Ostin/myin juuri äsken -ketju (Osa 5)

Fysioterapia venähti hetken liian pitkään enkä ehtinyt muuttamaan toimeksiantoja.
Myyty puolet QT:sta aamuhuutarin pohjahintaan 66.78e.
Myyty puolet Arise:sta päivän pohjahintaan 49.20sek.
Molemmat seilaa nyt noin 5% korkeammalla.

13 tykkäystä

Myynti: n. 15% kevennys Qt Groupia ost:llä @ 70,70€. Riskienhallintaa ja tarvetta käteiselle, hajauttaa hieman lisää. Edelleen jäi reilusti salkkuun muhimaan.
Luottoa Kuuttiin löytyy edelleen reippaasti ja näytti maistuvan Q4-osari mr. kusetusmarkkinalle. :smiley:

10 tykkäystä

Myyty salkun pieni Sinch-positio @42sek. Ostettu alunperin seurantapositioksi, ja sain vielä melko hyvät +25% tuotot lyhyeltä ajalta, niin päädyin myymään kun osari ei ollut ihan ennusteiden mukainen ja kurssigraafi alkoi näyttämään uhkaavasti laskevalta jälleen.

1 tykkäys

Quutit myyty 71 euron hintaan. Nämä ostettu marraskuussa 49 euron hintaan lyhyeen pitoon, joten päätin pompata tässä vaiheessa pois kyydistä.

11 tykkäystä

Ostin nohot takasin salkkuun vähän kalliimmalla… Ja lisäsin fondiaa, rahoitin nämä myymällä nokiat ja kassalla…

Nokia, joku psykologinen ongelma sen suhteen, joten päätin luopua.

4 tykkäystä

Quutit myyty @71.17. Uskon ett kohta saa halvemmalla

8 tykkäystä

Myin kanssa Qt 70,50 veks.
Tämä lähti hiukan laukalle…Q4 melkein tulosvaroitus ja jatkolle ei mitään ihan ihmeellistä.

13 tykkäystä

Marimekkoa ostettu lisää 9,16 e hintaan

24 tykkäystä

Quutit pois 71.48, Solteqit myyntiin 1,34.

5 tykkäystä

Exit QT 72.24e. Ostot 27e. Myynnit keskihinta n. 130e. Reilu kahden vuoden projekti.

35 tykkäystä

Myyty Qt OST:ta 332% tuotolla.

E: Lisätty OST:lle Nestettä. OST:n saldo nyt 102k euroa ja käteistä pari tonnia.

30 tykkäystä

Myyty WithSecure @1.70 (1.29 hankitut) ja Wärtsilä @9.60 (6.88 hankitut)

5 tykkäystä

Vähennetty QT painoa, lähes tulosvaroitukseen aikamoinen pomppu, takaisin halvemmalla (jos analyysiini oikeassa).
Aallon seurantapositio myyty, yllätykset ei minun makuuni

7 tykkäystä

Mulla oli hurjat 18 kpl Qt:a, joten oli hyvä hetki kokeilla, miten liukuvalla stopparilla myydään. Laitoin stopin 1 %:n pudotukseen ja 8 kappaleen myynti tapahtui hinnan ollessa 74,44 €.

10 kpl jäi seurantapossaksi.

10 tykkäystä

Pakkohan se oli jo myydä quutit, 74€ kun tarjotaan käteistä kappaleelta😅

8 tykkäystä

Myin Qt:tä OST:lta 60 kpl hintaan 72,72 €. Näistä tuli reilut 66 % voittoa alle puolessa vuodessa. Vähän liian hapokasta nousua minulle.

AOT:lle jäi vielä pari sataa Quuttia.

8 tykkäystä

Syksyllä ostetut Qt:t myyty 74e/kpl. Ostettu muutama VWCE etf

7 tykkäystä


Kevensin Solteqin jo kevennettyä positiota vielä about puolet pois 1,339 € keskihinnalla. Odotuksia heikompi Q4-tulos ja näkymät ei ollu mukava juttu, Aktanilla ja muilla riittää käännematkassa duunia, vaikka olen sikäli luottavainen siihen, että ennemmin tai myöhemmin saavat laivan käännettyä. Katellaan seuraavassa markkinan pullbackissa jos sais kenties halvemmalla takaisin - monthly bear flagin toteutuminen näyttää todennäköiseltä nykytiedoilla. +7,8 % YTD-tuotolla sain kuitenkin tämän osan possasta pelastettua, mutta muuten positio oli kyllä (jälleen) liian iso tuloksen alla.

20 tykkäystä

AOTeelta viimeiset 20kpl QT pois.

EV/S kun alkaa olemaan kympin korvilla niin voi sanoa ettei mun rahkeet riitä evaluoimaan valuaatiota validisti vaan vain vaguesti. #kapteeniturpo

10 tykkäystä

Myynti OST:ltä Qt 34kpl 73,86€.
Jäi edelleen isoimmaksi omistukseksi ja luottoa on. Pitää kuitenkin välillä myös myydä nousevaan kurssiin ja vähentää kokonaisriskiä.

7 tykkäystä