Ostin/myin juuri äsken -ketju (Osa 4)

Avaus(OSTille):

Fiskars 50kpl

9 tykkäystä

Plugin 3x vipua ostettu testiin

2 tykkäystä

Osto: Adobe 20 kpl $283.55

3 tykkäystä

Pienellä siivulla palkasta ostettu jälleen lisää osakkeita. Hankinnat ovat sen verran pieniä että niiden vuoksi en yöuniani menetä. Ostoja tehdään kuukausittain pienissä erissä lisää.

Tänään osteltu mm. Nokia, SSH, QT, OXY, Rovio, Dovre.

Vallitsevaa energiakriisiä ei ole vielä mielestäni vielä ratkaistu. Siitä hyötyvät yhtiöt ovat nyt tiukassa seurannassa. Niitä ostetaan kunhan sopiva ostopaikka tulee.

9 tykkäystä

Myin Teslat pois. Olen karhuuntunut. En jaksa Elon Muskia fanittaa enää. Tästä sain vielä voittoa. Salkussani siis turskat vielä jäljellä.

20 tykkäystä

Ostettu 1000kpl YIT vuoden 2002 tasolta. Eiköhän tää tästä. :smile:

11 tykkäystä

Vaihdettu Exxonit :us: → Imperial Oiliin :canada:

Imperial Oil on Exxonin Kanadalainen sisaryhtiö. Exonnilla on noin 70% omistus.
Imperial on integrated öljy ja kaasu firma jonka toiminta keskittyy Kanadan öljyhiekkoihin.

Velkaa ei ole mahdottomasti ja ne pitkäaikaiset mitä löytyy on Exxonin myöntämää joiden korko on kiinni Kanadan ohjauskorossa. Pystyvät rauhassa keskittymään voitonjakoon :sunglasses:
Treidaa pikku aleella Exxoniin verraten niin nostin hieman tuotto-odotustani minimaalisella riskien nostolla :smile:

36 Miljardin MCappi eli ei enää mikään ihan pikku shitco, suoria omistajia minun lisäksi kuitenkin nordnetissä vain 38 :thinking:

4 tykkäystä

Paljon on liuskeöljyn breakeven taso Imperialilla? Itse tyydyn edelleen vaihtamaan lähes päivittäin dollareita euroiksi :smile:

1 tykkäys

Osteltu maistelupositio Merus Poweria @5,51€.

Luulisi nykyisessä energiasekasorrossa olevan kysyntää tuotteille. Arvostus toki kova vieläkin, mutta mutustellaan hetki ja maistellaan.

Sähkönlaatua parantavat aktiivisuodattimet
kuuntelevat sähköverkon häiriöitä ja reaaliajassa syöttävät vastakkaisessa vaiheessa olevaa komponenttia → Luulisi olevan kysyntää nyt, kun häiriöitä on mahdollisesti tarjolla.

Sähkövarastot. Laitteilla pystytään kytkemään sähkövarastot osaksi sähköverkkoa ja näin tasapainoitetaan kulutuksen ja tuotannon eroa
→ Varastointihan on tällä hetkellä ongelma, odotettavissa mahdollisia sähkönsäätelyä, varastoidaan halpaa sähköä ja käytetään kun kallista.

Johto ollut tankilla myös syyskuussa n. 7€ hintaan.

6 tykkäystä

Jatkettu Flowscapen ostoa. Katsotaan löytyykö kutosen alta vielä uusi kerros, jonne kurssi jaksaa painella :slight_smile:

1 tykkäys

Täälläpäs on hiljaista.
Minäpä olin kova jätkä ja ostin Voxturia!

28 tykkäystä

Minä myös mutta en jaksanut kirjoittaa tällä kertaa :upside_down_face:

12 tykkäystä

Ostin sp500 etf ensimmäisen erän.
Täiä tarkoitus lisätä jatkossa.

7 tykkäystä

Ostettu Truecaller uutena salkkuun 43.54sek, laski heti melkein 10%.
Ostettu myös G5 Enterteiment:tiä 178.20sek.

5 tykkäystä

Lisätty jälleen kerran DOVRE.

Energiakriisin kynnyksellä energiatoimialan konsultilla ja tuulivoimalla voisi olettaa olevan kysyntää.

4 tykkäystä

Ostin vähän Atriaa. Enempää ei saanut alle 9e.

3 tykkäystä

Osto ost:lle, Inmode ja Golar 100kpl kumpaakin. Kylläpä näytti kivalta, kun edes hetken joku rivi vihreällä.

5 tykkäystä

Pitkästä aikaa ostoksia S&P500 ETF valinta osui IBCF 100 KPL aloitus.
Olen odotellut, että mennään alle 80 € ja nyt ostot aloitettu. Tarkoitus hankkia kolme tai neljä erää tätä puolen vuoden aikana. Hankinta tehty salkun hajautus mielessä ja uskossa jenkkilän toipumiseen nopeammin kuin muu maailma. Jenkilä muutenkin itsellä ollut ali edustettuna.

Valmet posa avattu salkkuun myös 400 kpl 20,86 €. Nämä tuli myytyä 26 päältä ja nyt takas. Tässä suunnitelmissa vielä kaksi erää lisä hankintaa. Tämä on salkun perus pilareita. Hinta on kohdillaan, Valmetin suorittaminen on ensiluokkaista. Valmetin näkymät mielestäni parhaat suomalaisiin verrokkeihin näkden.

6 tykkäystä

Koko illan odotellut, että missä kohtaa otan kokeiluerän AMC:tä. Nyt tuli sitten viime minuuteilla vauhtia lisää salkkuun hintaan 6.82.

2 tykkäystä

Payshit swingi kiinni heti startissa @1.50 mikä olikin oikea liike, koska yllättäen vedettiin jälleen uusi ATL, kuten lähes joka päivä vedetään nykyään. Loppupäivä menikin sitten itku silmässä salkun sulamista katsellessa.

5 tykkäystä