Ostin/myin juuri äsken -ketju (Osa 3)

Merus Poweria uutena salkkuun.
Seurailin viime viikon ja viikonloppuna tuli luettua enemmän. Kiinnostus tulevasta heräsi, joten hyvä omistaa, tuleepahan tarkemmin seurattua.

5 tykkäystä

Tälle päivää myyty indereksen minimit ja ostettu lisää EVO.

8 tykkäystä

Ostettu huhtamäki avauspositio 50kpl hintaan 38,84e.

Tämä on sellainen ainainen haaveyhtiö ollut ja mielestäni yksi hexin helmistä. Olen kytännyt lähes 10vuotta ostopaikkaa ja aina harvoin kun käy 20euron paikkeilla niin on iskenyt ahneus tai mennyt pupu pöksyyn ja jäänyt lisäämättä.

Nyt ei tarvitse enää jossitella ja olen todella ylpeä uusi omistaja :slight_smile:

22 tykkäystä

Evo lisäys hintaan 1199,8. Varovainen sellainen

6 tykkäystä

Ja Harviaa lisää 47.3 ecua :slightly_smiling_face: Hiipii kohta QT:n rinnalle salkussa. Edit. Pyöritelty myös :mexico: matkan ostoa tammikuulle.

29 tykkäystä

Peesattu Jorea ostettu kiukaita.

Ostettu myös matka etelään 2 viikoksi treidilomalle :sunglasses:

44 tykkäystä

Kaapastu pikku määrä Tecnotreetä salkkuun, kun oli hieman euroja OST:llä. Joko lyhyempään pitoon tai pidempään.

8 tykkäystä

Harvia lisäys 47,10€. Minun puolesta posari saa nyt tulla!

24 tykkäystä

Palattu pörssiin ja isketty pari ostoa Harviaan, kh nyt @47.28. Vielä löytyy käteistä.

Onnellisten perhetapahtumien johdosta tuli myytyä koko salkku pari viikkoa sitten ja ollut taukoa pörssistä. Ei ollut paras hetki myynnille, mutta markkinoilla sekoilu ei ole ollut prioriteettilistan kärjessä :blush:

29 tykkäystä

Lisätty putoavaa puukkoa :hocho: eli kolmas lisäys evoa pariin viikkoon @1201. Tämä lyhyempään treidiin tiukahkolla stopparilla.

Smartin lisäilyt +5v aikaperspektiivillä houkuttaisi kanssa tällä hinnalla, mutta kun osakepaino alkaa olla 125% niin pitää vähän jarrutella intoa…

12 tykkäystä

Päivitys / kerta kiellon päälle: Pari euroa halvemmalla @43,4 olin näemmä kuitenkin valmis lisäämään pikkumäärän. :sweat_smile: Nyt on koossa ihan ok aloituspositio, jota toivottavasti pääsen vielä täydentämään myöhemmin siedettäviin hintoihin.

6 tykkäystä

Harviaa lisää @47.40€

14 tykkäystä

Myyty pienesti spinnovaa koska tecnotree huusi ostopaikkaa.

“Asemalta kaikuivat kuulutukset
Kutsuna jota pakoon ei pääse
Nouset kyytiin kerran, oot kyydissä aina.”

13 tykkäystä

OmaSP myynti @16.60.

Rahaa oli kaavittava jostain evo swingiin kun ollaan herkullisille hinnoille valuttu.

OmaSP on sen verran hidas liikkeinen joten oletan pääseväni swingin jälkeen takaisin kyytiin näillä hinnoilla.

1 tykkäys

Avauksesta lisäys ZIM.


Saas nähdä. Vähän liikaa fomoa itsellä mut seilataan seuraava osari ja katellaan jatkoa.

10 tykkäystä

Perjantain keventelyt OST:lta nousupäivän kunniaksi:

  • Qt @151€
  • Tecnotree @1,18€

Ja tänään heti nuo käteiset uudestaan töihin:

  • EVO kahteen otteeseen @1213 ja @1188
  • Harvia @47,35
  • TietoEvry @25,96
15 tykkäystä

BABA seurantapositio avattu 166,30€
Boreo päätyi myös uutena rivinä salkkuun 70.60€

3 tykkäystä

Reddit psykoosit tulille ja 2500 PROG lappua säkkiin.

3 tykkäystä

Inderesiä kahteen otteeseen @46 ja @42, merkattujen lisäksi. Lisäostot mielessä jos käydään alempana. Mikäli Inderes lunastaa tulevina vuosina niin näiltä tasoilta olisi vielä omien ynnäilyjen mukaan mahdollisuus ihan ok tuotto-odotukseen.

Onhan tässä myös ripaus faniostosta ja halua olla mukana siistissä jutussa.

24 tykkäystä

Pitkällä juoksulla lähtee taas nousuun kuten aina ja nousee yli nykyarvon jos et nyt ihan pommeja osta. Ei oo hätäsen miehen/naisen juttu tämä (ja tiedän koska olen vimpan päälle hätänen).

Perjantaina möin harviat parin päivän pidolla ja 5% voitolla. Tänään taas ostin kun tippui 4%. Osto @47.20
Tecnotreetä lisäys @1.13
Avaus Cityconia jonka aliarvostusta olen kummastellut jo pidempään @6.89

Harvia ja Tecnotree lähtikin heti nousuun.

5 tykkäystä