Ostin/myin juuri äsken -ketju (Osa 2)

Viimeinen Scorpio tankkaus 300kpl 16.60$ aiemmat 19 ja 18 pintaan. Nyt saa riittää🤔

7 tykkäystä

Scorppareita tänään ja eilen vähän lisää.

4 tykkäystä

Vielä pieni scorpparit lisäys @16,45$. Jokohan oltais lasketeltu tarpeeksi, en kyl millään pystynyt näkee et tää näin laskis🤷

4 tykkäystä

Kyllähän Proterran laskulle löytyy ihan looginen syy, eli lappu treidasi tarpeeksi kauan riittävän korkealla, jotta PIPE lockupit päättyivät ja sieltä lähti lappua myyntiin komeasti. Useampana päivänä oli 500% päivävaihdon verran volaa. Tämän päälle vielä kunnon potkiminen kaikelle kasvuille/spekulatiivisille/vaihtoehtoisille pitin viikkoa. Nyt näyttäisi tuonkin kanssa ehkä tulleen pohja vastaan.

Itse otin vielä kerran puukosta kiinni Scorpio Tankersin kanssa @16.51, kun eilen jo tässä ketjussa ilmoitin oston yhteydessä, että pohja varmaan lähellä, mutta olen usein väärässä ja olinkin taas :smiley: Rankaisin siis itseäni ostamalla lisää (ja koska kk RSI lähestyi jo 25). @Luke7 taisi olla oikeassa 2019 viittauksella, eli saatetaan käydä ottamassa kosketus 200 liukkariin vielä.

Toinen puukko onkin sitten jo ihan luussa saakka, eli Paysafe lisäys @10.51. Enpä olisi uskonut, että kaikkien uutisten jälkeen, mitä on viimeisen 3 kk aikana tullut, tämäkin runnottaisiin NAV hintaan takaisin. Shorttaus on kyllä lähtenyt ihan käsistä tässä, mutta Fintel näyttää +65% kasvavaa instikka omistusta ja vain 1 sulkenut possan ja 178 kehissä edelleen. Luku voi tietty vielä muuttua kuun lopussa, kun saadaan viimeisetkin raportoinnit Q2 ajalta. Tuon lisäksi vielä noin joka toinen päivä tullut uusi kumppanuus tms. ja Q2 tulee melko varmasti näyttämään paremmalta, kuin Q1 koska mukana ei ole enää mergeriin liittyviä menoeriä ja lainojen korko on tippunut huomattavasti, koska niitä lyhennettiin Q1 yli miljardilla. Toisaalta kuten mainitsin olen usein näissä väärässä :smiley:

12 tykkäystä

Ostettu tänään STNG Scorpio tankers kahdessa erässä 16,71 ja 16,50 hintaan. Jatkuuko laskettelu ensi viikolla vai nähtiinkö tänään pohjat?

4 tykkäystä


Eilinen satsi ostettu. Fragbite iposta jäi luu käteen. Onnea Harvian noususta, itse koitin 18,5e kohdilla ostaa, mutta hinta karkasi… :smile:

4 tykkäystä

Hei!

Minäkin olen ihmetellyt samaa, että kaikki vaan ostavat Scorppareita ja muutenkin samoja osakkeita toisten perässä. Mutta siinä varmaan käy niin, että kaiketi luullaan, että on hyvä sijoitus. Itselle kävi ihan samoin, menin ja ostin Scorpiota :grinning: :grinning:. Mukavaa kesää kaikille!!

19 tykkäystä

Ostettu iso pönttö Tikkurilan ulkomaalia ja leveä pensseli. Talon, autotallin ja puuliiterin maalausurakka alkakoon.

Ei muuta ku kuulokkeet päähän (rahapodi) ja pensseli heilumaan.

11 tykkäystä

Efecteä myyty siivu pois

2 tykkäystä

Metso Outotec lisätty 100kpl

4 tykkäystä

Orthex ja Fodelia ostettu avauspositiot

7 tykkäystä

Myyty SSAB ja lisäilty Harviaa, mikä nousi nyt isoimmaksi omistukseni.

4 tykkäystä

Palataan vielä lisää markkinoille vaikk ei olekkaan syksy, terveystaloa osteltu viime viikolla ja tänään yhteensä 7500kpl, koronatestit jatkuu kiivaana ja etävstaanotot täyttyy, eikä levittäytyminen ruotsiin voi olla kovin huono, veikkaan kovaa Q2 tulosta ja loppuvuotta

4 tykkäystä

Realisoin turskaa Lion-E:llä tovi sitten ja hyppäsin nyt uudelle yritykselle @3.00

4 tykkäystä

Lisää Tecnotreetä salkkuun tililtä löytyneillä hiluilla.

6 tykkäystä

Ostettu Sampo, Moutotec ja Virala

2 tykkäystä

Otettu turskat pois kahootista ja samalla nostettu salkun käteis% ennätykselliseen 10%+ lukemaan. Myöhemmin sitten kalliimmalla takasin :upside_down_face:

3 tykkäystä

Ostettu lisää Chromogenics, Efecte ja uutena salkuun Rapalaa. Harmittavasti käteiset syöty kun pulkkamäki näyttää jatkuvan.

2 tykkäystä

Konecranes-tankkailu laskupäivän kunniaksi jatkuu - heinäkuun kuukausisäästösumma sinne @36,34.

1 tykkäys

Panoro lasketellut vähäsen, mutta öljy yhä yli $60 (tällä hetkellä vielä $70), joten tuplasin position.

2 tykkäystä