Ostin/myin juuri äsken -ketju (Osa 4)

Teslat pihalle eilen illalla, ja valmettia koko rahalla sisään. @22.19.
Täytyy “kotimaistaa” salkkua…

5 tykkäystä

SP500 puolelle pientä turbo longia. Koitan kontrata @Wallet_Nahlroos :stuck_out_tongue_closed_eyes:

5 tykkäystä

Ostin tänään salkkuun Harviaa 14,72 euron kappalehintaan. Yhtiön paino salkussa on noin 10 prosenttia. Kyseessä oli kokonaan uusi rivi.

Olin miettinyt Harvian ostamista jo pidemmän aikaa, mutta olen odotellut sopivaa hetkeä. Nyt tuntui siltä, että FEDin korkonäkymien jälkeen sentimentti voisi olla pohjalla. Olen ollut näissä haisteluissa kyllä ennenkin ihan pielessä.

Harviassa täyttää omat sijoituskriteerini mukavasti:

  1. Halpa :white_check_mark:
  2. Hyvät katteet :white_check_mark:
  3. Osaava johto :white_check_mark:
  4. Hapan sentimentti :white_check_mark:
  5. Kurssissa enemmän varaa positiivisille kuin negatiivisille yllätyksille :white_check_mark:

Nyt sain hieman hajautettua todella keskitettyä salkkua. Seuraavaksi voi taas hyvällä omatunnolla tehdän pienen lisäyksen johonkin jo olemassa olevaan positioon.

64 tykkäystä

Fortum pinkka puolitettu @13,75€
Ja tyhjätty loputkin @13,90€
Pidetääs pikku taukoa tästä nyt.

8 tykkäystä

Avattu pieni positio OP-Maailma rahastoon ja laitettu automaattinen kuukausi säästö menemään sinne

16 tykkäystä

Lisätty myös Harviaa 14,70 €.

18 tykkäystä

Pienillä summilla pilkittiin Harvia ja Evo lisäykset. Otettu myös Qt:ta pieni määrä seurantaan vaikka luulin etten koskaan tule tähän lappuun koskemaan. Lisäksi on vielä Kamux pilkki vedessä jos käydään 5,50 tasoa kokeilemassa.

11 tykkäystä

Nämä ja muut Tesla possat pois eilen 311,54$ eli ihan mukavalla tuotolla, kyttäillään taas ostopaikkoja mitä varmasti mr. market tarjoaa Q4 aikana ja 2023 :slight_smile:

5 tykkäystä

Harviaa siivut lisätty

14 tykkäystä

Maaliskuun dipistä ostettu Sampo-paketti pihalle

7 tykkäystä

Tecnotree lisäys tehty

15 tykkäystä

Lisäys: KeskoA 100kpl @18,90

Olen jotenkin kokenut herätyksen Keskoa kohtaan, että tässähän on vakaa tuloksen tekijä, josta ihminen saa kaiken tarvitsemansa (ostin itselleni eilen talvikengät Citymarketista :laughing:) ja vielä osinkoa maksava yhtiö. Aikomukseni on joka kuukausi edes jollakin summalla ostaa tätä salkkuun :slight_smile:

19 tykkäystä

Vaihdettu 200kpl Better Collectivea 880 kpl:een Nimbusta :sweden:

10 tykkäystä

Eilen ostetut Fortumit myyty kaikki 1,5% tuotolla @14,21

6 tykkäystä

Aika ottaa quuttia vähäsen. Lisätään sitten 29€ seuraava erä.

18 tykkäystä

Minustakin tuli Nimbuksen virtuaalipaattien omistaja 500 kpl @ 32 kr

4 tykkäystä

Qt 100kpl 39,68€ rajalla näytti toteutuneen.

Hyvä yhtiö. Hyvät tuotteet ja palvelut. Melko hyvä hinta. Paremmalla hinnalla ostan vielä lisää.

27 tykkäystä

Qt lisäys tännekkii @ 40 - välityspalkkio hinnalla :slight_smile:

12 tykkäystä

Tällä foorumilla ei kai kyseisiä yhtiöitä ole ennen mainittu, mutta pienet Qt @40,55 ja Harvia @14,55 lisäykset tein :slightly_smiling_face:

28 tykkäystä

Quuttia lisää 39.75. Keskihintaa alemmas jne.

12 tykkäystä