Ostin/myin juuri äsken -ketju (Osa 1)

Myyty Tokmannit hintaan 9,17€ ihan hyvällä voitolla tuon Q2 jäljiltä. Tässä alkaa käteispaino kasvaa jo aika suureksi.

Ryhdyin Qt:n ja Harvian omistajien joukkoon.
Oma kiuas näyttää olevan Mondex, ja kun se poksahtaa, tietää kyllä jo ennakkoon mitä tulee tilalle.

5 tykkäystä

Reveniota ja Talenomia lisätty eilen pohjilta. Kova nousu näköjään tänään tällä hetkellä.

Mielessä kävi jo xx% myyminen salkusta eilen ja rahat asuntoihin. Opetus: Älä hätäile!.

1 tykkäys

Harviaa tuli myös viikolla lisättyä. Nyt onkin käteiset loppu…

2 tykkäystä

vautsi, pika-sissi, pitäs olla malttia kuin sulla :slight_smile:

1 tykkäys

eilen minäkin koitin etsiä myymistä, mutta hyvin vähän löytyi ja nekin ihan viimeaikaisia. 1-2 päivän sisällä ostettuja.

Sitä kun on finanssikriisissä ollut markkinoilla ostoksilla, niin tietää, että laput tulee kyllä odottavalle salkkuun tällaissa sentimentissä. Yleensä sitä vaan ostelee ahneuksissaan aivan liian aikaisin, todennäköisesti niin kävi jälleen nytkin.

Jos vanhat kokemukset toistuu edes jossain määrin tälläkin kertaa, Kamuxia voi hyvinkin saada 3.xx euron hinnoilla esim. vuoden sisällä. Peli on nyt kuitenkin avattu.

Taantuman alla yritysten markkina-arvot valuu usein käsittämättömän halvoiksi. Mielestäni vielä ei olla lähellekään siellä, mutta koskaan ei voi tietää varmaksi, joten ostoksilla on ”pakko” käydä kun alkaa tuntua oikeasti edulliselta.

5 tykkäystä

Mahtavaa MT-analyysiä! Masse-sedälle tulee oikein kyynel silmäkulmaan.

Masse-setä, FA, MT-analyysin dosentti, mihinkähän ne seurakuntalaiset tällä menolla oikein päätyvätkään?

4 tykkäystä

Itse olen sitä mieltä, että nyt ollaan vasta lähtemässä laskuun, joten pitkää salkkua ehtii sitten myöhemmin miettiä. Jenkeissä vielä sinnitellään, mikä pitää kursseja (yritysten tuloksia) näinkin korkealla. Toki voin olla väärässäkin :zombie:

3 tykkäystä

Ostettu leaddeskiä dipistä @8.95. Katotaan jätetäänkö salkkuun vai myydäänkö kurssin palautuessa aiemmille tasoille.

Ostettu aamulla Valmettia 15.76, Inderesin upgraden myötä :heart_eyes:

7 tykkäystä

Myyty Tokmannit hintaan 9,28€.

Remedyn järkyttävää ylipainoa sen kuin lisätty, osakelaiva kyntää jo kyljellään ylipainosta. Roviota myös napattu matkaan - kun laiva uppoaa, voi linnulla lentää lyhyen kananlennon ja päätyä lopulta merenpohjaan.

11 tykkäystä

Remedy uutena salkkuun

3 tykkäystä

ETFS Physical Gold :slight_smile:

4 tykkäystä

Salkkuun siis.

Itse odotan ECB huimaa “Bazooka” syyskuussa jolla taas lennetään pari kuukautta eteenpäin :face_with_hand_over_mouth:

Onnistuivat minua pelottelemaan taantumalla tarpeeksi ja päädyin keventämään Remedyn hulppeaa ylipainoa noin 2/5(10.40€) käteinen jää odottamaan alennusmyyntejä.

1 tykkäys

Myin Siilit kun hinta lähti iltapäivällä maaniseen kiitoon. Tuotto-riskisuhde on osarin jälkeisen kurssinousun johdosta muuttunut neutraalimmaksi, joten houkuttelevampia kohteita löytynee seuraavan laskupäivän tullen.

2 tykkäystä

Pieni 222 kpl lisäys Sampoa pitkäaikaisten postioiden joukkoon (kokonaispositio nyt Sammossa 2000 kpl, keskihinta jossain 39,2€ paikkeilla) :slight_smile: Luotto on kova.

5 tykkäystä