Ostin/myin juuri äsken -ketju (Osa 1)

Minä ehkä ajattelen tämän remedy sijoitukseni, joka ei ole valtava, aika riskisenä vs. Isommat positiot, vaikkakin remedyllä tietty toimintamalli jossa saa rahaa ennakkoon isommilta. Itse ostin kurssilla 6,7 joten plussalla ollaan.
Harkitsen kuitenkin että saattaisin myydä position voitolla juuri julkaisua ennen tai kohdalla. Jolloin hyvän skenaarion paras nousu jäisi saamatta, mutta huonon lasku kokematta…
Voi kyllä olla että jännitän loppuun saakka. Katotaan. Rahaa se on varmaakin raha.

1 tykkäys

Vaikka Massella on patentti tähän “sijoittaminen on viihdettä, mistä…” klausuuliin, niin toki seurakunta saa sitä käyttää kunhan muistaa referoida oikein lähdettä (kuten Tyhjätasku yllä hienosti teki). Mutta, että joku KH vetelee sitä omille palstoilleen ilman lähdeviitettä, niin fy fan …

Masse, viihdepatentin haltija

Hei! Minusta tämä ketju ei ole mikään " turhaa jorinaa " ketju. Tehkäähän oma ketju moisille höpötyksillenne :slight_smile: Minä kun ainaskin tätä ketjua ‘seuraan’ siksi, että nään mitä muut ostelevat/myyvät.

@Masse @viljo @Tyhjatasku @Kunhalvallasaa @Juippi @Emilio

Ettei mene offtopicksi, niin ostin jenkeistä vähä lisää At&t, luotan että saavat velkaa maksettuu ripeesti pois ja osingot rullaa :slight_smile:

7 tykkäystä

Täällä meni tänään Teliat myyntiin ja tilalle Kamuxia.

Joku varmasti pitää outona liikkeenä, mutta omistaisin teleoperaattoria ihan vain teleoperaattorina, enkä välttämättä tv- ja onlinetarjonnantuottajana. Kamux taas vaikuttaa houkuttelevalta kohteelta tähän haavaan ja arvostuksetkaan eivät pahat ole. Tuskin tuo tuosta mitenkään raketoi, mutta hyvää liikekasvua matalalla arvostuksella on aina kiva omistaa.

Käteispaino pysyy vielä korkealla, noin 35%:ssa.

2 tykkäystä

@Kunhalvallasaa , ostin vähän lisää Innofactoria tänään :slight_smile: ihan sinun kannustamana. määrä kuitenkin edelleen alle sinun määrän. Mun pitää sitten myydä sinua isommalla hinnalla, jotta saadaan molemmat se arvo sinne 10k… :wink:

Myin Nokian Renkaat (450 kpl, myyntihinta 31,92€) ulos pitkästä salkusta. 1H tason RSI 73 tuntumassa ja 4H ja daily-tason RSI n. 66. Itselläni on mukavampi olo käteisen kanssa tällä hetkellä, epäilisin, että ennen Nokian Renkaiden yhtiökokousta yhtiötä voi halutessaan saada halvemmallakin :slight_smile: Käteisen kanssa on nyt hieman mukavampi olo. Myös Inderesin tavoitehintaan osui lähes täydellisesti, mihin itse olen ihan tyytyväinen.

2 tykkäystä

Lisäosinkoa pukkaa mikäli kauppalehteä on uskominen. Mutta käyhän se näinkin… Toki Johanneksen kaltaisia riuskoja nuoria miehiä Masse näkisi enemmänkin kantamassa niitä hakkapeliittoja kotiin ryssykän aroilta jos ja kun rinkulat menee konkkaan tai myydään :wink:

Masse, rengaskauppias

2 tykkäystä

Katsos kun Masse-setä hyvä, pointti piilee siinä, että Nokian Renkaat on erinomainen yhtiö, mutta lisäosinkoa ei käsittääkseni voi vielä pukata ainakaan ihan seuraavien päivien kuluessa :slight_smile: Ehdottomasti Nokian Renkaat palaa salkkuun, sitten kun on vaan hieman järkevämmin hinnoiteltu (minun mielestäni). Pitkälti tuossa myynnissä on vaan kyse siitä, että olen aika epäileväinen nykyisestä härkätrendistä mikä tuolla Helsingin indekseissä vallitsee. Tietenkin saatan olla 100% väärässä ja nousu jatkuu vielä ATH:n asti, mutta itse nyt otan mielummin hetkellisesti käteistä kotiinpäin. Nokian Renkailla myös yhtiökokous on vasta 9.4, joten sikäli aikaa on liikkua suuntaan tai toiseen :slight_smile: Tämän enempää en tätä ketjua häiritse, mutta mainittakoon vielä loppuun lause “Sijoittaminen on viihdettä, mistä pitää pystyä välillä maksamaankin” (menikö oikein? :slight_smile: ), ja jälkimmäinen ei onnistu ilman käteistä.

2 tykkäystä

Myin Admicomia jollakin tontulla tänään, alkaa olemaan aika hinnoissa.

4 tykkäystä

Konecranes lähti myös pitkästä salkusta ulos (300 kpl, 32,76€ hintaan), alkaa olla ihan mukavissa hinnoissa myytäväksi. 1H RSI n. 72 (overbought), 4H RSI 69 ja daily RSI 63 :slight_smile: Eroa Inderesin nykyiseen tavoitehintaan myös ihan mukavasti, yhtiökokous myös vasta maaliskuun lopulla, jos yhtiötä haluaa ehdottomasti takaisin salkkuun.

Lisätty Taaleria. Edelliset erät oli ostettu päältä 10 euron, nyt keskihinta laski alle kympin. Huomaa, että kurssilaskun myötä rupeaa koko keissi epäilyttämään, vaikka järjellä ajateltuna pitäisi olla helppo ostaa halvemmalla :smiley:

4 tykkäystä

Genovis AB.tä sisään ja loputkin Boeingit ulos

2 tykkäystä

Harkinnassa. Jonkinlaista positiot on jo. Osinko kuitenkin 4%.

Minä ostin tänään BA:ta :sunglasses:

2 tykkäystä

Luovuin Nesteestä, suunnitelman mukaan.

  • viikkotasolla jo yliostettu, harkitaan uudestaan dipistä
1 tykkäys

Ostan huomenna Rovioa lisää, posaripäivä lähestyy.
Ehkä myyn Nokiaa hiukan EM syystä jos oikein innostun.

Ei helskutti! Pika-Sissi, sano kova sana tälle kovapäiselle karvislaumalle.

FA, harmaat hiukset

1 tykkäys

Jahas. Realisoitu kuitenkin Innofactorit, tuotto n. 50% panos pieni.
ostettu: tarttui vähän Etteplania 8,04 € tänään näköjään salkkuun (palaan taas omistajaksi, 3. kierros :wink: ) Positio vielä auki jos haluatte myydä lisää :slight_smile:
Ostettu: hei vähän Remedyä 14.3 , 8,53 € lisätty ! vähän siis entisten päälle, jotka oli kehittynyt kivasti (6,70 osto).

Elä hyvä mies myy Innofactoria🤪.
Ostin heti avauksesta Rovioa kuten lupasin ja olen tyytyväinen

1 tykkäys

Katotaan nyt, oon aika nopea välillä käänteissäni… ties vaikka ostan vielä takas. :wink: