Ostin/myin juuri äsken -ketju (Osa 3)

Vielä kerran Evoa @1252 SEK.

12 tykkäystä

Anneista ei näköjään oo tulossa kun murusia niin laitetaan takaisin tuleva määrä treidiin kiinni.
Osto qt @133.60. Pito aika jää vielä nähtäväksi.

E. Näköjään liian hätäinen sormi taas :grin:

9 tykkäystä

Evoa @1251 Saas nähdä kuinka laskee.

7 tykkäystä

Höyläsin Embraceristä ja Harviasta

→ Näillä osto Evolution 50kpl. 1254sek

6 tykkäystä

Eka viesti foorumille :slight_smile: lisätty orthex nyt haluamani 4000kpl kasassa

39 tykkäystä

Avidlyä 5€ lisää! maistuu maistuu

3 tykkäystä

Pieni lisäys Capmania @2,9€

7 tykkäystä

Qt avaus hintaan @131.80

22 tykkäystä

Tänään oli osunut ZIM:n ostotoimari 54$ hintaan. Sitten otin äsken kultaan pienen vipulongin (TLNG KULT V187), katsotaan kuinka käy tällä kertaa.

2 tykkäystä

Lisätty Remedyä @38,2 ja Orthexia @10

14 tykkäystä

Orocoa lisätty vielä erä @ 2,51

Alkais olla jo positio valmis poraustuloksien julkistamista varten, mutta vielä valmis lisäämään mikäli mennään alemmaksi.

18 tykkäystä

Remedyä tarttui lisäsiivu. Vielä ei tavoitepositio täynnä joten käsi alla, jos valutaan (ajallinen hajautus tjsp.)

4 tykkäystä

Täällä kans lisäys ja nyt pitäisi olla se kuuluisa positio täynnä.

7 tykkäystä

Vein kanssa tyhjät pullot kauppaan ja myin Torilla kasan ylimääräistä roinaa jotta sain raavittua käteistä kasaan uraanidipin ostoon… päivän ostoksina siis lisäykset Skyharbouria @ 0.56CAD, Valorea @ 0.51CAD sekä Fissionia @ 0.86CAD :radioactive:

ps. metsästyksestä tuli mieleen tämä vanha lastenlaulu, menikös se jotenkin näin:

‘Multibaggeria mä metsästän… tahdon saada suuren…’ :musical_note:

12 tykkäystä

Olen tässä vaivihkaa ostanut Kamuxia osarin jälkeen. 12.57e, 11.81e, 11.79e ja 11.44e. Näistä kaksi pottia olen myynyt 12.00e. Tukevasti positio pakkasella ja lähes 25% AOT:t salkusta. Taitaa superluoton kultataso olla historiaa. Miten tässä näin kävi.

48 tykkäystä

Entry Paysafe. Kiitos @Vodel1 yhtiöön liittyvistä päivityksistä!

2 tykkäystä

8,29$ kevennetty Hyzonni palautettu 7,61$. Nordnet tienaa…

14 tykkäystä

Remedy, Orthex ja Rapala lisäykset. Lisäksi Ecoupia lisää. Rakennusalalta kuitenkin hyvää suuntaa ja en ymmärrä miten tämä on lasketellut niin makoisiin osto hintoihin. Aikamoista fiaskoa markkinat ennakoi tälle tällä tasolla :smile:

6 tykkäystä

Oon taas onnistunut jotenkin veivaamaan Hyzon-position pakkaselle, joten ostin kostoksi vähän lisää @7,59$.

Irtofyrkat on pitkälti kiinni noissa Duellin ja Norrhydron IPOissa, joten lisäilen sit vaikka yksittäiskappaleita perjantaina ilman kaupankäyntikuluja.

Ai niin, ostettu myös aiemmin päivällä Evoa joku pikavoittoveivaus mielessä @1278 SEK. Nää on yleensä päättynyt huonosti, mut kokeillaan nyt vielä kerta kiellon päälle.

15 tykkäystä

Minulla Hyzonit stoppariin 7.59usd. Ennakkoon päätetty taso ja en lähtenyt muuttamaan. Takaisin salkkuun jos reilummin laskettelee tai hyviä uutisia tulee.
20% voitot talteen tällä myynnillä

5 tykkäystä