Ostin/myin juuri äsken -ketju (Osa 5)

Sampon osinkoja Nordeaan 9,5e, ihanan tylsää

28 tykkäystä

Keskoa lisää alle 100kpl tälle päivälle osu haaviin.

14 tykkäystä

Mitäänhän ei pitänyt tänään(kään) ostella, mutta niin sitä vaan päivän mittaan rämpytettiin, kun tuli pari päivää sitten luovuttua Qt Groupista eikä näköjään osaa olla käteisen kanssa.

  • 300 kpl Nokiaa (Nokia-ketjua kun luen, ymmärrän hyvin harvojen lauseiden sisältöä, mutta onneksi isot pojat määrää osakekurssin niin ei minun tarvitse nyky-Nokian liiketoimintaa ymmärtääkään)
  • 50 kpl Nordeaa (vaikka joku tunne sanoo vastaan)
  • pojan salkkuun perus IUSQ-tankkaus

Miten musta tuntuu, että 13 vuoden päästä kun poika saa salkkunsa ohjakset niin se ihmettelee että “miksi iskä sun salkku näyttää tolta ja mun tältä?” Eikä mitenkään hyvällä mun kannalta :unamused:

edit. Päätökseni pysyä erossa teknosta ja pankeista ei nyt siis myöskään kovin montaa viikkoa kestänyt…

19 tykkäystä

Eilen Kreate @7.48€
Dipistä, vaikkei ihan syvimmältä.

10 tykkäystä

Ostettu eilen Unityä 300 kpletta.

5 tykkäystä

Ostettu avauspostio Hello Fresh @ 19,865 €. Jälkikäteen todeten myynti onnistui erittäin hyvin, ja nyt reilu kuukausi myöhemmin on mahdollista tehdä setup lähes 30 % halvemmalla hinnalla.

Kuuluu salkussa sarjaan spekulatiivinen ja isomman riskin sijoitus, ja näin lopullinen positiokoko on suhteellisesti pienehkö.

13 tykkäystä

Ostin Fortumia jonkin verran.

Koska…

  1. @Heikki_Keskivali aloitti Fortumin strategiajohtajana 1.6. alkaen. (no ei tää ainakaan haitannut, kun tein ostopäätöstä :upside_down_face:)
  2. Uskon Fortumin isompien sekoilujen olevan hetkeksi takana ja markkinat ovat iskeneet Fortumin hinnan turhankin alas
  3. Alhainen arvostus ja vahva perusta.

Tämä näyttää liian hyvältä ollakseen totta, millaisiakohan yllätyksiä on edessä. :smiley:

Suspicious GIFs | Tenor

83 tykkäystä

Nestettä ja Fortumia osteltu…

28 tykkäystä

Pitihän tuota itekkin sitten lisätä Midaan kosketuksesta 1000kpl 12,18€

37 tykkäystä

Wärtsilää myyty 200kpl 10.84€

9 tykkäystä

Revenio 300kpl löysi tiensä salkkuun takas eilen…

13 tykkäystä

Upm myös avattu ensimmäistä kertaa. Luottoa löytyy

9 tykkäystä

Jatkettu Boreon tankkausta, otettiin 153kpl suoraan laidasta 37.30€, enemmänkin otetaan, jos läytyy myyjää.

7 tykkäystä

Admicom rivin avaus ja nohoa lisää

8 tykkäystä

Ostettu firman salkkuun avauspositio (500 kpl) Fortumia. Pilkki osui hintaan 12,08 e/kpl. Henkilökohtaisessa salkussa Fortumia on jo paljon, mutta mieli tekisi sinnekkin edelleen lisätä. Katsotaan, miten malttaa…

26 tykkäystä

Terveystalo lisäystä halvennetulla hinnalla 7.91€. Hyvältä näyttää minun silmään yhtiön tulevaisuus:)

11 tykkäystä

Bioretec lisäys 400kpl 2,35e

5 tykkäystä

Voxtur minimaalinen lisäys @0.16.

22 tykkäystä

Voxtur lisäys 0,16 CAD

22 tykkäystä

Efecte lisäys 240 kpl 10,05€

11 tykkäystä