Ostin/myin juuri äsken -ketju (Osa 4)

Eilisistä 250 kpl:n NRE:n ostoista suivaantuneena ostettu lisää putoavaa puukkoa. 3x300 kpl
@13,345
@12,50
@11,50

8 tykkäystä

Aamulla @31,56€ ostettu Neste pihalle @35,58€. Kuvittelin ettei tällainen päivänousu voi olla pysyvää, mutta mistä minä mitään tiedän.

12 tykkäystä

Osto Nimbus 200kpl @54,6SEK, vipua n. 5% käytössä

6 tykkäystä

Wärtsilää tuli aamupäivällä ostettua lisää

5 tykkäystä

Aamulla ostettu Neste myyntiin @36,15€. Viime kerralla tuli pidettyä Nestettä salkussa yli 10 vuotta, tällä kertaa 2 tuntia :smiley:

14 tykkäystä

Solwers taas lisää, nyt 6,70€ hintaan. Carnegie saapui poistamaan lappuja, niin tartutaan tarjoukseen :man_shrugging:

4 tykkäystä

Ostot NRE @12,50€ ja @11,48€

8 tykkäystä

Sampoa lisää 20 kpl @40,56€ Salkun peruspilari. Fortumit myin tammikuun puolivälissä 25,82€ kaikki 48kpl ja samoin Investor AB A 216 SEK 50 kpl. Jälkikäteen helppo sanoa :smiley: Niitä rahoja hiljalleen takaisin markkinoille.

9 tykkäystä

QT:t myyty 111€. Olipahan matka! Ensimmäiset ostettu 35€ hintoihin ja kevennetty 160€, tuolloin jätetty pelkät tuotot rullaamaan. Nyt kun noustu tuolta n 90€ hinnoista kivasti ylös ja markkina niin arvaamaton että mietitään pikkaisen ennustettavampaa ja tasaisempaa kohdetta.

19 tykkäystä

Pihalle myös Harvia, Sampo, Tieto, Konecranes.

En minä tiedä mitä tulee lähiaikoina tapahtumaan niin ukrainassa, kuin materiaalien hinnoissa ja pankkimaailmassa, joten kokeillaan välillä varovasti tällaista päivän sisäisesti muutama satanen taskuun metodia rahastojen päälle.

6 tykkäystä

Lisätty vähän tokmannia @15.48

6 tykkäystä

Osto Kone 22kpl @ 48.7 ja Tokmanni takas salkkuun 80 kpl @ 15.6. Näillä mennään taas!

6 tykkäystä

Tänään ostot
Finnair 0,37 (osto eka kerta koskaan)
Deutze Telecom 15,66
Pihlajalinna 10,56 ( myyty 12€)
Salmon evoluution 8,66 ( myyty 11,79)
UPM 28,71 ( myyty 30,90)
Verkkokauppa 5.06

2 tykkäystä

Vihdoin ja viimein Stockaa salkkuun. Pitäisi olla jo pelkästä nostalgiasta, mutta kun käännekin etenee huolimatta erittäin haastavasta ajasta.

2 tykkäystä

Nextgames Netflix yrityskaupan innoittamana vedonlyöntipositio avattu:

Osto:
Starbreeze 0.5%

1 tykkäys

Tänään tuli ensimmäistä kertaa eläissään ostettua Nokian rinkuloita ihan hyvä satsi.

27 tykkäystä

MA-KE ostoja:
BW LPG
Maha Energy
Gran Tierra Energy

Myyty:
TC Energy

Konetta salkkuun.:finland::moneybag:

3 tykkäystä

Ostoja lisää:

Finnair,
Tecnotree,
Tokmanni

Myyntien aika sitten joskus :slight_smile:

Ja meni joo väärään ketjuun. Saankohan itse siirrettyä vai hoitaisiko @Verneri_Pulkkinen tai @Johannes_Sippola kiitos!

10 tykkäystä

Olen ollut aivan poikkeuksellisen huono kaupankävijä viimeisen 1,5 vuoden aikana, mutta nyt hieman aktiviteettia erityisesti viimeiseen viikkoon:

Molemmille lapsille Qt Group (@98.3), Remedy (@31.9) ja Harvia (@46.7).

Itse olen tehnyt pienet tankkaukset salkun kivijalkoja: Talenomia (@8.91), Remedyä (@31.3) ja Qt Groupia (@99.2). Lisäksi pieni LeadDesk-kokeilupositio heti tilinpäätösjulkkarista laitaan (@14.65), kun oli niin löysä tulos, paha asiakaskato ja kasvuyhtiölle sietämättömän kunnianhimoton ohjeistus.

Edit: lisätty tapahtumahetken hinnat

32 tykkäystä