Ostin/myin juuri äsken -ketju (Osa 5)

Lisäys renkaita 7,78€ ja uutena avauksena qt:ta 66,92€

7 tykkäystä

No, lisäillään itsekin Nordeaa @ 11,38 kun ei ole hinnalla pilattu !

12 tykkäystä

Nordeaa 100 kpl @11,34€

16 tykkäystä

Myyty EVO (+25%)

Lisää
CIBUS (@116.05 SEK)
OP American indeksi + OP Pohjoismaat Indeksi

3 tykkäystä

Edelliseen viestiin, lisää Nordeaa @11,346€. Vähennetty Nestettä, jolla nostettu Nordean paino salkussa suurimmaksi. Piti hiukan kikkailla, mutta toisaalta, tällä ajatuksella olin ollutkin jo tovin että Nesteen vähennys ja Nordean lisäys. Tämä dippi sopi strategiaan hyvin.

13 tykkäystä

Viimeisetkin Teslat alkuviikosta ulos hintaan 187$/kpl. Tilalle aloitus positio “vähän” defensiivisempää Nordeaa hintaan 11,90€/kpl. :smile:

2 tykkäystä

Muiden perässä ostettu Nordeaa 11.30€.

14 tykkäystä

Nordeaa pieni lisäys 11,35e, jolla keskihinta asettunee 7,9e korville. Tavoite pitää osinkovirta kasvavana. Kaksi edellistä ollut kivenkovaa osinkovuotta, joten tarttee vielä taikatemppuja tälle vuotta.

20 tykkäystä

Nordeaa vielä lisää… Mukavat osingot tulossa :innocent:

17 tykkäystä

OSTille ~10% lisäykset

Fiskars
Sievi capital
Witted
Talenom

8 tykkäystä

Tänne myös Nordeaa lisää @11,30€. Positio kasvoi nyt n. 11%, keskihinta 7,04€.

14 tykkäystä

Kaffehuoneella kirjoittelinkin, että voisi olla hyvä päivä ostaa Nordeaa jenkkien sekoilun takia. Tuli luettua vielä OP:n raportti ja vilkaistua konsensukset kahvitauolla ja äsken napsahti pompsi OST:lle.

8 tykkäystä

Osto: 200kpl SPDR MSCI World UCITS ETF @25.9€

Indeksi tasolla -2% päivädipit on hyvä käyttää.

13 tykkäystä

Nordea lisää 300 kpl 11,282 , on “halpaa”

14 tykkäystä

Nordeaa täälläkin napsu lisää

12 tykkäystä

Omaa pankkiani, Nordeaa, hankin juuri äsken noin 15% lisäyksen hintaan 11,27 euroa.

Viimeksi olen tästä maksanut 8,368 euroa. Silloin ostin yhden kappaleen testatakseni perivätkö he omien osakkeidensa ostosta välityspalkkiota. Joskus aiemmin olin huomannut että eivät, mutta kokeeni yhteydessä tulikin sitten prosentti kauppahinnan päälle.

16 tykkäystä

Myyty AOT:n puolelta Harviat pois 22 eurolla kpl. Nämä harvinaista kyllä voitolla toisin kuin OST:n puolella olevat. Taidan kääntää katseet Jenkkien puolelle ja keksiä sieltä jotain.

5 tykkäystä

Tänään nokian renkaita ostettu pieni lisäys. Uskon kurssin laskevan vielä lisää, kun isot pelaajat myyvät osakettarajulla kädellä lyheksi.

En odota yhtiön liikevaihdon olevan kovinkaan hyvä tänä vuonna tai ensi vuonna. Kassan puolesta ei pitäisi mennä nurinkaan. Osinkoakin aikovat maksaa. Paljonkohan yhtiö saa tukia uuden tehtaan rakentamiseen :thinking:

6 tykkäystä

Salkusta tyhjennetty kaikki SP500 shortit toistaiseksi. Dax-shorttia jäi vielä hieman. Ytd-tuotto +48%

21 tykkäystä

Tämä voi olla viimeinen myyntisignaali mitä saatte ennen kunnon romahdusta, mutta viimeisilläkin rahoilla ostettu Pershing Square Holdingsia viimeinen erä 90kpl @2855Gpx. Nyt olen käytännössä all in ja laitan salkun kiinni, sekä tarkoitus ainakin jättää tämä markkinoiden seuraaminen vähemmälle✌️saa taas nähdä miten tämä käytännössä onnistuu😅

5 tykkäystä