Ostin/myin juuri äsken -ketju (Osa 4)

Nämä myyty 2.08 kai siitä joku 300 jäi.

Voxturpilkki aseteltu 0,5, josko vielä käväisisi siellä…

13 tykkäystä

Lisätty incap, marimekko ja harvia.
Halpaa on, kunnes huomenna saa taas halvemmalla :grin:

32 tykkäystä

Vielä puoli vuotta sitten en olisi uskonut, että tähän tilanteeseen päästään, eli löysin paikan lisäillä Qt:tä @49,38 €.

16 tykkäystä

Eilen 20k Voxturia 0,51 ja 0,52.

Ostelen lissää jos painelee tuonne 0,4 -tasoille, mitä en ihmettelisi tässä ympäristössä.

23 tykkäystä

Osto: SP500 turbo 1500kpl @1.83€

Kepillä jäätä. Tiukka Stoppi. Kohta lähden Hamngatanille shoppailemaan, tarvitsen vähän lisä Kruunuja taskuun.

5 tykkäystä

Laitoin eilen Kamuxit ja Harviat luiskaan sijoitussuunnitelman mukaisesti. Suunnitelmassa lukee, että osta kalliilla, myy halvalla. Olen teetättänyt huonetaulunkin tästä loistavasta neuvosta, joka löytyy Seppo Saarion kirjasta.

Jää nähtäväksi, että ostanko ne tänään takaisin 5-10% suuremmalla hinnalla.

23 tykkäystä

Ostin QT:ta.

Olen niin pahoillani, tuntuu siltä, että riistän satoja miljoonia euroja sijoittajilta.

Anteeksi @Verneri_Pulkkinen! Anteeksi mallisalkun porukka @Atte_Riikola, @Juha_Kinnunen ja @Sauli_Vilen! Anteeksi kaikki! :pleading_face:

En nyt kirjoita analyyttisia perusteluita, miksi ostin QT:ta. Olen seurannut QT:ta vuodesta 2019 lähtien, mutta kuitenkin hyvin ohuenlaisesti vuoteen 2020 syksyyn asti. Sen jälkeen seurasin yhtiötä tarkemmin, mutta ajattelin sen olevan liian kallis… köh…, koska se oli noussut jo liian paljon. Tämä silloinen päätelmä ei perustunut oikeastaan mihinkään muuhun kuin osakkeen kovaan nousuun :D, vaikka kyllä mä jotain yhtiön päälle silloinkin ymmärsin.

Kauan olen seurannut ja ainahan se on tuntunut liian kalliilta… huomio, vain omaa päätelmääni, ei faktaa. Sen vajottua alle 70 euroon, niin aloin etäisesti miettimään tätä yhtenä vaihtoehdoista. Kurssi jatkoi vielä tuostakin tippumista ja kiinnostus lisääntyi. Sitten taas lisää tutkisin ja kävin keskustelua muiden kanssa.

Kurssin valuminen pelottaa mua usein, mutta QT:ssa kuitenkin ne tärkeimmät pääosaset ovat edelleen kohdillaan enkä ainakaan itse näe tässä mitään erityisen suuria riskejä, vaikka koen tämän kuitenkin riskisenä osakkeena vs “keskiverto-osakkeet”, mutta tuumin tässä olevan isommat tuottomahdollisuudet kuin riskit… tuottoriskisuhde tuntuu siis kohtalaiselta.

Sori ja mukavaa viikonloppua kaikille quuttilaisille! :smiley:

image

168 tykkäystä

Lisäys Anora 1000 kpl (tuplat aiottuun, kun eka meni vahingossa OST ja jää treidipossaksi nousupäivään :smiley: ) á 7,70. Nyt 2800 kpl.

4 tykkäystä

Lisäyksiä Golar & Petrotal

3 tykkäystä

Evoa taas salkkuun touhutonnilla. Tätä salkussa nyt 133. Sellanen pyöreä tuhat on sopiva tavoitepositio.

Edit:
Nappasin toisella tonnilla Tecnopuuta. Kun kh on yli euron, niin sama se kai on hyviin uutisiin laskea keskihintaa. Salkussa 11889 kpl.

10 tykkäystä

Tecnotree pieni lisäys 500 kpl @0.589

9 tykkäystä

Nordeaa ostos hintaan @9.125€

13 tykkäystä

Ostit kamux 5,8 eur/osake… Argh. Seuraava pysäkki 5,46.

12 tykkäystä

Evolution lisäys 834SEK. Pieni parin tonnin lisäys.

Qt:ta meinasin lisätä, mutta @Sijoittaja-alokas käynyt ostamassa, niin jään vielä odottelemaan parempia ostopaikkoja :smiling_face_with_tear: :joy:

50 tykkäystä

Lakaisin OST:n lopuilla rahoilla 400 kpl lisää Nordeaa @ 9.1 salkkuun ketjun nimen muuttamis… Eurostoxxiin siirtymisen kunniaksi. Nordean ostaminen näillä hinnoilla on kuin pistäisi rahaa pankkiin.

11 tykkäystä

Mahtavan dipin kunniaksi Kamux osto 5,75. Autoilu sehän ei maailmasta katoa mihinkään korkeintaan muuttaa muotoaan.

8 tykkäystä

Lisäys Rovio 1000 kpl á 5,80 (puolet OST myytyjä, nyt 5000 kpl).

8 tykkäystä

Uuden kaupan kunniaksi lisää Flowscapea salkkuun :slight_smile: Tälle päivälle on vielä pilkki vetämässä, jos halukas myyjä ilmaantuu paikalle.

1 tykkäys

Rovio uusi aloitus @5.77€ ja
kamux uusi aloitus @5.77€

15 tykkäystä

Ostettu “tutustumispositio” Terveystaloa @ 8,69 eurolla.

9 tykkäystä