Ostin/myin juuri äsken -ketju (Osa 3)

vielä erä Livechattiä myyty. loput taidan pitää ja jos kurssi laskee tuosta alle 100, niin luulen kääntyväni ostopuolelle. 1.lokakuuta tulee seuraavat ennakkotiedot.

3 tykkäystä

Harvian eilinen swing treidi myyty 55,4. Longi positio jäi vielä hautumaan. Eilen konttipuolta kevennelty hivenen lisää.

8 tykkäystä

Konecranes myyty 80%, minulle riitti 5€ per lappu tuotot muutamalta viikolta. Yksi parhaita settejä pitkään aikaan.

18 tykkäystä

myös Zignsec lisäys @24,5SEK

7 tykkäystä

Täällä myös Zignsec lisäys 24 SEK päältä tänään

7 tykkäystä

nää on muuten pitkiä ketjuja ? oisko jotenkin järkevämppää kuin hullu scrollaus tällein alas

myyty näitä paskoja sijiotusvinkkejä mitä oon saanut isältäni, syys salkun siivousta

Alight, Inc. Class A

(ALIT)

Franklin FTSE China UCITS ETF

FRONTLINE

Trainers House myyty. Aloin miettimään oston syytä, perusteluja sekä riskiä päiviä sitten jo ja tajusin menneeni punaisen rajan yli. Huomasin myös että sijoitussuunnitelmassani oli pari pientä aukkoa jotka on nyt täytetty. En löytänyt riittävän tarkkoja strategioita vuosille x eteenpäin, joten tuntui parhaimmalta myydä. Jos kurssi huomenna vetäis +20% niin ei jää omatunnontuskia myynnistä, sillä myyntiperusteajurit eivät ole muuttuneet yhtään.

Osa varmasti luonnehtii tätä kevytmieliseksi veivailuksi ja niinhän tämä onkin. Puhutaan monesti että kantapään kautta opitut jutut muistaa parhaiten ja opettaa eniten. Noh, tämä sattuu juurikin olemaan sellainen. Olen ollut sijoitusmaailmassa keväästä 2020. Kuka voisi olettaa minun osaavan tehdä vielä ammattimaisia päätöksiä liian vähäisen tiedon ja kokemuksen suhteen.

5 tykkäystä

Ensimmäinen myynti pitkään salkkuun lähes vuoteen:

UPM luiskaan ja katsotaan sitten uudestaan kun ovat saaneet työehdot sovittua.

4 tykkäystä

Myynti, ihan pieni osa kaspi a stoppiin lähellä ath hintaa ja siitä 1/5 osa laitetti 2. Erään irisity, jota olemattomasti omistan.

Ei epäluottamusta kaspiin, on vaan pikkuisia stoppeja monella yhtiöllä, kun markkina tuntuu vähän vaikealta, niin olen valmistautunut kasvattamaan ennestään osinkoa kassaa entisestään.

Eilen toki kävi mielessä, että pitäisikö iskeä Harviaan pariksi päiväksi koko kassa :sweat_smile:, ei laitettu.

SSAB B uudestaan salkkuun. 4H kynttilä kertoo kaunista tarinaa ostopaineesta ja 1D kynttiläkin näyttää muodostuvan ns. Lepikkö-kynttiläksi. Silloinhan sitä ostetaan, etenkin jos nousuvaraa tavoitehintoihin on paljon.

7 tykkäystä

Hyzonit myyty eilen n. 20% tuotolla! Saatto olla kyllä virhe. :thinking:

Tänään orionit myyty 5% tuotolla ja tecnotreetä tilalle.

7 tykkäystä

Ostin itsekkin salkuuni vielä siivun SSAB:ta. Nyt on veronpalautusrahat käytetty eikä edes riittänyt.

4 tykkäystä

Pitkästä aikaa ostolaidalla ja tällä kertaa avattu Kamux -niminen rivi salkkuun. Vaikka kannattavuuden kanssa haasteita niin uskon ylärivin kasvavan sen verran hyvin, että viivanalunen kasvaa siinä ohessa myös vähän heikommallakin kannattavuudella.

6 tykkäystä

Irisityä vielä yksi erä lisää, yhteensä 4 erää ostettu 61-64e väliltä tänään. Odotan vahvaa nousua myös lyhyellä välillä, sekä kohtuullisen runsasta tavotehinnan nostoa. Aktian Eurooppa kasvu rahastossakin 6% osuudella, joka vahvistaa uskoa yritykseen.

1 tykkäys

Myyty Metso Outotecit @9.28 €.

Ja tilalle avauspositio ZignSecciä @24.35 SEK.

3 tykkäystä

Kamux tankkausta! @14.18

9 tykkäystä

Taas Kamux myyntiä ja pari veivausta Harvialla.
Irisityä ostin. Tarkoitus tankkailla lisää vielä.

3 tykkäystä

No vielä ehtii ostaa takaisin Hyzonit. Nousuun on avaamassa ja en usko että ollaan vielä edes nousun alkua nähty tämän kohdalla. Tarkoitus itsekkin keventää 11e kohdalla kun muuten nousee jo salkun 3. suurimmaksi.

Tällä kertaa pieni lisäys Outokumpua vielä kun alle 6:lla saa ja toivottavasti vain lyhyeen pitoon. :smile:

4 tykkäystä

palautettu Orocon kevennys osa 1, jätin vielä ostamatta osan 2, mutta katellaan. Positio lienee riittävän suuri muutenkin… Ajatus, että tietävät mitä tekevät ja ovat jo poranneet 1. ja 2. reiän ja ovat tyytyväisiä ja tuloksia odotellaan. Samalla 3. pora on matkalla ja pari lisää tarkoitus lisätä.
Riskiä mahdollisesti on ja positio mahdollisesti hiukan liian suuri. Otetaan opiksi jo näpit palaa…

Uskon että todennäköisyydet olisivat puolellani ja että n. 1kk sisään saadaan tuloksia, jotka ovat katalyytti osakkeen uudelle tasolle, mutta voin olla väärässä tai taso voi olla uusi myös alempana :slight_smile:

2,61-2,62

7 tykkäystä

Veronpalautuksien kunniaksi nostettu :us: PennyMac (PMT) tavoitepainoon @ 19,39 USD kerään Hendrixin hyväksymää 9,69 % osinkoa :sunglasses:

6 tykkäystä