Ostin/myin juuri äsken -ketju (Osa 2)

IPOn Spinnovat myyty pois

1 tykkäys

Oma säästöpankki kaikki myyty @13,75. Olikin tarkoitus pitää vain, kun arvostus palautuu joillekin näille tienoille. Saipahan taas kassaa muualle ja dippien odotteluun.

Vähän kesäloma rahaa otettu
Myyty IPOsta ostetut PuuIlo @8.18€/kpl
Vähennetty muutamia lappuja
Harviaa @50,60€/kpl
Sampoa
OmaSp 13,70€

2 tykkäystä

Myyty vähäiset laput mitä annista saatu Puuilo @8,2€

1 tykkäys

Samoin myyty Puuilo @8,2€

1 tykkäys

Toinen erä panoroa meni stoppiin. Onko mitään syytä kurssille laskea tiedossa? Laitoin trailing stop toimarin puolelle myydyistä.

Ostos:livechat software Sa pikkuinen lisäys kun luin management raportin. Mikä lie oikealta nimeltään. Yli 80 sivua.

1 tykkäys

Osto: tankattu EVO 1359sek. Jokohan alkaisi taas korjailemaan takaisin ylös pikkuhiljaa Malta uutisten jälkeen.

Myyty: IPO:sta saadut 151kpl Puuiloa 8,26€.

8 tykkäystä

Allarity Therapeutics lisäys 8850 kpl 1,04 kr.

Entry smart takaisin :slight_smile:

4 tykkäystä

Puuilo siirretty uuteen kotiin @8,2. Pohdin kyllä tämän jättämistä salkkuun pidemmäksikin aikaa, mutta myyntipäätöstä puolsi kuitenkin vahva kurssinousu heti ekoina päivinä. Lisäksi minua häiritsee tässä keississä kyllä tuo erittäin korkea velkaisuus ja alhaisen omavaraisuuden suhde. Annista saatiin tietenkin kassaan lisää paukkuja mutta siitä huolimatta tuo suhde on edelleen korkea. Samaan aikaan toimari kertoi haastattelussa puuilon jakavan osinkoa 80% tuloksesta, joka on mielestäni ristiriidassa sen kanssa että edelleen pitäisi jostain riittää kasvuunkin rahoitusta. Samaan aikaan vielä rahoitusmenot ovat noin 17% tuloksesta. Joku tässä ei täsmää ainakaan minulle :thinking:

Voihan olla että Puuilon strategia toimii ja yhtiö onnistuu kasvamaan sen n. 20% vuodessa ja samaan aikaan pitämään velkalastin jollain lailla hallinnassa ja ajan saatossa laskemaan sitä hiljalleen. Kuitenkin tässä kohtaa itse siirryn katsomon puolelle, päätökseen vaikutti toki myös se että positio oli kovin pieni, vain se jonka sain merkintäannista.

13 tykkäystä

Lisäys: Tuplattu Nightingale positio hyviin uutisiin @5.4€

3 tykkäystä

Perusposition kylkeen SE:tä 55% lisäys @241SEK. Todennäköisesti menee myyntiin 275SEK kohdilla.

Osakepaino 99,5% :grin:

10 tykkäystä

Lisätty Evoa kun “halvalla” saa ja Nightingalea hyviin uutisiin.

4 tykkäystä

IPOsta saadut 325 kpl Puuiloa myyty @ 8,2 €

4 tykkäystä

Ostona 3800kpl Voxtur Analytics.

14 tykkäystä

Myyty annista saatu Puuilo 8,16. Käteispaino aika suuri ~35%, joten voisi jotain ostettavaakin keksiä

1 tykkäys

Myyty OmaSp, tavoite oli pikavoitto ja viikon pidolla sain 12%. Taas on käteistä yhteen ostokseen jos hyvä sattuu kohdalle.

5 tykkäystä

Myyty DSM Deep-South Resources. Sijoitusuran isoimmat tappiot koettu tämän kanssa, vaikka positio ei nyt järin suuri ollut. Peiliin katsomisen paikka ja miettiä taas mitä hakee sijoittamisella. Pitäisi tämmöiset jättää kyllä omasta portfoliosta pois, eikä hakea pikavoittoja.

Lainatakseni Tammista: Mä häpeän… Mä häpeän.

21 tykkäystä

Ostettu DSM 12 500 kpl @0.045 CAD ja Kindred 130 kpl @134 SEK

5 tykkäystä

Puuilo annit pihalle 8,2e×67kpl. En tiedä onko aivoni entiset (Xbrane) kun harkitsen tähän sijoittamista kun sisäpiiri myy, mutta valuutan vaihto jo sisässä :sunglasses:

1 tykkäys