Ostin/myin juuri äsken (Osa 6)

OST lisäys 125kpl Fortum @10.945€
AOT lisäys 75kpl Neste @27.51€

Osinkoja, mitäpä muuta :grin:

30 tykkäystä

Kempower tuplaus pieneen positiooni :slight_smile: lisäillään rauhassa ja katsellaan. Alle 20 lisäilyä varmasti, jos sinne uppoaa.

6 tykkäystä

Lisätty Fortumia @ 10,94 ja haettu rahat tuohon umpisurkeasta Nokiasta.

Alkaa Fortumin osinko olemaan kohdalla, vaikka ei tämä kestävällä pohjalla ole, no valtio tarvii rahansa

25 tykkäystä

Uutena OST:lle Kempoweria 220kpl @23€. Tarkoituksena on lisäillä vielä myöhemmin jos vaan ostopaikkoja tulee, mutta muutoin yritän olla stressaamatta lyhyemmän aikavälin heilunnoista.

11 tykkäystä

Ostettu eli lisätty Fortum 100kpl @10,915. Vieläkin jatketaan ostoja, jos tästä lasketellaan.

30 tykkäystä

Kempoweria kytännyt jo pidempään, nyt tuli hyvä dippaus josta otin 50kpl seurantaerän AOT.lle @22.90 Sormillehan tästä taas tulee mutta elämä on

15 tykkäystä

Pieni avaus n 0,5% salkkuun UPM 28,43€. Tätä on pitkään tullut seurailtua ja yhtiön vahvat investoinnit energiaan ja selluun tulevat näkemykseni mukaan kantamaan hedelmää tulevaisuudessa. Syklin heikoin hetki pitäisi olla käsillä / takana ja jos tässä nyt näkymät vielä heikkenee niin tankataan pikkuhiljaa lisää.

12 tykkäystä

Pieni kevennys CrowdStrike positioon @331,35$ :us: Yhtiö vakuuttaa kyllä kvartaalista toiseen ja ennusteista on menty heittämällä yli, mutta arvostuskertoimet venyneet jo sen verran suolaisiksi, että kevennellään positiota tässä vaiheessa hieman. :sweat_smile:

17 tykkäystä

Tällä viikolla merkattu uusiin rahastoihin (Jupiter India Select L EUR Acc ja Nordnet Sverige Småbolag Index) avaukset.
Tänään sitten piti ottaa tuo Kempower seurantapositioksi, pienellä betsillä @22.84€.
Katsotaan voittaako rahastot vai kemppi vuoden lopussa. (Prosenteissa siis)

6 tykkäystä

Fortumin aamulla ladattu pilkki laukesi loppuillasta, osinko potti tämän position möytä alkaa olla ihan mukava.

29 tykkäystä

Ostin Kempoweria, 41kpl @23,34.
Olen analysoinut yhtiötä pitkän linjan kautta ja kuluttanut useita viik-… Ja p*skat.
Osake tippui joten se on halpa, fomo, tavoitteena äkkirikastuminen ja muutto Bahamalle, kaikki muutkin ostaa, megatrendi, lottovoitto ja hypebumtsibum! Never stop the madness ja kohta vedetään taas!

95 tykkäystä

Kempowerit 100kpl nöyränä ulos hintaan 23,5€. Odotuksiin nähden surkea osari ja uskon että kun Q1 ennustettu liikevaihto osuu tuohon 51-56M haarukkaan ja todetaan että koko vuoden liikevaihto ei tule yltämään tuonne 360-410M niin taas mennään alaspäin.

Eilen Sampo-exit 60kpl 40,7€ ja Fortumia lisää 150kpl 11,04. Sampo oli alunperin tarkoitus vaihtaa Mandatumiin, mutta Forza it is.

Huomenna saa Zaptecit lähteä ulos ja Fortumia ostetaan vielä lisää jos ja kun jatkaa laskua. Sitten alkaa salkku olla viritelty Osinkopuoluekuntoon ja odotellaan kevättä!

14 tykkäystä

Fortumia lisää “loppuiän” holdiin hintaan 10,945 €/kpl.

29 tykkäystä

Eläkesalkkuun lisätty Fortumia, Keskoa ja Nestettä…

26 tykkäystä

Ostin ensimmäisen erän Nestettä pitkään pitoon, tai myyntiin jos arvostus karkaa. Toki halpa se ei ole nytkään. Mulla on periaate välttää yhtiöitä, joissa valtio on iso omistaja - eli katsotaan olisiko periaatteesta pitänyt pitää kiinni.

Axfood ulos salkusta (viikko liian myöhään :see_no_evil:)

Pienet lilliputtilisäykset:
Capman
Noho
Lapwall
Scanfil
UPM

Huomenna jatkuu periaatteiden rikkominen ehkä - ulkomaiset pois OSTltä. Ja silti lisään Dedicare, Nilörn ja Cibus koska eurolla kaupat Nordeassa.

9 tykkäystä

Tuossa tuli ylämäen alkuvaiheessa vielä heitettyä 5kpl pois 589$ hintaan, ja eilen aftermarketin puolella vielä 1 kpl @ 902$, tälle hankintahinta oli niinkin hyvä kuin 70,58$ :money_mouth_face: Ensimmäinen 10-baggerini ikinä. Alunperin 50kpl tuli hankittua alle 100$ keskihinnalla, kiitos siitä SMCI-ketjun aloittanut @karhulalainen ja muut ketjuun tietonsa antaneet. 14 kpl jatkaa vielä salkussa, mutta vähennyssormi on aika herkässä tällaisen nousun jälkeen.

21 tykkäystä

Eilen ostin 200kpl KEMPOWER, aamupäivästä, eli hätäilin hiukan… taas…
Mutta ei tässä hätää, hinta on nyt asiallinen…

7 tykkäystä

Lainaan itseäni, kun yön pimeillä tunneilla kirjoittelin tämän kun uni ei tullut silmään.

Mulla on OST Nordealla, ja olen ostanut sinne myös ruotsalaisia osakkeita, ja yllätyt vielä aika hyvin osinkoa maksavia. Päätin kun ryhdyin tähän, että siedän osinkojen lähdeverotuksen, että se on pitkässä juoksussa pieni asia ja tykkään OST:n helppoudesta. Nyt myöhemmin olen päättänyt, että myyn ulkolaiset pois, ja hienosti osasin luopua Axfoodista.
Nyt tänään Nordealla on euron kaupat pohjolan osakkeissa, niin ajattelin kuitenkin lisätä noita ruotsalaisia, koska on ihan hyvissä hinnoissa. Mutta miksi mä nyt toimin vastaan mun periaatetta :smiley:

Tosin Nilörn ja Cibus ovat sellaiset, että myyn syklin ja korojen laskun myötä pois (joskus), Dedicare on ehkä pidemmässä pidossa.
Nyt tarvitsen jonkun kannustamaan, että teen lyhyellä tähtäimellä ihan fiksusti tai sitten joku voisi sanoa, että avaa Nordealle se AOT myös :smiley:

Kun alennuksella tarjotaan, niin lisää Optomedia salkkuun.

7 tykkäystä

Lisää Tietoevryä kun vihdoin tuli uutinen tuosta Bankingin demergeristä. Tulos oli myös aika lailla ennusteiden mukainen.

10 tykkäystä