Ostin/myin juuri äsken (Osa 6)

Kempoweria hieman lisää @25,20€. Enpä olisi uskonut pari viikkoa sitten että tämän keskihintaa pääsee alentamaan :grinning:

8 tykkäystä

Tecnotreet myyty taas jälleen. Kun se ei vaan lähde niin se ei lähde. Tulee varmaan taas palattua omistajaksi kun unohtuu kaikki tappiot mitä tuolla on tehty.

Lisäilty (alennettu keskihintaa) Reveniota ja Wulffia.

6 tykkäystä

Myin tappiolla pois. Ei toiminu miten toivoin

3 tykkäystä

Hexatronic vielä pieni lisäys 26,10 ja jäädään odottelemaan käännettä

8 tykkäystä

Minun Kempower ostotragedia on käsikirjoitettu Cledoksen toimesta.

Let’s go
En mä mieti liikoi
Swervaan niinku motaril ois miinoi
Mä meen pää edel mietin vaa näit
Ostoi, ostoi, ostoi, ostoi, ostoi
Ostoi, ostoi, ostoi, ostoi, ostoi, ostoi
En paa kii mun turskii
En tsekkaa kempin hintoi
Liikaa miikkoi näis mun ostois mä painan
Ostoi, ostoi, ostoi, ostoi, ostoi
Ostoi, ostoi, ostoi, ostoi, ostoi, ostoi

Lisäys Kempower 2720kpl.

Vähän alkaa haista kapitulaation karmea haju tässä osakkeessa. Vähän kuukausi sitten kaikki halusivat kempin dippaavan alle 30€ ja nyt sitä ei uskalla ostaa ollenkaan koska Tesla, vetyrekat ja heikentyvä tilauskanta.

25 tykkäystä

Ostettu salkkuun pienehkö aloituspositio Christian Berner Tech Trade AB, kun oli seurantalistalla ja hyvä osari (varsinkin tässä markkinatilanteessa). Vieläköhän muuan @Verneri_Pulkkinen omistaa tätä? :smiley:

9 tykkäystä

Ostettu hieman CapMania, Fortumia, Keskoa, Nordeaa ja Tietoa näin perjantain kunniaksi :partying_face:

40 tykkäystä

Kempower lähti syöksyyn, täräytin osakesäästötililtä 237 kpl (n.23,5€)myyntiin, noukin hieman alempaa (kh 25,36) 215kpl takaisin ja sijoitin loput Faroniin.

En varmaan muuten olisi tehnyt, mutta vitutti liikaa kun pilasin keskihinnat noukkimalla liian äkkiä neljän kympin päältä ja sitten vielä kolmen kympin pinnasta.

Kauppa se on joka kannattaa. :man_in_manual_wheelchair:t2:

6 tykkäystä

Myin Nestettä noin 10% pikavoitolla.
Ostin ison satsin Hexatronicia 26.10eek. Vasta vuosi sitten myin samalla summalla kuusi kertaa pienemmän määrän osakkeita. Kyllä ne kurssit heiluu.

8 tykkäystä

Kun ostohousut kaivettu jo kaapista, niin kai sitä on pakko jatkaa ne jalassa. :wink:

Metsoa 8e tasolta aloituspositio. En ole tätä helmeä omistanutkaan hetkee. Näillä tasoilla alkaa taas olemaan aika ”screaming buy” itselle ainakin. Oliko tuo osari sitten kuitenkaan -10% arvoinen? Jatketaan lisäilyjä ajan myötä, jos näillä tasoilla jatkuu myynnit… :grin:

16 tykkäystä

Tuli ostettu CapMania 2000kpl @1,96€. Mun mielestäni kova ylireagointi muilla ja tää sopii hyvin OST:lle.

19 tykkäystä

Päivän helpoin peli tänään short F (Ford). 5% taskussa and counting. Äärimmäisen huono osari ja avauksessa vain -5%. Tänä päivänä!

8 tykkäystä

Pfizeria perjantain kunniaksi pieni satsi

12 tykkäystä

Ostoja pienillä pennosilla Hexatronicia 27,43 SEK, Metsoa hinnoilla 8,22€/7,97€ ja Terveystaloa 6,85€
Tällä heikolla asiantuntemuksella kurssireaktiot mielestäni ovat olleet hieman liioiteltuja, mutta aika sen näyttää.

9 tykkäystä

Lisäys Sitowise @2.90
Ostoon johtaneet tuumaukset yhtiöketjussa

10 tykkäystä

Ostettu SoFi Technologies maanantain osaria silmäillen @ 6.94

Toivon tulosylitystä, mut jollei sitä tule voi kyyti olla taas vaihteeksi kylmää :grimacing:

5 tykkäystä

Finnair loppuhuutarista 20k kappaletta, kaikki myyntiin maanantaina. Saapa nähdä onko markkina tehostunut edellisestä annista, uskoisin että on. En veikkaa niin jostakin on haettava jännitystä.

Edit. Myös Stocka lisäys päivällä haastattelun jälkeen. Hullut päivät-korjattuna tavaratalo-liikevaihto olisi ollut noin ±0 viime vuoteen. Jos pitää paikkansa niin ei kuulosta niin pahalta.

8 tykkäystä

No niin siinä kävi, että lisäsin vielä OmaSp osakkeita 260 kpl vanhojen 500 lisäksi. Myin Enetot pois. Ei jaksa odottaa parannusta.

7 tykkäystä

Lisätty SBSW $5.05. 500kpl.

5 tykkäystä

Käsi alle kun joka suunnalla tarjolla alennuksia :partying_face:

Lisätty myös :us: Ready Capital (RC) @ 9,23 USD

6 tykkäystä