Ostin/myin juuri äsken -ketju (Osa 3)

Hyzonia turskan jatkoksi myös… nämä alkaa toisesta päästä kyllä lähtee jos tämä alkaa nousta myös sitä mukaan.

22 tykkäystä

Ostettu Hyzon tänään a.5,46$, nyt salkussa n.1800kpl.
Pilkki on vielä pikkusen alempaa vetämässä parille sadalle kappaleelle että päästään tasalukuun.

22 tykkäystä

Ostettu vielä vähän lisää reggaerekkaa (Hyzon) @5,47. On tämä vaan veikeä lappu. Tän kanssa pelaaminen on vähän niin kuin kolikonheittoa pikku sääntömuutoksin: kolmas vaihtoehto on pystyyn jäänyt kolikko, jolla voi voittaa paljon, tai päästä ainakin omilleen. Pystyyn jäänyt kolikko on mun valinta. Lisätään kun lasku jatkuu alle viiden taalan.

22 tykkäystä

Lisää Teliaa salkkuun nyt olis vähä vajaa 1600 kapaletta. Jos tämä joku kaunis päivä vielä nousee.

8 tykkäystä

Tänään lisää Fortum 27,01€ ja Hyzon 5,41$. Jälkimmäinen rahoitettu keventämällä Oroco 2,73cad.

12 tykkäystä

Hyzonia lisää 5,46 ja 5,44. Olisi edullisemminkin saanut, mutta piti siivota enkä ehtinyt seuraamaan tilannetta. Näin jälkiviisaana tuolla erotuksella olisi jo palkannut siivoojan…

30 tykkäystä

Ei sovita. Mä ostan tätä, kun 5$ alitetaan. Edit: Miten tän voi liputtaa itse?
Edit 2: Myyty aiemmin Kindred pois @121,25 SEK, jotta saatu fyrkkaa Hyzoniin
Ei sijoitussuositus todellakaan. Ei kuulemma kannata tarttua putoavaan puukkoon.

22 tykkäystä

Lisäsin Hyzonia 10% ihan vain piruuttani. :crazy_face:

47 tykkäystä

Sillä aikaa kun oon odotellut pohjia niin muut on vaan ostelleet lisää alaspäin vievää mäkeä… Ostettu vaikkapa Tecnotree tai Harvia, ettei tule liputusta. Myyty myös vaikkapa joku SmartEye hintaan 170SEK tai jotain muistaakseni. Oikeasti ostettukkin Voxturia lisää.

7 tykkäystä

Hyzon lisäys. Olisiko jo pohjilla…

28 tykkäystä

AMC ja GME seikkailut jäi aikoinaan väliin, joten päätin osallistua tähän $DWAC / $PHUN / $BENE hullutteluun… Summat pieniä, mutta on tämä melkoista viihdettä, kun ihmettelee +1000% päivänousuja…

8 tykkäystä

En olisi uskonut tätä sanovani, mutta ostettu Hyzon puhtaasti foorumin sopulijengin perässä. :grimacing:

(noin 2% salkusta kuitenkin vain…)

27 tykkäystä

Katselin nordnetin tuoreinta jaksoa juuri youtubesta. samalla tuli ostettua muutama facebookin osake hintaan 321,65.

6 tykkäystä

Hyzonia kunnon kasa takaisin salkkuun, ihan ei pohjiin osunu. Kh saatu samalla painettua 5,6 Usd tasolle. Jospa nyt hetken odottelis ilman mitään muutoksia, kun sellainen kutina, että saattaapi painua vielä jokusen ennen Q3 tuloksia.

24 tykkäystä

Isän ja äitin salkkuu hyzon 1050kpl. :beer::ok_hand:

45 tykkäystä

Hyzonia 310kpl, nyt pieni seuranta positio yht 650kpl ja keskihinta 5,8usd.

22 tykkäystä

Mulla myös tää spekulaatiolappujen konsolidaatio Hyzoniin jatkuu - Paysafesta myyty lisää Hyzoniin. Viel 110 (tai 1110) lappua ja POSSA ON TÄYSI. Kyl joku t-paita pitäis tällä teemalla teettää. Voidaan sit viiden (??) vuoden päästä heittää yläfemmoja kaupungilla tai sit pystyis edes bongaamaan kohtalontovereita keskikaljatuoppiin itkiessä.

40 tykkäystä

Myyty Smart Eye positio hintaan 192,6 SEK tänään.

9 tykkäystä

Netumia lisää, orgaaninen kasvu vahvistuu H2 + edullinen yrityskauppa juuri suoritettu kassavaroilla.

Posari on todennäköinen loppuvuoden aikana? Kun ohjeistusta ei muutettu. :eyes:

4 tykkäystä

Voxtur pilkkiin oli tarttunut 4000 kpl @0,88CAD. Nyt 15 000 kpl salkussa odottamassa aikaa parempaa :smiley:

22 tykkäystä