Ostin/myin juuri äsken -ketju (Osa 4)

Kyllä mä nyt vähän ostin Hyzonia, mutta oon koittanut viime aikoina olla vähäsen hiljempaa täällä. Osittain sen takia, ettei nyt kukaan häviä minun aiheuttaman FOMOn takia rahojaan peesaillessa, osittain sen takia, kun hävettää, kun mikään veivailu ei onnistu, vaan lähes järjestään tulee tappioita. Tai pienet voitot korkeintaan, jotka eivät kuitenkaan riitä paikkaamaan aiempia veivailutappiota.

Mutta joo, Hyzonissa edelleen vahvasti mukana, mutta ei enää ihan all-in. Vähäsen jotain häpeällistä silppua kerännyt kyytiin muitakin. Pieniä positioita kaikenlaista kasvua, jotka nekin tukevasti turskalla. Kasvun ulkopuolelta joku norjalainen varustamo mahtaa olla ainoa poikkeus vihreänä, mutta siinäkin niin pieni summa sisässä, ettei pelasta elämää.

No, jospa sitä nyt lopulta malttaisi, ties monettako kertaa asiasta täällä vaahdottuani, lopettaa tai ainakin vähentää reilusti tuota veivailua, niin jäisi ehkä tappiot pienemmiksi ja kulut eivät söisi mahdollisia vähiä voittoja. Ja pääkin saattaisi voida paremmin, kun vähäsen tässä passivoituisi, eikä tuijottelisi pulkkamäkiä koko hereilläoloaikaa töistä päästyään väkisin treidejä hakien. :thinking:

41 tykkäystä