Ostin/myin juuri äsken -ketju (Osa 5)

Ei tätä uskalla pidempään katsella. Pitkästä aikaa voittoja Hyzonista. Myynti @1.8d ~20% voittoo

12 tykkäystä

Hyvinpä ne hermot taas kesti. Reilu parisataa kertaa Kesko B hintaan 16,915.

15 tykkäystä

Avattu AT&T 400kpl 13.53$ verenmaku suussa.

9 tykkäystä

Lisätty ADN, melko varmasti viimeinen lisäys :blush: eli näillä mennään kohti hyppyrin nokkaa, katotaan millainen ponnistus tulee :roll_eyes::smiley:

3 tykkäystä

northrup grumman 447

3 tykkäystä

Osallistuin Faron-lottoon aotin pohjakassalla:
Määrä 617 kpl
Rajahinta 3,24 EUR

Saas nähdä kauanko tutkimustulokset jaksavat nostaa kurssia. Itse tietysti toivon, että pitkään. :sweat_smile:

2 tykkäystä

Pistin Remedyt lihoiksi :slight_smile:

59 tykkäystä

Ostettu pitosalkkuun lisää Nordeaa 10.30€.

24 tykkäystä

Ostettu hiukkasen Tele2, jotenkin tuntui edulliselta hintaan 79,14 SEK

4 tykkäystä

Aamutuimaan myyty Nordea Säästö 75 Kasvu rahasto, avasin noin vuosi sitten ensimmäiset rahastot ja nyt on vuosi pyöritty ja katottu meininkejä. Vuosi tuotto n.4% luokkaa eli hitaasti mutta varmasti sillä eihän kyseinen rahasto mikään raketti ole jos kasvu/säästö rahastosta puhutaan mutta nyt olen iskenyt silmäni ETF rahastoin jossa esim iShares S&P 500 Information Technology Sector UCITS ETF USD (Acc) vuosituotto on 42%
totta kai riskit ovat isommat ja juoksevat kulut 0.20% mutta kyllä se miettimään pistää “mitä jos sittenkin olisin sijoittanut kaiken alkujaan vaan ETF juttuihin” Jätin Nordeaan vielä yhden rahaston jonne sirtyy aina hyvin maltillinen siivu palkasta, ehkä 5 vuoden päästä kyseisellä rahastolla päästään vaikka Käärijän keikalle! :dancer: :earth_americas:

6 tykkäystä

Pieni lisäys ihan muuten vain Storebrand Japan :crazy_face:

5 tykkäystä

Myyty tänä vuonna ostetut Nesteen laput käytännössä omakustannushintaan. Ei ollut minun juttu.

10 tykkäystä

Myyty kaikki Cityconit, en jää kaipaamaan, tämä osinkoansa maksoi minulle 13 000 euroa.
Harvemmin pörssiyhtiön tulevaisuus näyttää näin epävarmalta, mutta ei siitä enempää.

30 tykkäystä

Myin myös Cityconit. Pataan tuli osinkojen jälkeen pari tonnia. Aiemmat osarit näyttivät hyviltä, mutta nyt suunta näyttää kääntyneen huonompaan. Ilman Kissamiestä firma saisi tehdä järkisiirtoja, nyt ollaan jumissa ison pääomistajan tarpeiden kanssa.

Oli OSTilla nämä laput, niin en saanut edes vähennyksiä. :neutral_face:

10 tykkäystä

Myyty puolet salkusta käteiseksi. Hyvät tulokset aiheuttavat kurssin pysymisen 0% ja kaikki muut laskun, joten katsotaan Q2 tulokset ja sen jälkeen katsotaan mihin sijoittaa.

4 tykkäystä

Näillä rahoilla lisäsin Valmettia 5k€ ja avasin Neste-position 5k€. 3k jätin OSTille odottamaan kohdetta. Kallis harrastus tää sijoittaminen.

23 tykkäystä

Faronia lisätty @3.1

3 tykkäystä

Viafin Service osto, erinomaista kassavirtaa ja EV/Ebit reilusti alle 10 muhkean nettokassan kanssa. ROI noin 20% ja tilaa kasvaa löytyy reilusti!

7 tykkäystä

Pahoittelut etukäteen jo kaikille omistajille. Liityin Kempowerin omistajien joukkoon. Tästä onkin hyvä sitten aloittaa pitkä alamäki, kun viimeisetkin bullerot on saatu possujunaan mukaan kyytiin🥳

27 tykkäystä

Sampoa pieni lisäys.

17 tykkäystä