Ostin/myin juuri äsken -ketju (Osa 3)

Ostettu HYZONia lisää.

35 tykkäystä


Ostamisen ilosta kerta kiellon päälle

50 tykkäystä

Noin… Hyzon lisäys :slightly_smiling_face:

63 tykkäystä

Avasin position Unity Softwaressa.
Eilen merkitty Volvoa.

5 tykkäystä

Hyzonia lisäilty tässä kuukauden verran. Paniikkia ilmassa vaikka mikään ei ole firmassa muuttunut. Ainakaan negatiiviseen suuntaan. Paitsi tietysti osakkeen hinta.

43 tykkäystä

Nekkar reilu lisäys OST:lle - svingipositio longin seuraksi

3 tykkäystä

Aloitan pelin, Solteq lisäys 4,4 e. Omaan makuun ylireagointi.

23 tykkäystä

Eilen hankitut läheiset Solteqiin swingaamaan myös.

8 tykkäystä

Solteqia tankkiin lisää. Tulos oli pettymys mutta markkinareaktio menee täysin yli

14 tykkäystä

Solteqia lisää. Tuntuu kurssilasku ylilyönniltä.

9 tykkäystä

Solteq entry 4,28€

Nyt lyötiin aika paljon yli :sweat_smile:

Edit: treidinä oli tarkoitus ja myyty tavoitteeseen 4,48€

14 tykkäystä

Iposta saadut Modulightit 70 kpl avauksesta ulos @17,35

3 tykkäystä

Solteq otettu kyytiin markkinoiden ylilyönnistä

12 tykkäystä

Ostettu Solteqia @4.34€

12 tykkäystä

Lähdin sopulina avaamaan position Solteqia nyt kun tuli paikka @4,39.

Jos tässä on kyse lähinnä toimitusten siirtymästä ja vuoden tavoitteet pysyy ennallaan, niin en näe perusteita -20% kurssireaktiolle. Toki tämän arvostus on päässyt karkaamaan jo korkealle, niin on ehkä syytäkin korjata välillä alaspäin.

7 tykkäystä

Solteq 1/4 lisäys 4,40€. Tyly reaktio.

6 tykkäystä

Itse laitoin Solteqit pihalle…olen erillainen :man_shrugging:. Toimarin vaihtuminen luo jo sopivasti epävarmuutta.

Mielestäni tuo avaus oli kyllä ylireagointi, mutta enpä tätä jaksa katsella ja tuskin tässä mitään meganousua lähiakoina on tulossa.

15 tykkäystä

Otin salkkuuni 1/3 lisää Cityconia. Halusin tätä lisäystä varten odottaa varmistuksen tulokseen ja sieltä on tulossa tasaista tylsää osinkoa halvalla arvostuksella, pystyvät myymään selkeästi yli tasearvon kauppakeskuksia jotka eivät sovellu enää strategiaan (kolumbus) ja selvitetään omien osakkeiden hankintaa :+1:

7 tykkäystä


Ostin Remedyä pitkään salkkuun, 2/3-osaa ja vähän päälle sain haluamastani possasta heikon likviditeetin takia. Oon jo koronadipistä asti halunnut ostaa Remedyä pitkään salkkuun, ja ostonapilla käytiin tosi lähellä siellä kympin paikkeilla, mutta en koskaan sitä ostoa tehnyt. Kaikesta huolimatta sieltä kympin tuntumasta nelinkertaistumisen jälkeen Inderesin Mallisalkun compounder-yhtiöistä (pl. Kamux) Remedy on minulle ehdottomasti kiinnostavin kohde, ei vaan sen takia, että TERM-riskiä on kurssissa vähemmän, vaan myös pelialan kasvunäkymien vuoksi. Allekirjoitan @Atte_Riikola ja @Verneri_Pulkkinen pointit peliajan kasvunäkymistä molemmissa peliyhtiöiden podeissa täysin (ehkä osiksi koska oon itsekin pelannut vissiin alle 10 vuotiaasta asti todella aktiivisesti lapsuudessa ja nuoruudessa :joy:), ja tämän vuoksi pystyn sektorinkin yli hyväksymään korkeampaa valuaatiota poikkeuksellisesti arvosijoittajana. Toki kärppänä tämän kanssa pitää olla, koska liian kova keulinta voi tässä(kin) kohteessa syödä riskikorjatun tuotto-odotuksen aamiaiseksi.

65 tykkäystä

Lisätty Cityconia osinkojen hajauttamiseksi tulosraportin jälkeen.
Mukava saada osinkoja ost:lle neljästi vuodessa :clown_face:

11 tykkäystä