Tuplasin Kesko A long, Kesko B short spread-treidin. Pikkusen parani “keskihinta”, millä spreadia sain kiinni, nyt about 11% kohdilla on se, mistä oon spreadia saanu kiinni (aik. n. 10,77%).
Parin kuukauden pitoon suunniteltu Tallink ostos 0,780 € 7000kpl
QT Treidistä kotiutettu puolet 95,10, loppuosan kanssa fundeeraus käynnissä.
Lisätty Terveystaloa . Ruotsiin laajentuminen vaikuttaa lupaavalta ja kertoimet edelleen kohtuulliset. Poliittinen riski hieman vähenemään päin Suomessa, jos kuntavaaleissa saatu suunta pitää.
Osto tyttären salkkuun:
- Orthex. Johonkin ne vauvanruoat pitää säilöä, joten tuntuu kipot ajankohtaisemmmalta kun Mekot
Kindred Group 142sek ja Harviaa 47,2e salkkuun.
Lisäksi vuoro vesien energiaa hyödyksi käyttävää Minesto AB 20,40sek
Nordea kotiutti vihdoin tänään Toivo Groupin IPOsta hakemani pikavoitot. Sijoitin ne uudelleen Optomediin ja Verkkokauppaan.
Myyty Sampo! Olen tätä aiemminkin yrittänyt omistaa huonolla menestyksellä. Ei vaan kärsivällisyys riitä tylsyyden vuoksi.
Pörssin vakain + parhaimpien joukossa, mutta ei minua varten.
Ostettu rahoilla lisää Orthexia +80%.
Ja Spinnovaa merkkaan viikon kuluessa.
GoForea ostettu dipistä
Ostettu dipistä uraania jälleen, (DYL.AX) Deep Yellow 0.785 AUD ja (LOT.AX) Lotus Resources 0.175AUD.
Myyty alkuvuodesta ostetut Nokiat, vähemmän rivejä salkkuun
Lisätty Incappia, joita aiemmin keventelin 40€ pintaan.
Edit. Lisäksi merkitty Spinnovaa minimit.
Citycon lisäys. Pian tulee taas osingot taskuun
Spinnova 200kpl ja Puuilo 200kpl merkitty.
Avattu: Patientsky
Pitkään holdiin. Todellisessa murroksessa oleva sektori ja yhtiö on jo valloittanut lähes puolet Norjasta.
Avattu seurantapositio Mercell Holdings AS
Lisäys Diviota, kun muut nonnerot myyneet kovasti. Tältä tasolta luulisi jotain tukea löytyvän. Tässä vielä odotellaan, että firma alkaisi paremmin tiedottamaan asioista. Vuosiraportissa tuommoista taidettiin lupailla, mutta nyt vielä odotellaan.
Vähennys: Panoro @ 24,90 NOK
Merkintä: Puuilo 150 lappua
Merkintä: Spinnova 150 lappua
Lisäys:Lion E-Mobility AG @ 3,50€
Fiskerit pois ja tilalle merkintää Puuilosta. Toisen tuotteita on varaa ostaa itsellä ja toisen ei. Puuilo on muuten sellainen, että aina kaikki rautatarvike tulee katsottua sieltä ensin. Löysin tämän kaupan vasta lähivuosina ja olin surullinen kun siinä kesti niin kauan nähdessäni hinnat ja tuotteiden laadun. Itse kun käyn siellä ja sekavuus antaa vaikutelman, että täältä todellakin saa kaivettua jotain edullisesti ja näin se onkin.
Myyty Kesko B-osakkeet @30,80 EUR, hyvät lähes +50% tuotot tästä.
Polymetal(POLYP) 5% positio avattu. Fundat kunnossa ja oletan, että FEDin läträyslinja jatkuu. 1-4v pitoon näin lähtökohtaisesti.
Carasent uutena salkkuun 35NOK Redeye innoittamana.