Ostin/myin juuri äsken (Osa 6)

Tuttua putoavaa puukkoa lisäys eli Neste 45 kpl@26,06

24 tykkäystä

Neste pilkki nappasi myös @26. Aika mones lisäys tätäkin, mutta tähän puukkoon tekee jotenkin mieli tarttua.

22 tykkäystä

Nesteen lisäys. -3 % ilman, että tiedän miksi. Tämä tosin riskistä, koska monesti meinaa, että joku muu tietää miksi ja sitten, kun me loput saadaan tietää, niin tippuu lisää. Sisältää oletuksen, etten ole ainoa tietämätön.

22 tykkäystä

Vanhemmalle pojalle lisätty :finland: Mandatum @ 3,922 €
Nuoremmalle taas lisätty :finland: Nordea @ 11,142 €

21 tykkäystä

Ostettu kamux 1000kpl hintaan 5,095 €/kpl
Perjantaina nähdään… ja on tämä enemmän kuin vitosen arpalippu !

13 tykkäystä

Lounasaikaan tehty jälkiruokaostos osinko-OST:lle:

Neste 20 kpl @ 26,29 €.

Sain keskihinnankin hieman päälle 36 euron, hyvä tästäkin tulee. :sunglasses: :sweat_drops:

29 tykkäystä

UPM - hankittu päiväliikkeillä ruokarahat.

Sitten Hello Fresh hankittu takaisin pieni siivu @ 11,39 € - viivytin ostoa - mutta joo hieman kalliilla. Veikkaan kuitenkin ettei noin viiteen vuoteen kukaan ole ostanut tätä halvemmalla. Mutta jätän keulimisen tähän sillä kohta joku voi ostaa vielä huomattavasti halvemmalla. Päivämuutos tänään kuitenkin -11 % - ja vain tämän " UBS maintained HelloFresh at ‘sell’ with a price target of €11.50 from a prior price target of €14.00" takia vai?

Lisäksi pienet siivut Telesteä ja Tecnoreetä ostettu. Ohos - pienyhtiöiden vuosiko - no en tiedä.

18 tykkäystä

Nokian tyres lisäilyä @8,36. Pitkään pitoon :slight_smile: vielä mahtuu lisääkin salkkuun.

10 tykkäystä

Ostettu aamusta Telesteä @ 2,55 - 2,6. Alettu laittaan kättä Eezyn alle, kun painellaan 1,13e, ostoja usealla hinnalla.

Eiköhän Inderes peesaa pian taas kurssia ja alenna juuri annettua (15.2.) 1,5e tavoitehintaa :upside_down_face:.

6 tykkäystä

Avattu pari kuukautta sitten syntyneelle tyttärelle OST ja ostettu ensimmäisiksi riveiksi 10 kpl Fortumia, 10 kpl Nordeaa ja 10 kpl Nestettä. Pitkään pitoon! :grin:

Omaan salkkuun lisätty Nestettä (26,22€) laskemaan keskihintaa.

63 tykkäystä

Maailman pienyhtiö -etf:ää ostin. Tämä faktori on suurin yksittäinen salkun altistus nyt, n. 20% painolla salkusta.

9 tykkäystä

Kun 230% vipu ei riitä: Lisäys Citycon 1100 kpl á 4,03 (nyt 10200 kpl).

30 tykkäystä

Otin Mantaa taas pelisalkkuun, 3,925 euroa. Alle neljän euron kannattaa ostaa.

17 tykkäystä

Nesteen avaus osakesäästötilille @ 26,08 €. Suunta on vain ylöspäin!

23 tykkäystä

Op-Eurooppa indeksiä tarttui matkaan kurssiin 193,30€

6 tykkäystä

Itse en löytänyt tätä F60 Turboa, mutta otin F80 tuotetta 4,75 ja 4,67 hinnoista. Jospa tämän uskaltaa jättää reiluksi viikoksi ainakin muhimaan :face_with_hand_over_mouth: Saisi keskittyä talvilomalla treidaamisen sijasta hiihtämiseen ja lasketteluun.

2 tykkäystä

Taiwan Semiconductor @129,60 USD :taiwan:
Noussut jo hetken, mutta ylivoimainen markkinajohtaja ja kilpailijoita reilusti kehityksessä edellä

4 tykkäystä

Olen hidas liikkeissäni. Minulla on ollut Suomi ja USA ylikorostuneena salkussa jo pitkään. Tasapainotin menoa.

Tänään myin 2017-2018 ostamani EQ:t ja 2018-2022 ostetut Reveniot pois kokonaan. Erikoista miten vaikea on irroittaa yhtiöstä, jonka edesottamuksia seuraa silmä kovana viikosta toiseen. Mutta sellaista se on minulla lastenikin kanssa.

Ja vaimon salkusta kevensin Harviaa, joka ollut siellä hurjassa 36% painossa. Nyt myynnin jälkeen noin 20%. Toisten rahoja on helpompi hoitaa kuin omiaan.

Tilalle omaan salkkuun OP-Eurooppa Indeksiä.

11 tykkäystä

Embracer position tuplaus 16,67 SEK. Lyhyeen tai pitkään pitoon kurssin kehityksestä riippuen, mutta uskon kuitenkin käänteeseen.

6 tykkäystä

Päivän kaupat - varovaisuus ja toivon hiipuminen syynä:

Puolet BoneSupport-omistuksesta myyty @198SEK. Voittoa näille 277 %. Jäljelle jääneet 1,3 % salkusta ja ne ovat kivasti 384 % plussalla.

Puolet AroCell-omistuksesta myyty @0,35SEK. Tappiota 40 %. Jäljelle jääneet 0,44 % salkusta ja se osuus tappiolla 38 %.

Faron-case, jossa olen mukana näitä selvästi isommalla panoksella, on jälleen opettanut, miten vaikeata ja epävarmaa näiden tutkimus- ja tuotekehitysvaiheessa olevien lääke- ja terveysalan yhtiöiden ennustaminen on. Suurimman osan ostoistani olen tehnyt siten, että niistä olisi saanut joko isommat tai pienemmät voitot, mutta sitä isoa nousua odotellessa joko kurssin hidas taantuminen tai isompi kertarysäys on usein palauttanut lähtöpisteeseen tai jopa sen alle.

9 tykkäystä