeliota, että sain rahulia muualle ostoihin. Tänään sitten pieni :persevere: nousu, joten ei prkle millään raaskisi ostaa takas. Ja jos laskua jäädään odottelemaan niin kaikki tietää miten siinä aina helposti käy.

Ostettu muiden veromyynneistä Glaston @0,608. Sisäpiiri ostanut osaketta syksyn mittaan. Nouseeko tämä vielä?

1 tykkäys

Tuscan holdings myyty @14.80

6 tykkäystä

Plugi ulos @29 taalaa, ja BFT sisään @13,4 taalaa.
Ei oo tylsää ei…

1 tykkäys

Smart Eyetä vähäsen @ 208,5 kr

Ja pojan salkkuun myös löpöä eli Kamuxia @ 12,48 €

7 tykkäystä

ostettu BFT 13.30d pitkään pitoon

2 tykkäystä

Lisätty Remedyä isosti. 34e.

10 tykkäystä

THCB pois @14.90
Plugia lisää tilalle @27.80

4 tykkäystä

Myynnit;
Eilen Palantir pienellä voitolla. Alkoi jotenkin hirvittämään tämä pienoinen yliarvostus.

Parin päivän Tecnotree veivit tuottivat ennakoitua paremmin tulosta, ehkä vähän tuurillakin, tai ainakin nopeammin, mitä olin ajatellut…no kaikki otetaan. Tänään luovuttu hintaan 0,588 €.

Ostot:
Eilen täydennetty Greenlane Renewablesia sen verran hintaan 1,31 CAD, että en taida enää ostaa lisää.
Tänään ostin myös aloituspositioksi prosentuaalisesti isohkon satsin Keskoa @ 20,06 €, jota en olekaan vielä koskaan omistanut. On tällä hetkellä ihan kohtuu hinnoissa ja eiköhän tästäkin vielä nousua saada viimeistään Q4 tulosten jälkeen. Vähän tylsä valinta, mutta mitäs sillä väliä. Osinkokin on kohdillaan, joten tämän voi vaikka unohtaa salkun tukijalaksi Fortumin viereen.

3 tykkäystä

Enea AB mukaan uudestaan, 172sek.