Ostin/myin juuri äsken -ketju (Osa 4)

Evot takaisin salkkuun 876

11 tykkäystä

Stoppasin ne EVO:t nyt kuitenkin pihalle jokin aika sitten. Muutama satanen tappiota. Se siitä pitkäjänteisyydestä. Kokeillaan uusiksi joku toinen kerta.

Illalla olen alustavasti aikeissa laittaa vähät jäljelle jääneet roposet joihinkin uraanilappuihin, vitsikkäästi pikkusummaa vielä hajauttaen. EN aio postata enää koskaan ostoja ketjuun, koska jokainen firma, jonka ostosta mainitsen, vaikuttaisi muutamassa sekunnissa olevan markkinan mielestä käytännössä konkurssikypsä. :sweat_smile:

16 tykkäystä

Tämä tapahtuikin nopeasti. 16 kpl EVO @880,6 SEK.

5 tykkäystä

Evoa runsaasti lisää 879sek, jos vanhat merkit pitää paikkansa niin kohta ollaan taas 900-1000 välissä.

6 tykkäystä

Palautettu nämä salkkuun + taas vähän extraa @878,2

Korjataan vielä tuota väittämää ja kyseessähän ei suinkaan ollut ensimmäinen vaan toinen “lyhyt” kauppa. Ensimmäinen oli 2020 joulukuussa, kun ostin Bitcoinia ja myin ne uudenvuoden jälkeen pois.

6 tykkäystä

Myyty eilen HelloFreshit melko sopivaan aikaan, kun nousi aamupäivällä korkeammalle, kuin moneen viikkoon. Myynti siis hintaan 34,60€. Sitten tulikin uutisia iltapäivällä ja kurssi sukelsi eilen ja tänään oikein kunnolla. En voinut välttää kiusausta ja ostin saman määrän lappuja takaisin hintaan 26,40€.

Joskus käy tuuri.

8 tykkäystä

Noniin tippuhan se EVO kun pyysin…

Tankkaus evoa @ 885

Näyttäisi lähtevän kivaan nousuun heti.

Seuraavaksi Qt ta pilkkimään

Jos yritykset jaktavat ennustettua kasvua turvamarginaali on minulle tarpeeksi ja tuotto-odotus alkaa olemaan kiehtova.

6 tykkäystä

Evoa lisää. Nyt salkun suurin omistus.

12 tykkäystä

Evoa 881 sek pikkusatsi , tuskin kovin kauaa panttailen

6 tykkäystä


Nyt tuli pitkän odottelun jälkeen vihdoinkin tieto sähköpostilla, että PRH on käsitellyt Medifilmin huhtikuussa toteuttaman osakeannin. Myin tosiaan maaliskuun loppupuolella ensiautoni hintaan 14 500 €, ja laitoin siitä myöhemmin vähän opintolainaa ja auton myyntirahat Medifilmiin pääomalainana (arvo 21 000 €). Alun perin olin jo lainannut Medifilmille 7000 € arvosta pääomalainaa, ja nyt osakeannilla kuitataaan minun 28 000 €:n pääomalaina pois, eli olen siis ostanut 4 kpl lisää Medifilmin osakkeita hintaan 28 000 €, ja omistukseni on kasvanut 19 osakkeeseen (34:stä). Vaihteeksi tällainen henkilökohtaisen puolen kauppa, eikä suoraan Medifilmin transaktio :smile:

78 tykkäystä

Wittediä viimonen siivu lisätty tänään, 10% painossa nyt

3 tykkäystä

Ja myyty @903,84. Voittoa parin ruokakassin verran

2 tykkäystä

Hellofresh uutena tulokkaana salkkuun 25,95€

3 tykkäystä

Aspocomppia pieni maistelusiivu. Tätä saa todennäköisesti vielä halvemmallakin, mutta kun joskus aloittaa niin on todennäköisempää ostaa jatkossakin, kun odottaa sitä ultimaattista ostohintaa ja hyvällä tuurilla täten koskaan olla ostamatta.

3 tykkäystä

Wärtsilät mäkeen reilun 4% tuotolla hintaan @8,65€ 950kpl. Palaan varmasti omistajaksi jos käydään alle 8€, moneen kertaan harmitti kun olis ollut hienoja ostopaikkoja eikä ylimääräistä rahaa ollut, mutta minkäs teet kun oot aina väärässä paikassa väärään aikaan :man_shrugging:
Loput Harviat (300kpl) kanssa mäkeen @23,30€. Tää oli nyt se minun turskarysä sitten, kun luovutustappioita kertyi viime ja tältä vuodelta oikein huolella… :frowning_face:

7 tykkäystä

Suomalaisiin/euro osakkeisiin paluu jäi itellä lyhyeksi ja möin Fortumin ja Harvian osakkeet pois minimaalisella voitolla.

S4Capitalin dippi kiinnosti liikaa, joten lähdin sitä testaamaan pienellä positiolla. Suicidaalisessa mielentilassa mukaan tarttui myös Carvanaa ja Beyond Meattia pienenlaisesti.

2 tykkäystä

Evoa tuli tankattua vaihteeksi AOT puolelle @890 sek. Laitoin pilkin jo aamusta. Jatkaa sijoituksista suurimpana ja nyt otettiin lisää kaulaa perässä tuleviin.

1 tykkäys

Aamulla tuli osteltua Harviaa 23€ per kappale, 100 kappaleen erä. Viime perjantaina taas tuli otettua ensimmäiset askeleet kohti Alphabetiä, joka laittoikin hetkellisesti graafit näyttämään mukavalta, kun splittauksen määrä oli päivittynyt Nordnetin palveluun, mutta hinta ei… Elikkä arvo oli (valheellisesti viikonlopun yli) jonkin verran yläkanttiin :slight_smile:

splittihyppy

12 tykkäystä

Terveystalo takaisin salkkuun tänään @8,99€

6 tykkäystä

Lisätty Terveystaloa 9,07 euron hintaan ja myyty Teslat 23% tuotolla.

6 tykkäystä