Ostin/myin juuri äsken -ketju (Osa 2)

Myyty Nordea osariswingi 9% tuotoilla. Ostettu rahoilla 1kpl Amazon ja muutama Facebook odotellessa että loputkin FAANGin osakkaista jatkavat nousuaan Googlen perässä, konsolidoitumisjakson päätteksi.

1 tykkäys

Plugia dipistä. Onneks just satuin vilkasemaan kursseja kun dippi alko niin ehti vielä mukaan vaikka nopee näissä saakin olla. DCRB lisätty ja Orsted ostettu.

10 tykkäystä

Myyty Plug @61.60$. Olen kevennellyt pitkin alkuvuotta plugia reilusti. Nyt lähti viimeinen erä, jota tarkoitus myydä. 1000 kpl jää “ikiholdiin”. Näissä kh 7$. Nyt voi hyvin mielin odotella ja katella mihin kurssi seilaa.

Tankkaus: Solar Alliance Energy @0.70 cad. Edellinen tankkaus olikin 0.07 cad hintaan. Mukavasti on kiivennyt. Suosittelen tutustumaan yhtiöön.

7 tykkäystä

Olin hidas, ostin lisää OST:lle hintaan @59,59$. Ostin huvikseen, myyn nää taas, jos täs piakkoin nousevat aiemmalle tasolle. :slight_smile:

3 tykkäystä

Tuplattu DCRB @15.83. Sitten on kaikki käteispossa käytetty joten otan tämän ketjun pois seurannasta. Muuten vaan syö kuin pientä oravaa jolla on käpy jäässä kun taas löytyy jotain superkiinnostavaa.

16 tykkäystä

Salkun sisältö vaihtuu ja kiertää nopsaan. Tänään jälleen osteltu sitä sun tätä. Suuruusjärjestyksessä:

-Greenlane
-Alibaba
-Simon property group
-Shelf drilling ltd
-Dynex Capital

2 tykkäystä

Mulla näemmä lähti uusi yritys Xebeciä stoppiin ja Canadian solar. Ostin hiukan goldx. Arubis aikaisemmin tänään ja jonkin aikaa sitten oroco.

Uusiutuvat käy vähiin ennen kuin loppuu, n. 2-3% salkusta enää.

Nähtävästi oon nyt ostanut kultakaivosta, kuparikaivosta, kuparin kierrättäjäö ja umicore, kaikkea maltillisesti, mutta onkohan tässä jotain kehkeytymässä.

Digin lisäksi näköjään laivoja ja tankkereita ja metalleja…

Oon tehny myös paluun hyundaihin aloitus siivulla. Möin Apple huhuun huipulta ja läheltä…

Lisäksi ostin ehkä viikko 2 sitten micron technology + oon ostanu quorum information technology ja psychemedics Corp. No ainakin tuollaisia. Nyt on käteinen vähän taas liian alhaalla, mutta mielestäni vahvoja panostuksia menossa mm. Harvia, qt, Sampo, innofactor, joista toivottavasti pääsen keventämään jossain vaiheessa… Cash 15%, parempi olisi 30%.

Mutta näillä mennään…

6 tykkäystä

$SV lisätty omistuksiin @ 11,25USD

Myyty tänään Metsä Board @10,15. Ei ostoja, kuti piipussa huomiseen.

Myynti:

  • Nio (NIO) @61.30 $

Kevennys:

  • American lithium corp (LI) @3.86 CAD

Osto:

  • Greenlane Renewables (GRN) @2.54 CAD
1 tykkäys

Viimeiset Bloom energyt myyty 100% tuotolla pihalle @40.91$

1 tykkäys

Tänään taas on tehty kauppoja…

Myin seuraavia:

  • Digia á 7,98 Eur (yli puolet jäi vielä)
  • Suominen á 6,06 Eur (pieni voitto)
  • Vistagen á 2 USD (näkymät huonontuneet, oli vikaostos joitain viikkoja sitten, tuli takkiin muutama satanen)

Ostopuolella oli seuraavia:

  • Nattopharma á 30,20 NOK (vaikutti, että kysyntää osakkeilla on enemmän kuin on osakkeen myyjiä, joten kurssinousua vielä odotellaan)
  • Xebec Adsorption á 9,67 CAD (pieni koe-erä; hankin dropin alkuvaiheessa)

Myyty:

  • ReneSola :us: @20,85$ Onnistuin sitten päivän pohjiin luopuu näistä… vielä ok voitot kuitenkin oli +45% tämän myynnillä rahoitettu illan ostot.

Ostot:

  • Quantumscape :us: @49,98$ tämä uutena salkkuun.
  • DCRB :us: @15,70 tuplattu paino tässä lapussa, katsotaan josko vielä yksi lisäys tulossa lähiviikkoina.
5 tykkäystä

Capmania kevennetty tänään, jäljelle jäi enää murusia ja sain laskettua vivun reiluun kymmeneen prossaan.

Ostettu DCRB (15.82) jos kerrankin “ajoissa” mukana,
Ostettu Kreate minimi määrä mutta läpi meni.

Myyty Neste väliaikaisesti.

5 tykkäystä

Plugia dipistä, 57,90.

Edit: kiitos :grin:

5 tykkäystä

Loput plugit myyty Derpille dipistä :joy:

8 tykkäystä

Oroco tankkaus jatkuu 1,79

7 tykkäystä

Perjantaina paniikkimyyty aphriat 20cad kpl ja ostettu tilalle palantir. Tämänpäivän kurssien valossa en ole kauhean vakuuttunut treidin onnistumisesta.

3 tykkäystä

Ostin:

Greenlane Renewables
Nano Dimension

Jälkimmäistä ostan vielä lisää loppuillasta.

4 tykkäystä