Ostin/myin juuri äsken -ketju (Osa 5)

Dovre lisäys 2500 kpl @0,485

8 tykkäystä

omasp lisäys. 60% salkusta :slight_smile:

10 tykkäystä

Omxh25 indeksirahastoon 200€ ekstralisäys. Normisti laitan 50€/kk mutta nyt alan lapioimaan sinne lisää ylimääräisiä mällejä mikäli lasku vaan jatkuu.

21 tykkäystä

Nämä meni näköjään take profittiin 96,00 , Malagan lennot palkintona

12 tykkäystä

Ladattu lapsille ja vaimolle kotimuan indeksiä. Ostettu Nesteet takaisin, mutta yrityksen salkkuun ja jatkettu Investorin ostoa, jonka tavoitepositiosta nyt alle 40% saatu.

7 tykkäystä

Minä tähän asti: “Olen kärsivällinen Nokian suhteen. Se on pitkässä salkussa ja kyllä se sieltä nousee. En välitä houkuttelevista ostopaikoistakaan, vaan pidän Nokian.”

Minä 27.6: - Nokiat (500 kpl) myyty (tappiota ~ 50€) ja tilalle samalla summalla Hexatronicia 69.10.

Periaatteessa enemmän näin nousuvaraa Nokian kurssille, mutta vastaavasti en oikein keksi mitkä tapahtumat sitä tulisivat lähitulevaisuudessa nostamaan. Hyviäkin uutisia on viime aikoina ollut, mutta minkäs teet kun osake on naulattu pysymään nykytasolla.

8 tykkäystä

Taisi tulla pertulla hyvä ses imagotag diili tällä kertaa!
Ostin eilen vähän fortumia.

7 tykkäystä

Kesko B vielä kerran hintaan @ 16,9€.

12 tykkäystä

Ostin eilen myymiäni Nokian renkaita halvemmalla takaisin eli tämä veivailu jatkuu. Olikohan samat renkaat, jotka pyöri takaisin talliin? :face_with_raised_eyebrow:

9 tykkäystä

Pohjolan luisun ja kruunun heikkouden myötä käytin noin puolet sotakassastani ja syvensin offensiivia ostoin:

  • OMXH25
  • Ruotsi-indeksi
  • Spiltan Aktiefond Investmentbolag
9 tykkäystä

Eilen pieni lisäys Wärtsilää (50kpl)
Ja tänään pieni pala lisää QT:ta (5kpl)

Olisinko voinut ostaa myöhemmin? Kyllä.
Ostinko kalliilla? Mahdollisesti.

Itselle kuitenkin yhtiöitä on tullut seurattua pidempään ja pidossa ollut. Halu oli jo aikaisemmin lisätä positioiden määrä. Nyt kuitenkin sopivasti kesälomarahat tuli ja meni. Tähän vielä sattui jokunen laskupäivä, niin isketään tässä kohtaa kiinni. Ostot saattoivat olla kalliita, mutta itse olen nyt tyytyväinen! Kumpaakin yhtiötä on tarkoitus pitää pitkään :relieved:

Muistutuksena, että kaikilla on erilaiset motiivit ostoihin ja myynteihin, älkää verratko liikaa muihin. Tehkää omat laskelmat sekä päätökset ja sen mukaan eteenpäin.

Ja nauttikaa myös kesästä!:sunglasses:

16 tykkäystä

Eilen itselle Nyab vähennyksellä Raisio ja Bioretec lisäystä.Tänään rouvalta Nokiaa pihalle ja rahat Raisioon ja Anoraan.

6 tykkäystä

Tylsästi Op-aasia indeksiä ja op-maailma indeksiä pohjille. Apetit 11,80€ kurssilla pieni täydennys.

9 tykkäystä

Myin MPW -REITit pois ja ostin sillä rahalla sp500 indeksiä.

Salkun YTD 20% sp500 indeksiä jäljessä. Eli indeksiä lisää salkkuun kk-säästön ohella.

8 tykkäystä

Ostettu pienet täydennykset Orion B hintaan 37,46 € ja Huhtamäkeä hintaan 29,30 €. Pitkäänköhän laskettelut vielä jatkuu, käteispossa kesäkuun aikana mennyt 15 % → 7 %, eli vielä olisi jonkin verran varaa tehdä täydennyksiä.

10 tykkäystä

Lisäykset:

Fortum 300 kpl

Kesko 200 kpl

Huhtamäki 100 kpl

29 tykkäystä

Jäänyt ilmeisesti täysin ilmoittamatta. Avasin jo pari kuukautta sitten OP:n säästölippaan, jonne menee 5€/korttitapahtuma (debet) ja säästölippaasta rahat OP Maailma indeksiin. Aika paljon tulee näköjään korttimaksuja debet-puolella, kun jo nyt on sijoiteettua pääomaa 375€.

12 tykkäystä

Pieni Voxtur lisäys 0.16 CAD

18 tykkäystä

Fyysisen kullan 8 kuukautta kestänyt osto-ohjelma tuli tänään päätökseen. Keskihinnaksi muodostui 55,9€/g ja kullan osuus nyt 15% sijoitettavasta nettovarallisuudesta.

Tänään käynnistetty kuukausittainen osto-ohjelma indeksirahasto Suomeen loppuvuoden ajaksi.

19 tykkäystä

Reilun vuoden tauon jälkeen tarttui Zimmiä myyjäisistä 1000kpl 11,95$ :ship:

13 tykkäystä