Ostin/myin juuri äsken -ketju (Osa 5)

Porch peliostos 10t kpl 1,9dollaria

5 tykkäystä

Lisää pökköä pesään, niinpä lisätty Harv… eiku Reveniota!

11 tykkäystä

Tänään lisäilyt Wärtsilä, Orsted, Canadian solar.

Eiliseltä käteen jäi avaukset Harviaan ja QT

Nyt sitten vaan lisäillään olemassa olevia positioita, jos tulee paikkoja :slight_smile: !

8 tykkäystä

Ostos, inmode 31,6 takaisin aikaisemmin stoppiin osunut erä. Ennakkotiedot hyvät q3 osalta. 88 kpl vaan määrä.

4 tykkäystä

Plugia lisää. Symposium on 18.-19. pvä!

7 tykkäystä

En voinut enään vastustaa. Avauspositio Teliaa @2.864.

4 tykkäystä

Pienet lisäykset:

Nokia
Caverion
Citycon

7 tykkäystä

Pyörittelin houkuttavia riskilappuja ja valtavasti pudonneita yhtiöitä hikikarpalot otsalla. Päädyin kuitenkin taas lisäämään Teliaa salkkuun jostain 2.8 päältä. Edelleen löytyy uskoa, että tämä lappu kestää kriisien yli verrattain hyvin. Ihan varmaan minulle käy tässä sijoittaja-alokkaat…

6 tykkäystä

Tänään on taas se päivä kun laatua saa huokeampaan hintaan. Nyt en lähde karkuun alennusmyyntejä, vaan otan sotakassaa käyttöön.

Uutena lappuna salkkuuni toivotan tervetulleeksi CapMan 2000kpl hintaan @2,38€

Olin sopinut itselleni, että hankin tätä heti salkkuun jos menee 2,50€ alle, mutta karhumarkkinapsykologia otti vallan itsestäni ja en pystynyt painamaan ostonappia, tuijotin sitä päivittäin viikkojen ajan. Napin painaminen tuntui raskaammalta päivä päivältä. “Tällä viikolla tulee inflaatioluvut ja sitten taas rallatellaan alas, mikä järki ostaa kun se laskee vaan enempi ja sitten taas harmittaa.” Niinhän siinä kävi.

Nyt minua ei enää pelota uusi lasku, vaan minua pelottaa uusi nousu. Mitä jos en uskalla ostaa nousuun? “Se on vain tilapäinen pomppu ylös ja sit mennään taas alas, talvella tulee pohjat” Tähän vaivaan keksin lääkkeen ja se oli ostaa nyt. Olo on huojentunut. Nyt olen mukana laskussa, mutta olen mukana myös mahdollisessa nousussa. Minulla etulyöntiasema tähän tilanteeseen, koska aika on puolellani. :smiling_face:

40 tykkäystä

Nokia ja mocorppia pikkulisäyksiä

3 tykkäystä

Avasin ”pitkästä” aikaa harvia position, tähän saunaraketti perään

17 tykkäystä

Lisätty Investor AB :sweden: tarkoituksena lisätä vielä ainakin kertaalleen tässä tulevien kvartaalien aikana

12 tykkäystä

Päivän pikku pelit BEAR SP500 X20 NORDNET F13
-Osto klo 15.27.26 hintaan 6,39eur
-Myyty klo 15.55.39 hintaan 11,22eur
Mietin otanko perään longia. En ottanut mutta olisi kannattanut.

7 tykkäystä

Pilkitty jo pidempään lisää SSH:ta. Kun ei saalista näkynyt, nostin tänään tasolle 1.70€ ja johan tärppäsi.

3 tykkäystä

Ostettu Qt ja Kamux.

19 tykkäystä

Marimekko lisäys 8,63 eur.

8 tykkäystä

Ostettu MPW 10,95 USD

Osinkoja ja nousupotentiaalia

10 tykkäystä

Tilipäivän klassikko: tonnilla Voxturia :sunglasses::+1:

26 tykkäystä

Väliaikaisesti tämä nyt myyty noin 67 %:n tuotolla spreadi huomioiden - harmi että oli vaan vähän pelimerkkejä kiinni - ja kivaa jälkiviisastelua. :laughing:

Uskon kyllä et useammaksi kuukaudeksi markkinoilla nähtiin nyt pohjat.

25 tykkäystä

Evo näköjään lähti stopparilla vähän päälle kh. Oli 3% osuus salkussa. Hyvin meni tämä “makrosta suojautuminen” kun melkein bottom tickasin myynnilläni😅 no tietysti hyvä muun salkun osalta et käännyttiin sittenkin ylöspäin.

2 tykkäystä