Ostin/myin juuri äsken -ketju (Osa 2)

Myyty koko potti Berkshire Haddaway beetä. Keskitän salkkua hieman.

Ja jotta saisin omaan kaaliin niin kirjoitan tämän ylös

  • en osaa ajoittaa markkinaa makrotalouden perusteella, kuolen köyhänä jos vielä yritän
13 tykkäystä

Voxtur veivailut menny kyllä aiva nappii :rofl::rocket::cold_face: oon veivannu tätä noin 5-10 kertaa oikeesti. Takkiin on tullu vaikka ekasta isosta ILA paukusta otin hyvät voitot.

Nooooo nyt ollaan taas kyydissä hintaan 1,01. Enää en myy vaan istun.

Loppuun vielä lainaus meikän fiisastelusta! (Myin 0,84 :cold_face:)

43 tykkäystä

Minä sitten ostin nää sun myymät Ilkat. En tiedä pitäiskö kiittää… :innocent: Oletan että osingon irrottua ei notkahtais täysmääräisesti :thinking: Ostin myös sanomaa. näissä p/e olis alhainen jos maksaisivat osakekohtaisen tuoton osinkona. Jos ja jos :rofl:

4 tykkäystä

Lisätty Fortum @21,98€

1 tykkäys

Osto MercadoLibre @ 1562,33.

Ehti nousta viime viikosta, mutta edelleen -21% huipuista joten piti hypätä kyytiin. Aika näyttää oliko ajoitus OK vai olisiko pitänyt odotella uutta laskuviikkoa.

Älä huoli, et ole yksin. Ostin tätä ensin muistaakseni joulukuussa. 0,7-0,6x hinnalla. Tankkasin lisää 0,5x. Usko loppui ja kaikki pihalle 0,45. Nöyrin mielin takaisin kyytiin 0,7x hinnalla. Pari kertaa edes takaisin veiviä 1,1 osto ja 1,2x myynti peruspotti säilyttäen. Lisäfomotusta 1,39 ja sitten vielä laskuun 1,3. 1,1 kohdalla 2/3-osaa ulos. Loput työnsin pihalle 0,86 hinnalla. Ei vaan sopinut mulle. Tonni meni, mutta nyt ainoa mitä helvettiä tapahtuu ilman syytä lappu salkussa on lohilo.

Meni vain järki siihen kun kurssi seilaa missä sattuu ja puheet on mallia mitä Kanadan forumilla kerrottiin. Voi olla ihan hyvä yhtiö, mutta ei mun luonteelle.

Ennen kuin joku sanoo, ettei kurssin takia kannata tehdä päätöksiä, niin katsokaa inderesin kamuxin suosituksen vaihto lisää -tilasta ostoksi :wink:

10 tykkäystä

Ostettu Canoo @9,21 tekemään seuraa Arrivalille.

1 tykkäys

Scorpparit salkkuun rokkaamaan!

@18.87

9 tykkäystä

Bill Foleyn WPF (Alight Solutions) spac salkun pohjalle muhimaan 10,11$.

Sanani söin! APPS myyntiin vasta a’ 85,00$.
Osto 200kpl GLNG a’ 10,72$. Oma “analyysi” voi mennä aivan metsään tämän osalta, mutta nuollaan sitten haavat ja jatketaan taas.

1 tykkäys

Kolmas ja viimeinen ostos Medexus pharmaceuticalsia. Yksi salkun suurimmista sijoituksista. Luotto on kova.

3 tykkäystä

Välillä jotain muuta eli ostin toisen sijoitusasunnon. 15 vuotta harkinnut ostoa ja nyt sattui kohdalle sopiva remontoitava yksiö. :man_shrugging:t2:

35 tykkäystä

Pieni lisäys Embracer @247,60sek

6 tykkäystä

Pitkän seurannan jälkeen Kambi Group avaus @500sek

4 tykkäystä

Stillfrontit ulos pienellä voitolla @85,45SEK
Embraceria myös tilalle @247,1SEK

4 tykkäystä

Kahootit ulos neljän kuukauden pidolla, noin 20% tuotolla. Olisi vaatinut omaan makuun hieman jytkyisemmän Q1, ja tällähetkellä muutakin mielenkiintoista tarjolla. Hieno yhtiö ja saattaa olla, että palaan vielä joskus takaisin näille rattaille.

1 tykkäys

Sampoa lisätty 39,69 ja samalla salkun isoimmaksi.

9 tykkäystä

Microsoftia salkkuun. On ollut ajatuksena ostaa jo vuosia, mutta jostain syystä aina jäänyt tekemättä. Noh, nyt tuli ostettua todella korkealta, mutta kyllä se vuosien myötä voitolle kääntyy.

3 tykkäystä

Ällös huoli :slight_smile:
image

Itselläkin MSFT ostoslistalla.

6 tykkäystä


Aktian swingistä ulkona. N. 7,7% profit (euromääräisesti n. 3845€) 28 päivässä. Sijoittaminen ja swing-treidaaminen ei todellakaan ole näin helppoa normaaleissa olosuhteissa, nyt on vaan tullut poikkeuksellisen paljon juuri minulle sopivia setupeja, joissa osittain koen edgeni olevan. Kokonaisuudessaan 47 päivän treidien profitit tikkasi tänään n. 13,4 TEUR. Näin hyvää 47 päivän swing-treidien periodia mulla ei ole ollut ikinä, etenkään euromääräisesti. Tän pistän vaan muistiin erittäin poikkeuksellisena periodina, jossa mulle optimaalisia setupeja on tullut poikkeuksellisen paljon.

77 tykkäystä