Ostin/myin juuri äsken -ketju (Osa 4)

Osto PayPal 131,75$ ja uusi rivi salkkuun

8 tykkäystä

Lisäys Handelsbanken kestävä energia rahastoa

4 tykkäystä

Lisätankkaus:

  • Zaptec :norway: @52,3Nok. Tankkaillaan tätä aina tilaisuuksien tullen kun ylimääräistä jää.
11 tykkäystä

Hyzonit pihalle, kasvatellaan käteiskassaa suunnitelman mukaan.

2 tykkäystä

Plugit pihalle @ 22.11e n. 5% voitolla ja katellaan milloin ostetaan takaisin.

1 tykkäys

Wärtsilää ostos hintaan @11.00

16 tykkäystä

Voxtur lisäys 1.01 CAD

23 tykkäystä

Palattu takaisin Lohilon kyytiin.

2 tykkäystä

Osto nightingale health @3.20. Inderesillä osta suositus ja tavoitehintaan on matkaa (tämä pitää ottaa kyllä suolan kanssa.) Iso riski, iso potentiaali.

10 tykkäystä

Kevennellyt eilen ja tänään GSL ja ZIM positioita, jotta sain laskettua Nordnetin hajautuksen superluottotasolle. Ovat edelleen vielä yhteensä 35% salkusta, joten merkittävän osan jätin osareihin asti.

Näistä tulleista rahoista avasin positiot OET sekä CMRE.

1 tykkäys

Karkkirahaosaston lisäys PayPalia. Kun nyt kerran hankintakeskiarvoa saa tiputettua niin miksikäs ei. Nähtäväksi jää onko lyhyt vai pitkä pito.

4 tykkäystä

Paypal 131.7 USD kasvu/veivailu-salkkuun ja GILD 65.5 USD osinko salkkuun.

2 tykkäystä

Kaikki myyty, eli käteispositio 100%. Eli viimeisetkin Sammon osakkeet (1250kpl) myyty.

9 tykkäystä

Itse toimin myös usein näin. Mulla on AOT-puolella isompi positio esim. Harviaa pidempään pitoon ja OST-puolella sitten säädän koko ajan positioita tilanteen mukaan. Nyt esim. ennen tätä dippiä OST-puolella oli Harviaa 300kpl ja paisutin dipin aikana 50kpl erissä position 500kpl kokoiseksi. Nyt taas kun mennään toiseen suuntaan, niin pikkuhiljaa keventely kohti “normipainoa”. Itse olen kokenut tämän toistaiseksi ihan toimivana. Toki yleensä aloitan dipin ostot aina liian aikaisin samoin kuin myynnit ylämäkeen. :slight_smile:

6 tykkäystä

Eilen tuli ostettua myös pitkästä aikaa Reveniota hintaan 47,60€, pieni 50 kpl lisäsiivu. Ei tämä edelleenkään halpaa ole, mutta laadusta pitää maksaa ja laatu tuo turvaa tyrskyjen keskellä.

4 tykkäystä

Myin omistamani neljä Alphabetin osaketta lähes tarkalleen vuosi sitten 4.2.2021 kappalehintaan 2060 USD, ja nyt ostin puolet niistä takaisin melkein tonnin kalliimmalla. :see_no_evil: Viimeksi laput lähes tuplasivat arvonsa vajaan vuoden pidolla ja voittoa tuli melkein 4000 USD, nyt kelpaisi samanlainen!

11 tykkäystä

Vaihteeksi Babaa osto veivaus tarkoituksessa 123 tasoilta

2 tykkäystä

Palattu GLO:n kelkkaan. Myin edelliset syyskuussa ja katselin sivusta kun uraani raketoi.

6 tykkäystä

Ostettu Shopify (SHOP), en tiedä olisiko tämän päivän -10% vähän ylireagointia PayPalin heikkoon tulokseen. Parin viikon päästä tiedetään kun Shopify julkaisee oman tuloksensa, olettaen että maltan näitä sinne asti pitää.

2 tykkäystä

Päivän myynnit:

:us: Starbucks @97,692 $

Ostettu:

:us: Applea salkkuun 5,5 vuoden tauon jälkeen @175,29 $
:finland: Inderesiä vähäinen määrä lisää @40,10…40,50 € ja positio nyt täynnä
:finland: Lamoria kahteen salkkuun @4,60…4,75 €

16 tykkäystä