Ostin/myin juuri äsken -ketju (Osa 2)

Osto Anavex Life 13,20

3 tykkäystä

Voi ei, ajoitin DCRB ihan pieleen, avauspositio 16,47 mutta nyt olisi saanut jo 16,38. Taas heti miinuksilla :man_facepalming: :man_shrugging:

12 tykkäystä

EHang @84,10. Oikeastaan vastoin fiiliksiä, mutta pelataan nyt…

4 tykkäystä

Tänään myyty Pihlajalinna pois ja tilalle Orion B. Pihlajalinna oli tarkoituksella lyhyt veivi. Orionissa kiinnostaa tuleva osinko ja toivottavasti pieni arvonnousu.
Vähennetty EPD ja tilalle DCRB. EPD tuli ostettua ennen kuin tiesin sen olevan MLP eli korkea verotus Suomessa. Nyt oli voitolla, niin hyvä vähentää (loputkin myyn lähiaikoina). Ja tilalle siis forumin uusi hypeosake… Saa nähdä miten käy.

6 tykkäystä

Ehang ulos @82.73. Toiseen hullutteluun sisään DCRP @16.38

10 tykkäystä

Määki ku kaikki muutki DCRB @16,36

14 tykkäystä

Lisäystä DCRB…voi voi, ajetaanko me sopulilauma itsemme virtaan…

16 tykkäystä

Koen velvollisuudeksi kertoa että kevensin Biolasea. Olen kahdessa postauksessa heittänyt kevyttä köyhän miehen analyysiä lafkasta ja eiköhän se siinä mielessä ole hyvän finanssihengen mukaista kertoa jos positiota keventää.

Eli Biolasen potista kaupattu puolet ~50% voitolla. Syy ylisuuri positio suhteellisen senttilafkaan. Momentumia näyttää kuitenkin riittävän niin jätetään puolet muhimaan.

3 tykkäystä

Ostettu 500kpl Dcrb @16,48

9 tykkäystä

Tankattu BWEN @10,76.

1 tykkäys

Vähän lisää dipistä DCRB @16.35
Alkaa olemaan aika “täysi” määrä

9 tykkäystä

Nostetaan keskihintaa, vika betsi vielä CCIV
3000 kpl 31,2$.

Jäädään eläkkeelle tai takasin sorvin ääreen :wink:

7 tykkäystä

Myyty:

  • Exxonit :us: @50,70$ sekä omalta että lapseni OST:ltä.
    Pikku hiljaa heivaan mäkeen kaikki öljyt, vielä odotellaan että tankkerit ajautuisi plussalle niin nekin lähtee.
2 tykkäystä

DCRB @16.36
Mä olen yksinäinen, mä haluan olla teidän muiden kans. :heart:

Ihan huipputarkat fundat ja ta:t tein.

35 tykkäystä

Lisäys TIGR @28,5 ja rahoitettu raapimalla plugista @68,5usd.

Transaktiot tämän päivän osalta aika lailla +- 0 ja missasin sekä plugin huiput että TIGRin pohjat.

1 tykkäys

Pieni lisäys PINS @79,7 kun vielä halvalla myytiin.

2 tykkäystä

DCRB avaus 16.15$ ja Cyclo therapeutiks avaus 5pv 10.40$ ja tänään 12.35$ lisäys.

6 tykkäystä

DCRB avaus @ 16.15

5 tykkäystä

Tulipa tehtyä elämäni nopein ostopäätös, ja ostettu DCRB @16,16$.

Pitää kai sitä jotain jännättävää olla touhutonnille, ja koska muutkin niin miksen minäkin. Mikäs lafka tuo nyt oikein on? :smile:

16 tykkäystä

Lisätty ZignSec @20,68SEK

8 tykkäystä