Ostin/myin juuri äsken -ketju (Osa 4)

Lisätty:

  • Handelsbanken USA
  • Global X Uranium UCITS ETF
  • Harvia
16 tykkäystä

Ostin PHIO 5000kpl.0.60$

2 tykkäystä

Disney pikku lisäys, Asos -mini lisäys ja H&M avaus pienellä summalla sekin.
Paljon olisi ostettavaa mutta usea positio alkaa olla jo liiankin suuri ja niin pahasti tappiolla että ei meinaa uskaltaa kasvattaa enää suuremmaksi vaikka mieli tekisikin saada keskihintaa alemmas.

3 tykkäystä

Pieni peli Porschen IPO:a odotellessa.

OSTO Porsche Automobil Holding SE (POAHY) $6.76

4 tykkäystä

Tässä parina viime päivänä on lisätty Kamuxia, Tietoa, Sieviä, Honkarakennetta, Orthexia ja Qt:ta.

YTD -162 k€
3 v. tuotto +157 k€

Välillä mennään ylös, välillä alas. Ei anneta pelon ja masennuksen ohjata!

55 tykkäystä

Nokiaa tuli pitkästä aikaa ostettua 500 kpl hintaan 4.39 eur/kpl. Mikäs halpuutus se on nyt menossa? No kelpaa minulle.

13 tykkäystä

Pitkästä aikaa ostoja tänään, aamusta Nokian renkaat @10,50€ ja Barrick Gold @14,50.

6 tykkäystä

No nappasin siivun taas Porch @1,95 jos tämä tällä yhtiöllä veivailu taas onnistuisi🤷🏼‍♂️. Pidän heidän toiminnasta ja ovat kasvaneet toistaiseksi hyvin. Markkinasta en tiedä mutta tästä on näköjään tullut minulle pelinappula kunnes alan longiksi kunhan shortit jättävät rauhaan.

3 tykkäystä

Uraaniosakkeita ostettu jälleen pitkän seurannan jälkeen
UEC on ollut pitkään nousuputkessa ja sen arvo heiluu rajusti. Punaiselta nousevalta viivalta tai hieman sen alle olen aikasemminkin onnistunut ostamaan sopivaan hintaan. Historia ei ole tae tulevasta, mutta siihen on hyvä tukeutua.

6 tykkäystä

Hullua hommaa, mutta lisäsin kuitenkin NYMTtiä osinkosalkkuun!

8 tykkäystä

Jenkkisalkkuun lisätty Barrick Gold.

9 tykkäystä

Ostettu 400 kpl SHOP swingiin. Osake ei jaksa enää laskea, on multi-year low, ja lisäksi TRIN ennustelee nousupäivää maanantaille.

4 tykkäystä

Myyty Hysoni, avattu Jamesoni. :tumbler_glass:

@ 1,76usd lähti.

Harviaa tosi pieni lisäys @ 14,00e.

15 tykkäystä

Uutta uraania Kanadasta seurantaan. ISO, FIND ja AEC. Yksi kappale kutakin, eli käytännössä ei juuri mitään.

4 tykkäystä

Oli kyllä ehdottomasti elämäni punaisin päivän. Huhhuh​:scream::rofl:.

Ei pitänyt tehdä mitään, mutta mietin että luuleekohan välittäjä että hukuin tuohon virtaavaan vereen niin ostin sitten erän shitco hiili BTU:ta ihan vaan että näkee että olen elossa. Saattoi olla myös hätähuuto välittäjän suuntaan.

Mutta hätä ei ole tämännäköinen koska tulevan translain myötä jokainen saa identifoitua miten haluaa, joten salkkuni päätti identifoitua osakesalkun sijaan valuuttatiliksi ja koska ~80% osakkeistani on jenkeissä niin tämähän oli salkulleni nousupäivä. Kiitän vain luojaani ettei salkuissa ole liikaa käteistä euroina pilaamassa tätä performanssia.

33 tykkäystä

Ostettu eilen SP500 etf:ää. Saa vähän hajautusta maantieteellisestikin, eikä osannut valita mitään yksittäistä yhtiötä.

14 tykkäystä

Itse myös eilen SP500 etf (SXR8). Eur/usd muutos konkretisoitui, kun kesäkuun pohjien ja eilisen suht saman SP500 pisteluvun vallitessa kesäkuun osto 361e ja eilen 391e.

“Hauska” lisäparametri tuo eur/usd suhde tavissijoittajalle.

10 tykkäystä

Kuten edelliset kirjoittajat, ostin myös eilen S&P500 indeksiä. Indeksin lisäksi salkkuun putkahti erä coinbasea.

Vaikka monet ihan aiheellisesti maalailevat piruja seinille, niin tuskin nyt on kovin huono aika pukea ostohousuja jalkaan. Toki maltti varmaan kannattaa pitää mukana, mutta pitkällä aikavälillä tarkasteltuna varmaan nyt on ihan kohtuulliset ajat ostajille. En millään jaksa uskoa, ettei alamäki jossain välissä kääntyisi.

19 tykkäystä

Sievi Capitalia lisätty muutamia satoja kappaleita. Substanssialennus suhteessa konservatiivisesti arvotettuun substanssiin yli 35%.

4 tykkäystä

Evot 800 pintaan tuplailtu.

12 tykkäystä