Ostin/myin juuri äsken -ketju (Osa 3)

Merkattu

  • Modulight

Laadukasta kasvua, mukavat katteet ja valuaatio varsin miellyttävä.

7 tykkäystä

Ostin eiliset plugit takaisin koska oli ikävä niitä. Plusmiinus kauppa jonka tarkoitus oli hetkellisesti laskea riskejä.

4 tykkäystä

Modulight merkitty, 100kpl. Iloinen olen jos nuo saan :blush:

9 tykkäystä

Salkkua kevennelty aika reippaalla kädellä. Salkkuun jäi Harviaa, Solteqia ja Voxturia. GGPI:tä vielä sokerina pohjalla aika runsas satsi. Käteistä 50%. Toivon ja odotan kunnon alennusmyyntejä, mun tuurilla rallatellaan vielä kuukausia ylöspäin…

5 tykkäystä

O: Embraceria aloituspossa 100 kpl 175,20. Cashinä enää 33%.

8 tykkäystä

Myyty:
-Tecnotree (+80%)
-Orthex (+65%)

Harmi vain kun pelaa pähkinöillä, saa palkaksi pähkinöitä.
Sit ootellaan et nuo punaisella merkatut muuttuvat vihreäksi.

15 tykkäystä

Ei voinu kun ostaa Orocoa lisää kun en mistään löytänyt itse firmaan liittyviä huonoja uutisia.

13 tykkäystä

Ja perään vielä siivu Orocoa @2,25 CAD. Keskihinnan alennushommiksi meni.

12 tykkäystä

Modulight merkkaus 200kpl. Josko tulisi edes 100kpl.

7 tykkäystä

Ja Modulightiin merkintä täältä myös :laughing:

15 tykkäystä

Orocoa pojan salkkuun 2,19. Vieläköhän lasku jatkuu ennen lokakuun poraustuloksia.

11 tykkäystä

Itsellä kanssa osakepaino nyt 30% , Harvia+tietoevry jäi salkkuun, Aika hankala itse ainakaan löytää mitään positiivisia kurssiajureita jotta ylöspäin matka jatkuisi. Liikaa pelkkää negatiivista uutista joka tuutista tulee, on inflaatiota ja evergranden soppa+elvytyshanatkin on pakko kohta laitella pienemmälle. Jos pelkästään näitä ongelmia ajattelee niin osakkeet on tällä hetkellä kalliita vaikka onkin laskua ollut jonkin verran.

Teslaa lisää salkkuun huimat 1kpl. :sweat_smile:

14 tykkäystä

Orocoa lisätty salkkuun @ 2,21

Otetaan vielä pari erää lisää jos laskettelee enemmän ennen poraustuloksia.

8 tykkäystä

1/4 Hyzonista pois. Ostot alkoi 17$ ja loppui sinne 6$. Tappiolla vielä, mutta pientä riskien kevennystä.

2 tykkäystä

Orocoa 20% lisää hintaan 2.21cad. Nyt on käteiset survottu pörssiin. Embracer lisäys vielä suunnitelmissa kuun vaihteessa jos kurssi malttaa pysyä näissä hinnoissa.

11 tykkäystä

Ostettu vähän lisää Cityconia pienestä osinkodipistä 500@7.12. Laskettu keskihintaa ja veromyyntiä pääsee tekemään loppuvuodesta… Koko Citycon positio nyt 3500kpl ja salkun toiseksi isoin Nesteen jälkeen.

9 tykkäystä

Nordeat myyty päivällä @10.75€, osalla euroista lisää Orocon @2.20 CAD keskihinnan laskua. Toivotaan et kelkka kääntyy. :+1:

6 tykkäystä


Oroco avaus

22 tykkäystä

Eilen myin 1200 kpl Orocot pois CAD 2,42 ja Evoa 40 kpl SEK1410. Tänään lisäsin 8000 kpl Voxturia CAD 1,04. Voxturissa alkaa olla jo jotain puheiden lisäksi. Katsotaan miten homma etenee ja oliko järkevä vai tyhmä liikku.

9 tykkäystä