Ostin/myin juuri äsken -ketju (Osa 2)

Golar osto @11.60, 10 % siivu salkusta.

Aamulla narrattu Sampo-lohi @39.12€ päästetty takaisin järveen kasvamaan @39.31€.

6 tykkäystä

Ostettu Kamuxia 14.44. Nyt on positio täysin siirretty AOT:lle mutta myynnit vielä suorittamatta OST:lla. Target 16e.

7 tykkäystä

Alibaba (Baba) ostettu lisää avauksessa. 212.90$

7 tykkäystä

Piiiiitkän tauon jälkeen ostot iha vaan perskutinan takia:

CBLU eiköhän tässä oo pohjat nähty ja vielä saatas hyvä rapsa niin :rocket::rocket::ok_hand:

Voxturin kyytiin takas ja samat perustelut ku CBLU eiköhän ne ne tässä lähiaikoina julkase uusia ostoja. :fire::rocket::call_me_hand:

Nyt vaan sit toiset 1-2kk käsiän päällä :raised_hands::gem::raised_hands: salkussa nyt 6 lappua.:face_with_hand_over_mouth::v:

41 tykkäystä

25% Orocosta ulos

Tilalle Heat Biologicsia. Salkun suurin omistus. Syys ostoon on se, että yhtiöllä on kassassa rahaa yhtä paljon kuin markkina-arvo. Toinen syys on, että sarjayritysmyyjä Jeff on jo myynyt useita biofirmoja suurlääkefirmoille. Nyt on ilmassa sellaista jännitettä, että jotakin muhii. Useita pipelineja ja hyviä vieläpä. Kolmas syy on se, että tulosjulkkarin yhteydessä oli selkeä maininta, että yhtiö kykenee antamaan merkittävää osakemistajan arvonlisäytä vielä tänä vuonna.

13 tykkäystä

Olen katsellut Teslaa negatiivisesti kauan, valuaation takia. Kuitenkin on annettava edes häviävän pieni mahdollisuus sille, että Tesla toteuttaa sen mitä Musk on puhunut. Siinä tapauksessa odotan mutuanalyysillä kurssin ampuvan 10-100x 2023 mennessä. Jos ei, olen valmis ottamaan 100% laskun vastaan. Helpompi tätä keissiä on seurata omistajana: jos on väärässä, on tuottavasti väärässä.

Osto: 1 kpl Tesla at $580.

22 tykkäystä

Entryt ennen loppuhuutaria:

Aspocomp @4,24 (näkyi olevan runsaasti ostopainetta tänään)
Nightingale @5,185 (joku dumppasi suurehkosti iltapäivällä)
Marimekko @57,20 (eiköhän sieltä tule osto-suositus)

Täytyyhän se myöntää että pikkasen piti myydä LeadDeskia että sai saldoa, jos joku ihmettelee sen laskua😂

6 tykkäystä

Ostin voxturia 0,73 ihan vähän joku päivä sitten ja tänään saman verran 0,82… Oon hiukan tappiolla tässä positiossa.

Ostin golaria kanssa alku viikosta ihan vähän lisää. Samoin ostin technotree ihan vähän lisää… Koitan pitää käteistä reilusti, mutta polttaa taskun pohjaan reikää…

Samoin oon stoppeihin irronneita 33% kaspi osuuksia ostellut 77,xx - 80 tasolta takaisin (avasin silloin 86 dollarin paikkeilta). Pikku tappiolla sekin.

Lohiloa kevensin jo jonkin aikaa sitten kun alkoi valumaan ja siitä vähän jäljellä.

Kokoajan ei kai tarviis tehdä mitää ja salkku on ihan tarpeeksi suuri tuottamaan jos noustaan ja käteistä hyvä olla reilusti jos lasketaan = vähän stressiä…

Ps. Pikkuisen tattooed cheffiä hankin kanssa.

18 tykkäystä

Myynti: Cresud (CRESY)
Tämä oli twitter-peesi. Kurssi nousee kivan näköisesti, mutta riskit (Argentiina) kuumottaa enkä ehdi/jaksa tutustua asiaan sen tarkemmin. Pieni positio, jolle voittoa ~25% pari kuukauden pidolla.

Tilalle osto: Maverix Metals (MMX)
Mid-tier arvometallirojaltiyhtiö.

6 tykkäystä

Golaria lisää alkuillasta kun osarista ja näkymistä pidin, näköjään pari latia ois säästynyt jos ois nyt menny kaupoille.

6 tykkäystä

Hei,

Todennäköisesti tippuu pois jae tankkaan lisää Pepsico tai mcd. Ei iso osinko, mutta suht vakaa ja kasvava sellainen. Oli kuitenkin aika pieni pala kun olen viime vuodet täydentänyt muita. Nyt olisi tullut kesän jälkeen vuoroon, mutta nyt jää

3 tykkäystä

Otin itsekkin vielä Golaria toisen tälle illalle.

5 tykkäystä

Ponsset ulos (strategian mukainen myynti, osta halvalla myy kalliilla)

Sisään lisää Cibusta & SBB B.

3 tykkäystä

Luokungit luiskaan.
Coinbasea tilalle.
Marimekkoa siivu

7 tykkäystä

Lisätty tänään Patientsky tuhat lappua @7,73 NOK.

11 tykkäystä

Lisäykset > New placer dome gold, oroco , voxtur, deep-south resources. Hieman myös zaptekkia :upside_down_face:

9 tykkäystä

Viikon ajalta pieniä liikkeitä:

  • kevennetty PSKY:tä 8nok+ tasolla. Oma conviction ei ole näköjään vielä niin vahva. Pienet turskat. Uskon että keissi voi muodostua vielä hyväksi ja lähiajan katalyyttejakin on tulossa. Vaihtoa fortnoxiin.

  • Myyty kindred turskalla. Tämäkään ei ole kallis jos vähän aikaa odottelee.

  • lisäyksiä embracer 220sek tasoilla aikaisemmin viikolla

  • uutena tänään fortnoxia salkkuun. Tätä olin miettinyt aikaisemminkin ja vaikka kertoimien puolesta ei ole halpa niin tähän vaihtaminen oli keskeinen syy psky kevennykseen. Taustaksi voi sanoa, että myös yhtiötä seuraava analyytikko osti 14.5., top picks salkku lisäsi pienen määrän tänään, osake näytti saavan selvää tukea nykyiseltä ma200-tasolta… joten totesin olevan kohtalainen paikka vaihtaa tähän.

Nämö ovat kaikki salkun pienpositioita (maks 5% paino per osake) ja näitä on minulla vähän. Käyn näillä aktiivisemmin välillä kauppaa kuin core-positioilla.

PSKY ja KIND tulevat uskoakseni nousemaan mutta näin viikkojen tähtäimellä pieniä epäonnistumisia mulle. Tämä korjausliike teknoissa antaa kuitenkin hyvän mahiksen katsoa heppoja uusiksi.

37 tykkäystä

Nyt jo kohtuuhintaista Teslaa lisätty asteittain salkkuihin kolmena päivänä peräkkäin. Osakkeen volatiliteetti kasvanut ja nousupaineesta kertovia vihreitä kynttilöitä on ilmestynyt neljänä päivänä peräkkäin. Lisätään ostoja vielä myöhemmin, jos indeksit tuo tukea nousulle.

6 tykkäystä

Lisätankkauksen kohteina muutama OST salkun tukijalka:

  • Sampo :finland: @39,xx lisätty 40kpl

  • Kamux :finland: @14,xx lisätty 30kpl

Ei oo hirveämmin kerenny pörssejä seurata kun remppaillu asuntoa aamusta iltaan mutta ruokkiksella painoin pikku kaupat kun käteinen poltteli salkussa.

29 tykkäystä

Lisäys Marimekkoa @56.40

10 tykkäystä