Ostin/myin juuri äsken -ketju (Osa 2)

AMD-lisäys 200kpl @76.14$

Piiripula on todellinen, mutta keskustelu sen ympärillä ampuu yli. Xilinx lisää epävarmuutta. Eiköhän tästäkin erästä ole iloa seuraavat pari vuotta.

7 tykkäystä

Täällä myös Harvia lisäys

7 tykkäystä

Myyty QT, Sampo lisäys

3 tykkäystä

DCBR:t laitettu ulos 30 prosentin tappiolla pääoman vapauttamiseksi. Hyzon kiinnostaa kyllä edelleen elementtinä ja voi olla että hyppään takaisin joskus myöhemmin.

Halusin varmistaa, etteivät tappiot jää vielä tähän, joten rahoista 2/3 laitettu ethereum XBTE. Aiemmin olen ollut sitä mieltä että kryptot eivät ole minua varten, mutta kai se on pakko hyväksyä että nämä ovat tulleet jäädäkseen ainakin jollain tapaa. Nyt jo päivän ostos jo muutaman prosentin tappiolla, mutta tässä lajissaa pitää varmaan ummistaa silmät pieniltä päivittäisiltä prosenttipulilta.

Loput 1/3 positiosta meni tecnotreehen.

Tänä vuonna lähestulkoon jokainen treidi mitä olen tehnyt on johtanut kurssien sukeltamiseen, joten vahvasti suosittelen että jos nyt omistaa Tecnotreetä tai ETH, niin on aivan loistava hetki myydä pois…

10 tykkäystä

Sampoa 500 kpl 40.34 ja Harviaa kahdessa erässä yht. 800 kpl 41-40.55 lisää. Leijonaa kannatusostos 500 kpl 3,86

9 tykkäystä

Perjantaina tuli ostettua lisää Sampoa. Nyt on riittävästi.

3 tykkäystä

Harviaa ostettu jokunen tuhat @40,55€.

17 tykkäystä

Harvia lisäys 40,55. Smart eye 255sek pomppuun ulos, +10% viime torstaista.

9 tykkäystä

Ruottalaisten Remedypompun huipulla ulos veivattu siivu otettu takaisin @42.10

7 tykkäystä

Myyty myös Talenom @12,64€ noin 10 % voitolla. Oli salkun pieniä noin 0,6 % osuudella. Käteisvarojen keräämistä ostopaikkoja varten.

4 tykkäystä

Tecnotreessä keskihinnan nostoa @0.812€

10 tykkäystä

Parit lisäykset dippipäivän ratoksi. 2000 kpl AroCelliä lisää @5.45kr ja 500 kpl Triterrasta @5.76. Triterras meni juuri ATL rikki, mutta näyttäisi lasku pysähtyneen tuohon. Viikossa tultiin alas päälle 8 taalan hinnasta, eli nyt voisi jo alkaa pohja näkymään.

4 tykkäystä

Harviaa lisää edellisten kaveriksi. 40,55€ maksoin kappaleelta. Sain mielestäni edullisesti.

17 tykkäystä

Ostilta loputkin jenkkilaput ulos ja kamuxia tilalle

4 tykkäystä

Myyty Scropio tankers 20,86 ja muoviämpärit annaista ostettu, molempia tarkoitus ostaa myöhemmin takaisin.

4 tykkäystä

Pieni lisäsiivu Scorppareita ulos 21,10 Edelleen yli puolet jäljellä. Käteistä edelleen vain 12%. Salkku keuliin niin ei kerkeä myydä tarpeeksi.

1 tykkäys

Scorpio myynti 21.00$ katsellaan hetki käteisen kanssa.

3 tykkäystä

Pieni lisäys Oroco @ 3$

Mites sun hajautus? :slight_smile: Mutta hyvä firma tuo toki on

8 tykkäystä

Sait kiikkiin! Menin myymään vaivihkaa tuossa 42 päällä :sweat_smile: Nyt sitten ostoksilla taas. Olen alkanut sitten vaivaamaan ihan huolella.

Harvia on toki isoin edelleen, mutta kanuunat on ladattu euroilla ostoja varten.

Hajatuksesta tulee aina mieleen @Jorelyytikko eli se ei välttämättä ole huono vaikka puuttuisikin :slightly_smiling_face:

Ostettu tänään: Wulff, Tecnotree, Smart Eye, Valmet.
Myyty perjantaina ostettu Tokmanni-positio pois.

5 tykkäystä

Scorpio kevennys noin 70% tuotolla.

3 tykkäystä