Ostin/myin juuri äsken -ketju (Osa 5)

Nestettä vähän lisää.
Lopetin noiden vety/aurinko sektorin osakkeiden ostamisen laskeviin kurssehin kun se on mennyt aika lailla ns. perseilleen…lasku ei lopukkaan vaan rahat…

22 tykkäystä

Täällä kanssa plugia @ 8,51. Onneksi tämä tippuu sitä vauhtia, että ei tarvitse pitkään odotella et on taas 1 usd pois.

8 tykkäystä

Nordeaa lisäys, vaikka ei enää pitänyt.

22 tykkäystä

Nymt osingot uudelleen sijoitettiin UPM-KYMMENEen kurssilla 28,78€.

6 tykkäystä

Kevennetty Embraceriä hurjan nousun jälkeen 52.50sek.

4 tykkäystä

One last veivi, sit kesälomalle :moneybag:

Blackjackissä mä, mä laitan all in
Sama toimii elämässä, oon aina ballin
Otan joko kaiken tai sit, mä jään vaa nollil

29 tykkäystä

Pilkit napsahtivat

General Dynamics 215
Mind 0,54

Myyty eilen SQM ja PBR. Tarkoitus katsoa jos saisi halvemmalla kohta takaisin.

3 tykkäystä

Kevensin Wärtsilää 60% ja Valmetia n. 13%.

6 tykkäystä

Ostettu voxtur @0,205 cad lyhytaikaisempaan pitoon. :blush: :+1:t3:

9 tykkäystä

Myyty koko Valmet-positio joka olikin salkun pienin rivi. 26,5% tuotto alle puolessa vuodessa ja päälle 650 euroa osinkoa kelpaavat minulle tähän kohtaa :ok_hand:

39 tykkäystä

Mielessä kävi tänään ostaa ensiksi Aker Horizonsia ja sitten Plugia. Päädyin kuitenkin ostamaan tuttua ja turvallista Voxturia @0.20 Cad :smiley: uskon, että kurssiin on mitoitettu kaikki riski jo. Toivottavasti uusi tilintarkastaja ilmoitettaisiin huomenna tai perjantaina ja auditoimattomat luvut saataisiin ulos viimeistään vappupäivän kunniaksi :tada::champagne::man_student:t2:

16 tykkäystä

Nordea 500kpl @10,30 lyhyeen pitoon

14 tykkäystä

Monenlaista on tullut hankittua tässä kuussa:

  • Kesko
  • Harvia
  • Nordnet Sverige Indeks
  • Aktia Nordic Micro Cap
  • HB Global Index Crit
11 tykkäystä

Ostettu Airtel Africa ja kaduttu, et odotin glastonin vuosiraporttia eilen, ku tarkotus oli, et jos voitol ni puolet myyn glastoneist ja rahat nokiaan ja oriola b…no ahneus iski ja nyt pitäs miettiä mitä tekee…on tuo kauhea masiina tuo osakesäästötili, et pitää myydä jotaa et jotaa voi ostaa…

2 tykkäystä

Ostin perkele 100kpl Nordeaa lisää 10,296e/kpl hintaan. Kyllähän tämä lisäys kelpaa. Markkina nyt on vaan ihan jurrissa.

Myin kaikki puuiloni hetkellisesti pois, n. 12% tuotolla. Ostettu siitä jostain dipistä pari kuukautta sitten.

26 tykkäystä

Ostettu avauserä Nordeaa @ 10,18 € - tarkoitus ostaa vielä lisää.

Sitten tehty merkittävä lisäys verkkokauppa.com kh @ 2,77 €. Hiukan paremmalta näyttää, mielestäni nyt ollaan pohjalla joten laskin omistusten keskihintaa. Nyt on ihan siedettävä.

Luultavasti ostan myös NEL lisää kun on niin alas valunut.

18 tykkäystä

Nordean putoavaan puukkoon käsi alle @10,258 vajaa 100kpl, harmi ettei ole enempää rahaa

16 tykkäystä

Intrumia aamun osarikuopasta pieni lisäys 250kpl @90,00sek. Eilen lisäys Nordeaa 200kpl @10,27e.

Pieni höyläys Valmetia, eli myyntiin 50kpl @30,70e. Nappaan takaisin alempaa(?), kunhan hiukan rauhoittuu.

6 tykkäystä

Eilen SSAB:n osingoilla lisää Nokiaa, tänään putoavaan puukkoon loput rahat kiinni Nordeaan.

7 tykkäystä

Nordea lisäys 250kpl

2000kpl setti kasassa

21 tykkäystä